wtorek, 23 kwietnia 2019

Kwiaty w domu



Wiosna w tym roku jest u mnie w odcieniach bieli, ecru, seledynu i  żółci.
Takie też były i dekoracje świąteczne.





Udało mi się kupić przepiękne tulipany, moją ulubioną odmianę.
Papuzie, z cudnie pofalowanymi płatkami i zielonymi smugami <3
Kocham kwiaty, które mają w sobie odcienie zieleni, lub cieniowanie w tym kolorze :)
 



Takie tulipanki miałam też w ogrodzie, niestety po kilku sezonach wyginęły.










Kochani, dziękuję serdecznie za wszystkie przemiłe życzenia <3 <3 <3 
I te pod poprzednim i wcześniejszymi postami i na maila i karteczki.
Sprawiły mi ogrom radości <3 <3 <3 


Ściskam i do napisania <3 




58 komentarzy:

  1. Tulipany boskie, również lubię połączenie tych kolorów. Jakoś tak mi się z czymś miłym kojarzą. hehe Oczywiście piękne i bardzo stylowe zdjęcia. Mam nadzieję, że spędziłaś miło czas wielkanocny. Teraz również życzę dni pełnych piękna. Uściski. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusiu, bardzo dziękuję za miłe słowa <3 Święta minęły mi tak szybko, że tak naprawdę, to nawet nie bardzo udało mi się ich odczuć. Ale najważniejsze, że miło i rodzinnie, to liczy się najbardziej :D
      Kochan i ja ściskam Cię bardzo serdecznie <3

      Usuń
  2. Nie lubię tulipanów, ale te jakoś wyjątkowo mi się spodobały ;)
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, to u mnie zupełnie odwrotnie, tulipany to moje ukochane wiosenne kwiaty :D Praktycznie to głównie one królują całą wiosnę wazonach :))
      Tak więc bardzo się cieszę, ze te pokazane przeze mnie spodobały Ci się :)
      Serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Ja uwielbiam tulipany, te są piękne. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, mam tak samo, to moje ukochane kwiaty wiosny :))
      Pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  4. Tulipany są jedymi z moich ulubionych kwiatów! 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również je uwielbiam, zawsze mam dylemat z wyborem, najchętniej wzięłabym wszystkie :))))

      Usuń
  5. Agness! Pięknie udekorowałaś swój dom! Kolorystyka, kwiaty-cudowne! Jestem zachwycona! Wiosenny czas jest absolutnie wyjątkowy i daje nadzieję...na coś niezwykle pięknego. I tego właśnie Tobie i nam wszystkim życzę... Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, miło mi bardzo, że podoba Ci się i dziękuję za ciepłe słowa <3
      Wiosna faktycznie jest wyjątkową porą roku, przyroda budzi się do życia, wszystko jest takie świeże i delikatne... no nie da się nie kochać wiosny :))
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  6. Uwielbiam kwiaty w domu a dzięki blogowi mam zawsze wymówkę do ich zakupu bo są niby potrzebne do zdjęć hehe:D:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda wymówka jest dobra, aby tylko przytargać do domu kolejny bukiet kwiatów :))) Popieram :D
      Uściski <3

      Usuń
  7. Kwiaty piękne Aguś. Kolory niesamowite. Ślicznie:)
    U mnie w tym roku tulipany też królują.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś, bo tulipany to kwintesencja wiosny :))) Już i na rabatach kolorowo się od nich zrobiło :D
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  8. Najpiekniejsze, delikatne kolory u Ciebie Aguś zawitały :). Tulipany przepiękne!!! Rzadko spotykam tą odmianę, a na prawdę jest piękna. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, te papuzie tulipany niezbyt często są spotykane. W ogródku miałam i te bielutkie i głęboką czerwień z zielonymi smugami, niestety po kilku sezonach obie odmiany zginęły. Są dosyć delikatne.
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  9. Mnie też uwodzą swoim pięknem kwiaty z zielenią na płatkach, która dodaje im elegancji. Bardzo subtelnie udekorowałaś nimi dom ☺ Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te z zielonymi smugami mają w sobie jakiś wyjątkowy urok, prawda ? :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  10. Pięknie wyeksponowałaś te kwiaty. Też uwielbiam mieć w domu. Zawsze dodają uroku i robi się przyjemniej 😃😃😃 Nieraz w Lidlu czy w Biedronce kupuję sobie cięte róże po 10 zł w różnych kolorach. Kocham ich zapach.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, fajne jest to, że dzięki marketom możemy dostać przepiękne kwiaty w świetnych cenach.
      Masz rację, róże pachną przepięknie :))
      I ja serdecznie cię pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Kwiaty w domu to cudowna i piękna rzecz.
    Te tulipany zapierają dech w piersiach.
    Niestety u mnie jedynym 'kwiatem', który ma szansę przetrwać jest bazylia. Resztę zjadają koty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany... a to kocie żarłoki :)) Ciekawe czemu tak jest, że niektóre kociaki tak podjadają kwiaty :) Moje na szczęście nigdy nie miały takich skłonności:)))

      Usuń
  12. Przecudne te tulipany. Miałam ale pani Nornica skonsumowała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwe utrapienie w tymi nornicami, potrafią zniszczyć mnóstwo pięknych roślin.
      Moje tulipanki po latach po prostu się wyrodziły, miałam również w kolorze czerwonym odmianę ,, Rococo,, po jednych i drugich już nie ma śladu :( Ale one takie piękne, że na pewno jesienią znów zapoluję na cebule :D

      Usuń
  13. Bardzo ładne :) Moc uścisków przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko dziękuję i również ściskam Cię serdecznie <3 <3 <3

      Usuń
  14. Nawet w Holandii nie spotkałam się z takimi tulipanami:D albo już zapomniałam że takie widziałam :D pięknie wyglądają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te papuzie odmiany :D Bardzo żałuję, że zginęły mi w ogrodzie, ale tej jesieni poszukam cebul i znów posadzę :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  15. Dekoracje są prześliczne.A tulipany papuzie właśnie w takiej kolorystyce to klasyczne piękno!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie uwielbiam te tulipanki, moje w ogrodzie zginęły po kilku latach, ale jesienią znów zapoluję na cebule i posadzę :)
      Ściskam serdecznie <3

      Usuń
  16. :) tulipany papuzie moje ulubione. Mam w ogrodzie.....póki co. Jestem ciekawa ile sezonów przeżyją?
    ściskam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, trzymam kciuki, żeby jak najwięcej :) Ja swoich nie wykopywałam i po kilku sezonach mi znikły. Jesienią znów poszukam cebul :)
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  17. Obłędne są te tulipany. Też je bardzo lubię, chociaż ciężko je dostać.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, faktycznie, niezbyt często można je upolować, cieszę się bardzo, że udało mi się :))
      Uściski <3

      Usuń
  18. uwielbiam tą odmianę tulipanów,ale jest bardzo rzadka do dostania:)))u mnie były żółte tulipany na święta,ale niestety po świętach całe się obsypały i dziś ze spaceru przytargałam pierwszy bez:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, do mnie właśnie dziś zawitały żółte, mąż przytargał całe naręcze :)) U mnie bez jeszcze nie kwitnie, ale już się na niego cieszę, kocham ten zapach :)

      Usuń
  19. Agness, Twoje papuzie tulipany są prześliczne.
    Na święta kupiłam białe pełne tulipany.Teraz w moim ogrodzie kwitną różowe papuzie tulipany.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo... różowe papuzie muszą być prześliczne, takich jeszcze nie widziałam :D Koniecznie muszę poszukać cebul jesienią :))
      Białe pełne też cudeńka :D
      Ściskam Cię serdecznie :)

      Usuń
  20. Piękne zestawienie kolorów. Dekoracje gustowne , pełne dobrego smaku . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, bardzo dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  21. Piękne tulipanki ,ja mam dużo pełnych ,podobnych do piwonii .Ale tyle jest odmian ,że nie sposób mieć je w ogrodzie wszystkie.::)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, ja mam tylko 2 odmiany pełnych, czerwone i pomarańczowe z żółtą obwódką na brzegach płatków. Miałam jeszcze cudną różową Angelique, ale po latach zginęła, a szkoda, bo była najpiękniejsza :D
      Masz rację, odmian jest bez liku i wszystkie takie cudne :))
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  22. Ja niestety "nie mam ręki" do kwiatów :) Ale u ciebie prezentuje się to cudownie :) czuć powiew wiosny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga, bardzo dziękuję <3 To kupiony bukiet, w ogródku niestety takich nie mam, ale na pewno poszukam jesienią cebulek i posadzę :)
      Miło mi bardzo, że podoba Ci się <3

      Usuń
  23. kurcze my mieliśmy 3 kwiatki a raczej rośliny doniczkowe. I chyba za bardzo o nie dbałam bo dwa uschły xd jeden się jeszcze trzyma ale tak marnie ;p za to kwiaty cięte stoją ponad 10 dni u mnie jak Narzeczony mi je kupi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty cięte mają niesamowity urok, w ogóle dla mnie kwiaty to najpiękniejsza dekoracja, jaka tylko może być. I te cięte i doniczkowe :))
      A co do usychania doniczkowych... znam osobę, która nawet kaktusy potrafi zasuszyć ;))))

      Usuń
  24. Piękne dekoracje, ja uwielbiam storczyki,ale niestety szybko mi opadają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko, storczyki to mój konik, nazbierało się ich trochę :D Właśnie teraz prawie wszystkie zakwitły, poza 2 czy 3 doniczkami, na parapetach po prostu kwietny raj :)) Muszę zrobić zdjęcia :))

      Usuń
  25. Wow, this looks amazing!!
    Beautiful photos ♥
    Hugs from Germany!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Kwiaty mają w sobie niesamowity urok, to najpiękniejsza ozdoba, uwielbiam :D

      Usuń
  27. Przepiękne tulipany! Nigdy na takie nie trafiłam, ani w kwiaciarni ani w ogrodach.Ja tez zawsze, nawet latem, muszę mieć w domu bukiet, najczęściej swoich, kwiatów :) Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu wspaniale, że zaczął się czas, kiedy możemy część swojego ogródka mieć obok siebie cały czas w wazonie i się nim cieszyć, nawet w deszczową pogodę :))
      Uściski serdeczne :D

      Usuń
  28. Bardzo interesujące - nie wiem czy na żywo takie kiedyś widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Och, uwielbiam takie tulipany. Też mam takie w wazonie.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Danuta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, w takim razie mamy podobne dekoracje, jak fajnie :)
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń