środa, 21 czerwca 2017

Bransoletki z kamieni naturalnych, cd :)


Bransoletki cały czas na tapecie :)
Dziś pokażę zdjęcia bransoletek w różnych odcieniach brązu i beżu :)
Jaspis krajobrazowy, jadeity, marmur, agaty Botswana i tybetańskie, hematyt, wszystko w towarzystwie nieodłącznego srebra :D




















Brązy są takie naturalne i piękne :) 

Kochani, zostawiam Was z bransoletkami, mam nadzieję, że przypadną do gustu. A sama pędzę do ogródka, bo zielsko rośnie na potęgę , chce mnie pokonać ... ale nie dam się  ;D

Pozdrawiam ciepło, Agness <3 


24 komentarze:

  1. Kocham bransoletki:-)) A Twoje są niezwykłej urody!! I jak pięknie je zaprezentowałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo dziękuję <3 Ja również uwielbiam bransoletki :D

      Usuń
  2. Bransoletki niezwykle efektowne i kosztowne, eleganckie...takie w stylu boho:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bea, cieszę się, że podobają Ci się :)
      Również pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  3. Aguś, Ty fabryke otworzyłaś z tymi bransoletkami😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, po prostu się od nich oderwać nie mogę, ciągle wyszukuję jakieś nowe, piękne kamienie :) Wcześniej miałam naprawdę długą przerwę w ich robieniu :D

      Usuń
  4. Bardzo ładne bransoletki, kojarzą mi się z lasem.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Fajne skojarzenie, faktycznie te brązy są takie naturalne, szczególnie jaspis krajobrazowy może przywodzić na myśl drzewo :D

      Usuń
  5. Aga, znowu zachwycasz:) Piękne bransoletki, w tylu odcieniach brązu. W dodatku rewelacyjnie je prezentujesz. Twoje fotografie są cudne. Popatrzę sobie jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są i to piórko... :-) Ciekawa jestem jakie kamienie poleciłabyś zodiakalnej Pannie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, dziękuję <3 Dla panny szczęśliwe kamienie to - na pierwszym miejscu , najważniejszy - szafir :) a poza nim jaspis, ametyst, lapis lazuli, cytryn, bursztyn, sodalit, agat :D Jest z czego wybierać :D

      Usuń
  7. Kolejne bransoletki również bardzo mi się podobają. Piękne miodowe brązy. Podoba mi się motyw skrzydełek, obecnie bardzo modny.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję :) Skrzydełek mam kilka wzorów, faktycznie ślicznie wyglądają przy bransoletkach :)
      Ściskam serdecznie <3

      Usuń
  8. Wszystkie są przepiękne i ta kolorystyka. Moc uścisków przesyłam i serdecznie zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bardzo się cieszę, że podobają Ci się , buziaki serdeczne <3

      Usuń
  9. Uwielbiam wszelkie odcienie brązu. To moje kolory :)

    Twoje bransoletki niesamowicie mi się podobają.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bardzo się cieszę, dziękuję <3
      Również pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  10. Bardzo lubię brąz, wszystkie jego odcienie. :)
    Bardzo fajnie Ci wychodzą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, bardzo dziękuję <3
      Również serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  11. Śliczne bransoletki. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia. Są oryginalne oraz magiczne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, niesamowicie miło mi to słyszeć, dziękuję bardzo <3

      Usuń
  12. Jakie piękne bransoletki. Ja kocham minerały. O wyjątkowych fotkach już nie wspomnę, bo robię to często, ale u Ciebie zawsze jest pięknie:):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję za takie miłe słowa <3 Ja również uwielbiam minerały, nie mogę się oderwać od tych bransoletek, tyle jest przepięknych kamieni :D

      Usuń