niedziela, 30 kwietnia 2017

Niedzielne śniadania- tost francuski z sadzonym jajkiem


Dzisiejsza moja propozycja na niedzielne śniadanie, to tost francuski z sadzonym jajkiem i suszonymi pomidorami :)
Pożywne i pyszne śniadanie :D


Rozbić w miseczce jajko, doprawić solą i pieprzem. 
Moczyć kromki chleba z obu stron ( u mnie żytni na zakwasie , ale może być taki jak lubimy ) 
Smażyć na klarowanym maśle, do zrumienienia .


Na wierzch sadzone jajo, suszone pomidorki w zalewie, ulubione warzywa i szybkie i pyszne śniadanie gotowe :) 




Kochani, zdradźcie, co dobrego jedliście na śniadanie. Chętnie skorzystam z nowych pomysłów :D

Pozdrawiam ciepło, Agness <3 


21 komentarzy:

  1. Nie pamiętam co jadłam na śniadanie :/ Chyba nie tak powinno wyglądać śniadanie niedzielne... Twoje pyszne. Moją uwagę ciągle przykuwały goździki, dawno już ich nie widziałam, skąd je wytrzasnęłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko uwielbiam te drobne goździki, a kupuję je po prostu w Biedronce, Mają świetny wybór w przeróżnych kolorach :)

      Usuń
    2. Dzięki, muszę zajrzeć do Biedronki :)

      Usuń
  2. Wyśmienite :) Pięknie wygląda i na pewno cudownie smakuje !
    Bardzo podobaja mi się Twoje pomysły na niedzielne śniadania :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo się cieszę, że przypadły Ci do gustu moje śniadania :) Uwielbiam różnorodność i kombinowanie w tym temacie :D
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  3. Pysznie u Ciebie :)
    U nas nic wymyślnego, jajka na miękko + mój chlebek na zakwasie z masełkiem i serem żółtym :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, śniadanie pycha :D Domowy chleb na zakwasie - mistrzostwo, a i jajka na miękko uwielbiam :)
      Również ciepło pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Bardzo smaczne, u mnie tylko tosty z jajecznicą ze szczypiorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, też przepysznie :) Jajecznica jest super , w każdej wersji :D

      Usuń
  5. Piękne w swej prostocie:-))) Muszę koniecznie wypróbować:-)) Twoje propozycje niedzielnych śniadań są świetne:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, bardzo dziękuję <3 Śniadanko polecam, od czasu do czasu można się skusić :D
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  6. Na Ciebie zawsze można liczyć:)kolejna propozycja na pyszne śniadanie:))nie tylko pięknie serwujesz,ale potrafisz to uchwycić obiektywem :)))cudownie:)U mnie dziś pasta typu co tam mam w lodówce(dziś:szynka,jajka,szczypiorek,ogórek konserwowy,majonez z jogurtem naturalnym)+ świeżo pieczony chlebek:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, bardzo dziękuję za takie miłe słowa <3
      Pasty wszelakie uwielbiam, można naprawdę poszaleć w tym Temacie. Twoja wersja pyszna :)
      Również serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  7. gotowane na miękko jajka + kanapka z ogórkiem :)
    pyszne Twoje
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu i Twoje pycha, bardzo lubię jajka na miękko :D
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  8. Wygląda bardzo smakowicie: Ja ostatnio jednak przerzuciłam się na jaglankę, pod rożną postacią. Na śniadania jadam ją zazwyczaj z płatkami, rożnymi orzechami, owocami i syropem klonowym. Pychotka i samo zdrówko !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, faktycznie jaglanka jest pyszna, ja najbardziej lubię budyń jaglany z musem owocowym i owocami... pycha :) Jakiś czas temu dawałam przepis, naprawdę polecam :D
      Również serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  9. Wygląda pysznie. Szkoda tylko, że nie lubię jajek. Pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam odwrotnie, jajka uwielbiam, pod każdą postacią :D
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  10. Uwielbiam tosty francuskie! Dzięki, że mi o nich przypomniałaś ;)
    Moje śniadania to albo kanapka, albo owsianka, także trochę monotonia :)
    Pozdrawiam i ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń