sobota, 4 stycznia 2020

Urodzinowe CANDY



Kochani, z okazji podwójnych urodzin chciałam ofiarować Wam coś, 
co jest dla mnie bardzo ważne, robione z pasją i sercem :)) 
Coś, co jest częścią natury, tak jak my i wierzę w to, że ma na nas pozytywny wpływ, a przy tym jest piękną ozdobą każdego, najprostszego nawet stroju :)
Już pewnie wiecie o czym mowa :)))

 1 stycznia, były moje urodziny, w tym roku takie bardzo okrąglutkie ;)))
 a 28 stycznia wypadają urodziny bloga.  
Już mija 5 lat, odkąd jestem tu z Wami. 
Ten okres był dla mnie przecudną przygodą  i radością z obcowania z przemiłymi osobami. 
Przyjemnością z dzielenia się swoimi pasjami i odwiedzinami na Waszych blogach, gdzie zawsze znajduję całą masę ciekawych i inspirujących postów. 
Również Wasze odwiedziny i komentarze u mnie, to ogromna radość <3 
Dziękuję Wam za to wszystko <3


Oto kilka zestawów bransoletek, z których można wybierać ten, który najbardziej przypadnie Wam do gustu. Są to kamienie naturalne z dodatkiem srebra.
Bardzo proszę w zgłoszeniu do zabawy pisać nr kompletu, na który macie ochotę :) 


Nr 1- Obsydian śnieżny


Nr 2 - Agat


Nr 3 - Agat


Nr 4 - Tygrysie oko


Nr 5 - Kwarc różowy


Nr 6 - Karneol


Nr 7 - Jaspis cesarski


Nr 8 - Jaspis Mokait


Nr 9 - Minimalistyczne bransoletki z drobniutkich koralików Hematytu


Nr 10 - Hematyt na  sznureczku, z makramowym zapięciem (te są bez dodatku srebra)






Zasady wszystkim znane :))


1)  W komentarzu pod postem zgłoś chęć wzięcia udziału w zabawie i napisz nr kompletu, który przypadł Ci do gustu
2)  Na swoim blogu udostępnij baner z odnośnikiem do tego posta ( jest na pasku bocznym)
3) Będzie mi bardzo miło, jeśli dodasz mój blog do obserwowanych, jednak jeśli nie chcesz zostać tu na stałe, a obserwacja będzie tylko na czas zabawy, nie rób tego.
4) Wysyłka nagrody na adres w kraju


Zabawa trwa do urodzin bloga, czyli do północy 28.01, wyniki zostaną opublikowane w ciągu 2 dni :)


Zapraszam serdecznie  :))


148 komentarzy:

  1. Taka data na urodziny to dopiero coś!
    Najlepsze życzenia dla Ciebie i gratulacje z okazji 5 rocznicy bloga.
    Wszystkie błyskotki ładne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jotko, bardzo dziękuję za życzenia i miłe słowa.
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  2. Ha!! 28 stycznia są też moje urodziny!! Sto lat Agus!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, bardzo dziękuję za życzenia, styczniowa siostro :D <3

      Usuń
  3. Aguś, wszystkiego najlepszego!!! Przyjmij serdeczne życzenia - zdrówka, pomyślności, wszelkiego dobra i miłości 🧡
    Piękne są te komplety. Cudowną tworzysz biżuterię. Mnie zafascynował natychmiast zestaw nr 2. Ognisty i oszroniony - niesamowite połączenie. Z wielką ochotą zapisuję się do zabawy. Zabieram banerek i ślę buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś, bardzo dziękuję za życzenia i miłe słowa <3 :D
      Powodzenia w zabawie :D Buziaki serdeczne :*

      Usuń
  4. Aga, przede wszystkim życzenia- niech spełniają się Twoje marzenia, niech uśmiech nie schodzi z Twojej twarzy, problemy niech się szybko rozwiązują i Cię umacniają, a dobrzy ludzie towarzyszą Ci każdego dnia. Satysfakcji z życia! ☺
    Nie ominę takiej gratki i z przyjemnością zgłaszam swój udział marząc o biżuterii spod dziesiątki. Do obserwowanych dodałam Cię już bardzo dawno, jak wiesz, q banerek wrzucę jutro bo z telefonu nie umiem.
    Uściski! ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję za piękne życzenia <3
      Powodzenia w zabawie :D Uściski serdeczne :*

      Usuń
  5. Witaj Agness w Nowym Roku!
    Ślę potrójne życzenia i moc serdeczności: noworoczne, urodzinowe i rocznicowe. Przede wszystkim radości, pomyślności, odważnych marzeń, samych dobrych decyzji i przyjaznych ludzi wokół. Pięknie inspirujesz, ślicznie fotografujesz i ciekawie piszesz, więc z przyjemnością Cię odwiedzam. Tak trzymaj !!!
    Życzę pięknej niedzieli :-)
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, bardzo dziękuję i za przepiękne życzenia i za tyle miłych słów <3
      Tobie również miłej niedzieli, ściskam Cię serdecznie :*

      Usuń
  6. Kochana! To już 5 lat? Jak to zleciało. Cudownie, że założyłaś bloga i dzielisz się na nim swoją codziennością a przede wszystkim cudownymi talentami jakie posiadasz. Ja z alergią na kuchnię jestem oczarowana twoimi śniadaniami, których nawet król by się zachwycił. Twoje bransoletki są piękne i bardzo mi się podobają ale bardzo rzadko noszę biżuterię i szkoda by było gdybym wygrała i miałyby leżeć w pudełku. Niech trafią do kogoś kto będzie je nosił często :) Będę kibicować zabawie. Weny na dalsze lata życzę i bardzo się cieszę, że mogłyśmy się poznać :) I wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, bardzo dziękuję kochana, za tyle ciepłych i dobrych słów <3
      Czas leci błyskawicznie, mnie samej trudno uwierzyć, że to już 5 lat :))
      Ściskam Cię serdecznie i jeszcze raz dziękuję :*

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin a nade wszystko: miłości, zdrowia, szczęścia,spełnienia marzeń. Życzę weny na kolejne lata. Odwiedzam Twój blog z ogromną przyjemnością uwielbiam Twoje śniadania i przepiękne fotografie.
    Ślę moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję i za piękne życzenia i ciepłe, miłe słowa <3
      Ściskam Cię serdecznie i jeszcze raz dziękuję <3

      Usuń
  8. Żółte z czarnym zrobił najwieksze wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łukaszu, tygrysie oko to faktycznie piękny kamień :) I pełen wspaniałych właściwości, między innymi przyciąga dobrobyt do właściciela :)))

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :D to w sylwestra swiętujesz podwójnie :-D branzoletki bardzo ładne. Najbardziej mi sie podoba nr 9 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, to prawda, sylwester i Nowy Rok to dla mnie podwójne święto :)
      Życzę powodzenia w zabawie, uściski serdeczne <3

      Usuń
  10. Kochana z całego serca życzę Ci wszystkiego co najlepsze przede wszystkim zdrowia, satysfakcji z życia, nieustającej radości, a wokół siebie tylko prawdziwych przyjaciół.
    Zgłaszam się do zabawy i wybieram komplet tygrysie oko. 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Banerek oczywiście znajduje się w mojej zakładce konkursy. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dziękuję Ci bardzo za piękne życzenia <3 Tygrysie oko to wspaniały kamień, życzę Ci powodzenia w zabawie <3 Uściski serdeczne :)

      Usuń
  12. Agness... czas goni jak szalony, u mnie w tym roku też niezły wynik strzeli na blogu.
    Wszystkiego dobrego z okazji podwójnych urodzin... niech Ci się darzy ! na blogu i w życiu osobistym;
    jako zodiakalna Rybka to chyba nr 8 z jaspisem się nada tym bardziej, że widzę anielskie skrzydło
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, dziękuję bardzo za życzenia <3
      Czas płynie błyskawicznie, mnie samej trudno uwierzyć, że to już 5 lat :))
      Jaspis to wspaniały kamień, uważany jest za matkę wszystkich kamieni i ma wspaniałe właściwości :D
      Kochana,ściskam serdecznie i życzę powodzenia w zabawie <3

      Usuń
  13. Agness, z okazji okrągłych, 20-tych urodzin najlepsze zyczenia!
    Z powodu koloru najbardziej podoba mi się jaspis, z innych powodów też jaspis. Ale przesliczne są wszystkie! Przytulaski z okazji Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, bardzo dziękuję za życzenia <3
      Jaspis jest faktycznie przepięknym kamieniem i ma wspaniałą moc, uważany jest za matkę wszystkich kamieni :D Poprawia atmosferę i niszczy negatywną energię :)
      Powodzenia w zabawie i również ściskam noworocznie i życzę szczęścia, oby ten 2020 był lepszy niż poprzedni <3

      Usuń
    2. Oby nie był gorszy :( Agness, nie wiem, czy się nie mylę (nie miałam okazji czytać twojego bloga od początku, niestety), ale ty robisz sama te śliczności, prawda? Jeśli tak, to czy byłaby możliwość zrobienia dla mnie niewielkich kolczyków (takich co nie zwisają, chyba nazywają się przebitki?) z turkusem xinjiang? Przepraszam, jeśli zawracam ci głowe...

      Usuń
    3. Ewa, ależ skąd, absolutnie nie zawracasz mi głowy :*** Biżuterię faktycznie robię sama, kolczyki również, wcześniej pokazywałam kilka różnych, ale tak się złożyło, że wszystkie były zwisające :)))
      Kochana, po Twoim pytaniu przejrzałam wszystkie sklepy jubilerskie, w których kupuję kamienie i srebro, niestety nigdzie nie ma turkusu, który nadawałby się na tego typu kolczyki. To musi być koralik z jednej strony płaski, żeby można było go przykleić do podstawy kolczyka. Będę miała to na uwadze i jeśli kiedyś gdzieś trafię, to dam Ci znać <3

      Usuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin:)))Wszystkie Twoje prace są piękne:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bardzo dziękuję kochana za życzenia i miłe słowa.
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  15. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i Twoich i bloga.. Cudowne błyskotki... Ze nie wiem którą wybrać... Wszystkie mi się podobają bo ja lubię takie cacka... Nawet do pracy... Chowam pod rękawkiem, twierdząc że muszę mieć bo każda coś symbolizuje... Lecę wstawić banerek... Jeszcze raz wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, bardzo dziękuję za życzenia i miłe słowa <3
      Bardzo się cieszę, że komplety bransoletek przypadły Ci do gustu, powodzenia w zabawie kochana <3
      Ściskam Cię serdecznie :)

      Usuń
  16. Podwójnie życzę Tobie wszystkiego, wszystkiego najlepszego!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia i ściskam Cię noworocznie :***

      Usuń
  17. Piękna data na urodziny. Z okazji podwójnych urodzin życzę wszystkiego, co najlepsze. Weny byś zaskakiwała nas wspaniałymi śniadaniami i cieszyła oczy pięknymi pracami, które niezmiennie podziwiam. Serdecznie pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję za piękne życzenia i miłe słowa <3
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  18. Wszystkiego najpiękniejszego z okazji urodzin:)))Piękne te bransoletki przygotowałaś:)))Życzę powodzenia koleżankom:)gdybym nosiła biżuterię wybrała bym jedynkę:)moje ulubione kolory:)))ale niestety nie noszę:)pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, bardzo dziękuję za życzenia i również serdecznie Cię pozdrawiam. Uściski noworoczne <3

      Usuń
  19. Aguś wszystkiego dobrego z okazji urodzin, spełnienia marzeń i radości każdego dnia, a z okazji blogowej rocznicy życzę wielu czytelników, zadowolenia z blogowania i Kolejnych pięknych rocznic. Biorę udział w zabawie. Trochę przekopałam internet i ze względu na właściwości chętnie przygarnęłabym zestaw nr 5 - kwarc różowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, dziękuję kochana za piękne życzenia <3
      Kwarc różowy jest cudny, taki delikatny, właściwości też ma piękne :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę powodzenia w zabawie <3

      Usuń
  20. Aguś, a więc podwójne życzenia - spełnienia marzeń, kontynuacji bloga, rób to co kochasz i co sprawia Ci radość. Spełniaj się.
    Biorę udział, nr 9 wpadł mi w oko ;)
    Banerka nie mogę wstawić, bo nie prowadzę bloga.
    Buziaki i pozdrawiam serdecznie. Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję Ci za przemiłe życzenia <3
      Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę powodzenia w zabawie :*

      Usuń
  21. Talent masz niewspółmierny, życzę Ci, abyś robiła nadal to, co kochasz. Baw się dobrze w tę rocznicę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję Ci za miłe słowa i cudne życzenia <3
      Pozdrawiam Cię serdecznie :*

      Usuń
    2. Kumulacja przy urodzinach to dopiero szczęście :) Pozdrawiam

      Usuń
  22. Wiele serdeczności z okazji urodzin i gratulacje na 5 rocznicę bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję Ci za życzenia i ściskam serdecznie <3

      Usuń
  23. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Spełnienia marzeń!
    W zabawie wybieram numer 6.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga, bardzo dziękuję za życzenia <3
      Karneol to piękny kamień - kamień odwagi :D Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę powodzenia w zabawie <3

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że podobają Ci się <3 Buziaki :*

      Usuń
  25. Czasu na pasje, spełnienia marzeń, realizacji planów i nieustającego zdrowia.
    I cytując mojego męża - Niech się wiedzie!!!
    Cieszę się, że jakiś czas temu do Ciebie trafiłam, Agness. Do dziś Twoje KLIMATY z wielką przyjemnością odwiedzam.
    Bransoletki zachwycają! Wszystkie! Gdybym musiała wybrać tę jedną, byłaby to ta z nr 5.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko dziękuję Ci za piękne życzenia i tak miłe słowa <3 Bardzo się cieszę, że lubisz do mnie zaglądać i serdecznie zapraszam <3
      Kochana, życzę powodzenia w zabawie i ściskam Cię serdecznie :)

      Usuń
  26. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, dużo radości, udanego blogowania i spełnienia marzeń :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, serdecznie dziękuję za życzenia i również pozdrawiam Cię gorąco <3

      Usuń
  27. wszystkiego dobrego. gratuluję wytrwałości z blogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niech ta podwójna uroczystość będzie dla Ciebie źródłem radości. Bądź szczęśliwa i tym obdarzaj innych. Niech każdy dzień przyniesie Ci wiele radości i spełnienia pragnień ukrytych w sercu. Wiesz, że kocham biżuterię, a Twoja od zawsze mnie urzeka, a najbardziej bransoletka nr 1, cudowny kamień, którego nie znałam. Gdyby szczęście było tak miłe dla mnie, to poproszę o jedynkę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo dziękuję Ci za piękne życzenia, niech się spełnią <3
      Obsydian śnieżny jest pięknym kamieniem, uważa się, że uwalnia od zmartwień i łagodzi niepokój :))
      Kochana, pozdrawiam Cię serdecznie i życzę powodzenia w zabawie <3

      Usuń
  29. Życzę wszystkiego najlepszego w Nowym roku oraz dniu urodzin i także kolejnej rocznicy blogu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję za życzenia i również pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  30. Blogowe urodzinki są zawsze miłe, wiem to od lat, bom już weteranka prawie w tym względzie! Ale ja nie chwalić się tu wpadłam, tylko życzyć na tą okazję wielu jeszcze pięknych tekstów; niech tematy same się pchają pod pióro lub długopis; niech Czytelników przybywa, a Ty się ciesz razem z nimi, że Wam "po drodze"!

    "Bo srebro i złoto, to nic, chodzi o to, by Młodym być" - chciałoby się zaśpiewać zamiast 100 lat!
    Bo przecież Ty Młoda jesteś, nie tylko duchem!!!
    Wybacz, że nie skorzystam z zabawy, tak mam i już!
    Ale życzę Ci wszystkiego dobrego Urodzinowego, wszystkiego co dobre, co miłe, co budzi uśmiech na twarzy, co kryje się pod maleńkim słowem "Szczęście"!!!
    Najlepszości Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję Ci za piękne życzenia i miłe słowa <3
      Ściskam Cię serdecznie i życzę dużo szczęścia w Nowym Roku <3

      Usuń
  31. Agness Kochana! Najpiękniejsze życzenia na Twój jubileusz Ci tutaj zostawiam :) Zdrowia pogody ducha, spełnienia marzeń i wszystkiego dobrego!
    Twój blog jest pełen ciepła i piękna - gratuluję i życzę wiele radości z jego dalszego tworzenia :) Buziaki, Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, bardzo dziękuję Ci kochana za piękne życzenia i miłe słowa <3
      Ściskam Cię serdecznie, buziaki :*

      Usuń
  32. Wszystkuego najlepszego z okazji urodzin, choc spóźnione ale szczere życzenia .
    Wspaniała rocznica bloga, a Twoje bransoletki są urocze
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nina, dziękuję kochana bardzo i ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  33. I ja biegnie z życzeniami :) wszystkiego co najlepsze z okazji pieknej rocznicy i urodzin. Spełnienia marzeń tych małych i dużych, uśmiechu na twarzy i zdrówka. Cieszę się że mogę tu zaglądać i gościć Ciebie u siebie :)
    Branzoletki sa piękne i to wszystkie.
    Ślę moc uściskow i bukiet kwiatów 💞 💐😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, serdecznie dziękuję za życzenia, miłe słowa i odwiedziny, które sprawiają mi ogromną radość <3
      Ściskam Cię serdecznie i życzę dużo szczęścia w Nowym Roku <3

      Usuń
  34. Aguś kochana wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Dużo zdrówka, szczęścia, spełnienia marzeń oraz weny do dalszego prowadzenia bloga w taki wspaniały sposób jak robiłaś to do tej pory :)
    W zabawie brać udziału nie mogę z racji mieszkania w UK, ale podziwiam kunsztowne wykonanie bransoletek :) Sama ostatnio wykonałam kilka sztuk, tyle że prostych na elastycznej żyłce tylko z tzw. piasku pustyni i nocy Kairu. Choć naturalne kamienie to nie są to jednak mam do nich słabość ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bardzo dziękuję za piękne życzenia i miłe słowa <3 Cieszę się bardzo, że zaglądasz do mnie i zawsze zostawiasz ślad, sprawi mi to prawdziwą radość <3
      I piasek pustyni i noc Kairu bardzo lubię, są to wprawdzie kamienie stworzone przez człowieka, jednak naprawdę wysokiej jakości i piękne. Ja również mam z nich zrobione bransolety i bardzo je lubię i chętnie noszę :D
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  35. Hi, I am a new blogger. I follow you on gfc # 286 ,maybe follow back?
    Kisses

    https://lovefashionyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie i zapraszam. Ja również chętnie do Ciebie zajrzę :)
      Uściski :)

      Usuń
  36. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oliwia, bardzo dziękuję i również życzę wspaniałego Nowego Roku <3

      Usuń
  37. Dobrego Roku !
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin , mój Tato tez się urodził 1 stycznia :)
    Gratuluję 5 lat z nami i zyczę następnych !
    chętnie wezmę udział w zabawie ,sliczne bransoletki ! trudno się zdecydować...;)
    jak się do mnie usmiechnie szczęście to 2 albo 3 ,albo 5 z naciskiem na 2 , bo w tym kolorze prakrycznie nie mam nic :*

    dobrych dni



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aurea, bardzo dziękuję za życzenia, miłe słowa i chęć udziału w candy.
      Życzę Ci powodzenia w zabawie i dużo szczęścia w Nowym Roku. Uściski serdeczne <3

      Usuń
  38. A wiesz, ze to doskonały pomysł, by dawać prezenciki w dniu swoich rocznic!!! Ja to kupuję bo dostawanie już nie sprawia mi przyjemności ale dawanie i owszem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, ja kocham obdarowywać ludzi, karmić ich i sprawiać im przyjemność w różny sposób... ja w ogóle lubię ludzi ;))) Fajnie, że pomysł przypadł Ci do gustu :))
      Ściskam Cię serdecznie i życzę dużo radości w Nowym Roku <3

      Usuń
  39. Wszystkiego najlepszego z okazji okrągłych urodzin :).
    Przepiękne branzoletki.
    Ja, jakoś nie lubię brać udziału w konkursach, ale innym życzę powodzenia. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia, Tobie życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku i również pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  40. Kochana Agness! Z poślizgiem, ale najserdeczniejsze życzenia z okazji Urodzin! dalszej radości z twórczości, szczęścia, miłości, zdrowia! I oczywiście wszelkiej pomyślności w Nowym Roku! Bransoletki są przepiękne! Wiesz, że zawsze je podziwiam, gdy pokazujesz:)Ja bym chętnie wzięła udział w konkursie- zabawie, ale po 1) nie miewam szczęścia w grach losowych, a po 2) nie umiem, nie wiem jak się udostępnia baner i w ogóle niewiele wiem o obsłudze tego bloga (przez 14 lat byłam na bloogach.wp). Mogę popróbować, ale nie wiem z jakim skutkiem.
    A najbardziej podoba mi się nr7 jaspis cesarski :). No i nie mam takich modelowych rąk, jak te na zdjęciach :) Te dłonie z bransoletkami wyglądają wspaniale! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, dziękuję serdecznie za życzenia i miłe słowa <3
      Z wzięciem udziału w zabawie nie ma najmniejszego problemu, banerek to sprawa drugorzędna, ważne jest, że chcesz wziąć udział i tylko to się liczy :** Łapki młodziutkie, dlatego piękne, moje też starsze, aż o 25 lat :)))
      Kochana, życzę Ci powodzenia w zabawie i serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
    2. A gdzie znaleźć podpowiedź, jak wstawić baner? ja taka "anty-informatyczna " jestem, a nauczyłabym się czegoś nowego. Dopiero dziś poczytałam o śledziach u Ciebie. No, ślinotok, dosłownie :)) Zostawiam tam komentarz. Uściski!

      Usuń
    3. Haniu, z tym banerkiem to tak naprawdę bardzo prosta sprawa. Ja nie najlepiej potrafię tłumaczyć, ale spróbuję zrobić to w miarę zrozumiale :)))a więc... wchodzisz w blogger- z lewej strony w słupku są ikonki, klikasz na tę z napisem Układ, wyświetla Ci się schemat strony Twojego bloga i po prawej stronie masz pasek różnych dodatków (u Ciebie widzę jest tam ,, o mnie i archiwum bloga,,) klikasz w napis + dodaj gadżet-, otworzy się kolejne okienko i tam klikasz na -Obraz- pokazuje się kolejne okienko i wpisujesz tytuł, np Candy u Agness, - podpis, np do 28 stycznia, - kopiujesz i wklejasz link ze stroną do której chcesz przekierowanie i na koniec wklejasz obrazek, tam musisz zaznaczyć okienko - zmniejsz, aby dopasować i zapisz. Jeszcze napiszę jak zrobić z obrazkiem, więc ja zapisuję go u siebie na pulpicie i później klikam okienko - z Twojego komputera- przeglądaj i zapisujesz zdjęcie, które już masz u siebie na pulpicie. Pisania dużo, ale tak naprawdę nie jest to trudne :* Spróbuj, a jak będą jakieś wątpliwości, to pisz śmiało <3

      Usuń
  41. Agnieszko, Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, szczęścia, zdrowia i spełnienia :* Z wielką przyjemnością odwiedzam Twojego bloga, podziwiam ogród, wspaniałe, kolorowe śniadanka, piękne wianki i wiązanki oraz biżuterię :D Oczywis1cie zgłaszam swój udział w zabawie i choć ciężko wybrać tę jedną, to przewijając wielokrotnie zdjęcia z góry w dół... wybrałam bransoletkę Nr7 czyli jaspis cesarski :) Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz wszystkiego naj, naj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję kochana za życzenia i miłe słowa, cieszy mnie niesamowicie, że lubisz do mnie wpadać <3
      Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę powodzenia w zabawie :D

      Usuń
  42. 100 lat, spełnienia marzeń !☺☺

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne bransoletki :) Wszystkiego najlepszego z okazji Twoich urodzin i urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i Tobie życzę dużo szczęścia w Nowym Roku <3

      Usuń
  44. cudowna robota:) widać pasję w tym co robisz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana <3 Zachwycają mnie kamienie i praca przy nich jest dla mnie ogromną przyjemnością :D

      Usuń
    2. ja nie lubię tak dziubdziać xd i przede wszystkim do tego też trzeba cierpliwości ogromnej

      Usuń
    3. O tak, cierpliwość jest potrzebna, ale to jest fajne wyciszenie i relaks :))

      Usuń
  45. Ale piękne! Szkoda,że nie noszę bransoletek! Podziwiam Cię za cierpliwość i kreatywność. Lubie też kamienie. kiedyś z namiętnością nosiłam naszyjniki z kamieniami, ale teraz nosze tylko mały krzyżyk, coś mi się odmieniło.
    Wszystkiego dobrego z okazji Urodzin! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłeczko, bardzo dziękuję za życzenia.
      Kamienie mnie fascynują i zachwycają, uwielbiam pracować z nimi i je nosić :)))
      Z tym noszeniem biżuterii są u mnie takie fale, miałam różne fazy, a to naszyjniki, a to kolczyki, ale od kilku lat są to tylko i wyłącznie bransoletki, nie ruszam się bez nich :)))
      Ściskam Cię noworocznie <3

      Usuń
  46. kochana, wszystkiego dobrego z okazji urodzinek i dużo weny twórczej w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, bardzo dziękuję za życzenia i Tobie życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku <3

      Usuń
  47. Ten sweterek wygląda jak mech. Zaczęłam się zastanawiać, jak rzeczywiście wyglądały by te prześliczne bransoletki sfotografowane na mchu.
    Hm, chętnie wezmę udział w zabawie - może uda mi się to sprawdzić :D
    Obsydian śnieżny to mój zdecydowany faworyt <3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł z mchem do zdjęć :)) Bransoletki fotografuję na kamieniach przeróżnych, drewnie, korze, kwiatach, liściach...ale o mchu nie pomyślałam :)))
      Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę powodzenia w zabawie <3

      Usuń
  48. Życzę Ci, aby uśmiech na Twojej twarzy towarzyszył Ci każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję za życzenia i życzę Ci wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku <3

      Usuń
  49. Dwa ważne święta. Wysyłam dobre myśli. Puchowe myśli... Niech Ci się darzy. Pozdrawiam asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, bardzo dziękuję za życzenia <3 Tobie życzę wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku <3

      Usuń
  50. Z okazji urodzin życzę wszystkiego najpiekniejszego.
    Wszystkie bransoletki są bardzo ładne. Do moih stylizaccji pasują dwie: 1 i 5.

    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga.
    Ten blog oczywiście dodaję do czytnika.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia i miło mi bardzo, że zostajesz ze mną na dłużej <3
      Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę powodzenia w zabawie :)

      Usuń
  51. Mój ulubiony - różowy kwarc wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to faktycznie przepiękny kamień. Rozumiem, że bierzesz udział w zabawie i to kwarc jest Twoim wyborem ? :))

      Usuń
  52. Kobieto renesansowa! Wspaniale gotujesz, cudnie fotografujesz, robisz doskonałe bransoletki, świetnie piszesz, odpowiadasz ze zrozumieniem i serdecznością na każdy komentarz - kiedy znajdujesz na to czas? Jak to robisz? Jaką masz magiczną formułkę? Jaką masz tajemnicę? Czy Twoja doba ma więcej niż 24?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, dziękuję za tak ciepłe i piękne słowa, nawet nie wiesz jak dużo radości mi sprawiły <3 <3 <3
      Kochana, powiem Ci, że moje realia nie są najłatwiejsze, są bardzo wypełnione obowiązkami i chyba to powoduje, że im więcej obowiązków, tym więcej chęci do działania :))) A co do odpowiadania na komentarze, nawet nie przewiduję innej możliwości, doceniam to, że ktoś zadaje sobie trud, żeby napisać kila słów, jakbym mogła go zlekceważyć i zostawić bez odpowiedzi... nawet nie dopuszczam takiej możliwości :D
      Ściskam Cię serdecznie :)

      Usuń
  53. Kochana Agness z okazji minionych urodzin życzę Ci wszystkiego najlepszego, najpiękniejszego, dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności i oczywiście spełnienia marzeń. Jesteś wspaniała bardzo kreatywna i serdeczna dziewczyna. Cudowne bransoletki. Najbardziej podoba mi się zestaw nr 2 czyli agat. Nie wiem tylko jak pobrać i udostępnić ten baner konkursowy. Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  54. Odpowiedzi
    1. Kasiu, bardzo dziękuję Ci za piękne życzenia i bardzo miłe, ciepłe słowa <3
      Agat jest wspaniałym kamieniem, to kamień równowagi, przynosi ją w każdym aspekcie życia. A przy tym niesamowicie piękny :))
      Kochana, ściskam Cię serdecznie i życzę powodzenia w zabawie <3

      Usuń
  55. Wspaniałe okazje do świętowania.Życzenia urodzinowe troszkę spóźnione ale bardzo serdecznie życzę zdrówka i pomyślności no i dalszego pięknego blogowania :-). Staję w kolejce po prezenciorki a gdyby się udało to bardzo mi się podoba zestaw nr 9. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, bardzo dziękuję za życzenia <3
      Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę powodzenia w zabawie :))

      Usuń
  56. Witaj
    Dziękuję, ze nie zapominasz o mnie w te krótkie, szare, zimowe dni. Że przesyłasz miłe, ciepłe słowo.
    A ja jak zawsze spóźniona. Bransoletki pewnie już rozdane, a chętnie przygarnęłabym każdą z nich. Jak wiesz lubię je bardzo. Ale cóż spóźnialscy zawsze coś tracą.
    Pozdrawiam zwykłym styczniowym dniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję za życzenia <3 Do bransoletkowej zabawy można dołączać aż do 28 stycznia, dopiero wtedy będzie losowanie, więc jak najbardziej zdążyłaś :))
      Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę powodzenia w zabawie <3

      Usuń
  57. Sto lat !!! Zarówno w życiu prywatnym jak i blogowym :)
    Jak tu nie wziąć udziału w zabawie , jak bransoletki kuszą.....staję w kolejce do zabawy i wybieram nr 1 lub nr 8 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, bardzo dziękuję za życzenia <3
      Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę powodzenia w zabawie :)

      Usuń
  58. Oh so cute bracelets darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  59. Miesiąc rocznic :-D Spóźnione życzenia samych wspaniałości w życiu z okazji urodzin! Niech stanie się wszystko, co Ci potrzebne, a blog niech pozostanie kwitnący i wabiący wielu czytelników :-) Nie zgłaszam się do konkursu, ponieważ bransoletki rzadko noszę. Zwykle tylko zegarek i to mi wystarcza. Ale gdybym wybierała, to stawiałabym na pierwsze trzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, bardzo dziękuję Ci za piękne życzenia <3
      Muszę Ci się przyznać, że ja kompletnie zafiksowana jestem w temacie kamieni naturalnych i właściwości jakie się im przypisuje, a najbardziej lubię je właśnie w postaci bransoletek :))
      Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  60. Pięć lato to naprawdę sporo czasu :D Gratuluję :D
    Bransoletki są przepiękne, dlatego wszystkim życzę powodzenia :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doris, bardzo dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  61. Hi, amazing blog. I follow you on gfc # 289 ,follow back?


    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Spóźnione, ale szczere życzenia urodzinowe dla Ciebie i Twojego bloga:-)) Sto lat Kochana:-))))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko bardzo dziękuję i również ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  63. Aga wszystkiego dobrego z okazji okrągłych urodzin czyli 20 ;) Wszelakich pomysłów i ich realizacji- by blog kwitł i się rozwijał :) Z miłą chęcią zapisuję się i na tak cudne bransoletki nr 1 lub nr 4 trudny wybór ;)
    pozdrawiam (banerek na dole bloga)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, bardzo dziękuję za życzenia :***
      Cudny wybór i obsydian śnieżny i tygrysie oko to wspaniałe kamienie, o niezwykłej mocy i niesamowicie piękne :D
      Pozdrawiam Cię ciepło i życzę powodzenia w zabawie <3

      Usuń
  64. Troszeczkę może spóźnione, ale najserdeczniejsze życzenia urodzinowe 🌹 Wiele weny i wspaniałych pomysłów na kolejne lata blogowania i tworzenia!
    Zestawy bransoletek cudne i kilka razy przeglądałam aby wybrać ten jedyny. Najbardziej podoba mi się zestaw 1, ale 7-demka jest również bardzo interesująca 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, bardzo dziękuję za życzenia <3
      Cieszę się, że bransoletki spodobały Ci się i życzę powodzenia w zabawie <3
      Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  65. Urodzinowe bransoletki wyglądają przecudnie! A z okazji urodzin życzymy wytrwałości w działaniu, szczęścia i radości na co dzień oraz spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za przemiłe życzenia i miłe słowa o bransoletkach. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  66. Spóźnione, ale szczere życzenia urodzinowe, wszystkiego dobrego dla Ciebie, dużo zdrówka i spełnienia marzeń !!!
    Z przyjemnością zapisuje się do zabawy i wybieram bransoletki nr 7 czyli w moim niebieskim, ulubionym kolorze.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję za życzenia <3
      Kochana, świetny wybór, jaspis uznawany jest za matkę wszystkich kamieni i ma mnóstwo wspaniałych właściwości :) Zyczę Ci powodzenia w zabawie :)

      Usuń
  67. Wszystkiego najlepszego z okazji Twoich urodzin i urodzin bloga :)
    Piękne twory, chętnie, z radością i przyjemnością bym taki nosiła, dlatego biorę udział i wybieram nr 7.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia<3
      I ja pozdrawiam Cię serdecznie i życzę powodzenia w zabawia :D <3

      Usuń
  68. Bardzo ładne bransoletki. Uwielbiam biżuterię z różnego typu kamieniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podobają Ci się :) Kamienie są niesamowite :))

      Usuń