niedziela, 16 lipca 2017

Niedzielne śniadania - grzanka z jajkiem sadzonym



Bardzo lubię wszelkiego rodzaju ,,zapiekańce,,
 Przeróżne grzanki często goszczą na moim stole. Czy to tosty francuskie, czy zapiekane kanapki, czy zwykłe grzanki, uwielbiam gdy chrupie :D

Dziś na śniadanie poleca się grzanka z pełnoziarnistej bułki, szynką, suszonymi pomidorkami i mozarellą, podana z jajem sadzonym i masą warzyw ( z własnego ogródka )  :) 


Śniadanie obowiązkowo na tarasie :)



W tle widać, czym się obecnie zajmuję :) ... zgadniecie ???



Uwielbiam lato między innymi za tę masę pysznych , świeżych warzyw.
Są takie pachnące i soczyste i praktycznie na wyciągniecie ręki :) 


Jak zawsze przy okazji śniadaniowych postów, jestem bardzo ciekawa co Wy jedliście pysznego na niedzielne śniadanie ?


 I rozwiązanie zagadki ;)) - kiszę ogórki, a w tle widać kwiatostany kopru :))))

Pozdrawiam słonecznie, Agness <3 



31 komentarzy:

  1. Śniadanie przepyszne, aż ślinka leci. Wyobrażam sobie ten zapach pomidorów i ogórków.
    U mnie dziś kanapki z pasztetem drobiowym i dodatkiem żurawiny.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, pachną naprawdę wspaniale, dojrzewające w słońcu i cieple, to zupełnie inne warzywa niż zimą :D
      Twoje śniadanko równie pyszne :)
      Ściskam i życzę pięknego tygodnia <3

      Usuń
  2. Ależ to wygląda przepysznie! :) Ja niebawem też będę miała już swojskie ogóreczki. Póki co raczę się sałatą, rzodkiewką, szczypiorkiem i malutką marchewką :D

    PS. Nie wiem czy poprzedni komentarz się dodał, więc piszę jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko, też pyszności u Ciebie, u mnie rzodkiewka już się skończyła, jednak już wysiana kolejna :D
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Uwielbiam twoje niedzielne śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie śniadanie u Ciebie zawsze smakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne i bardzo zdrowe ! Idealna propozycja na letnie śniadanie :) Do tego pięknie podane !
    Miłej niedzieli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję <3
      Tobie życzę wspaniałego tygodnia :)

      Usuń
  6. Jaka szkoda, że nie jadam jajek w takiej postaci. U Ciebie wyglądają wspaniale jajeczne i inne śniadania:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 U mnie jajka są pod różnymi postaciami, prawie każdego dnia , uwielbiam :D

      Usuń
  7. Jeśli lubisz zapiekańce to zapraszam Cię na moje niedzielne śniadanka https://nitkadesign.blogspot.com/2017/07/niedzielne-sniadanko.html#comment-form
    Myślę, że te zapiekańce Ci zasmakują:-)))
    Ja również uwielbiam lato właśnie za to, że można jeść na tarasie i dlatego, ze mamy dużo warzyw i owoców:-))) Jest tak kolorowo na stole:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, straszne mam zaległości w blogosferze, właśnie przez letni sezon, staram się jak najwięcej czasu spędzać na powietrzu :)Ale postaram się jak najszybciej nadrobić zaległości i na pewno zajrzę na Twoje pyszne śniadanko <3
      Buziaki serdeczne :)

      Usuń
  8. Mam nadzieję, że i mnie się uda w tym roku zebrać i ukisić trochę ogórków.
    Kisisz w słoikach, czy w beczce? Masz jakiś sprawdzony, godny polecenia przepis?
    śniadanko pysznie wygląda. U nas dzisiaj była owsianka z orzechami, rodzynkami, żurawiną i wiórkami kakaowca :) Dość często taką jemy :)

    Uściski posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, kiszę w słoikach, tak mi najwygodniej :D
      Kochana, przetestowałam przeróżne przepisy na ogórki i na koniec wróciłam do przepisu mojej mamy, która tak właśnie robi ,,od zawsze,, naprawdę nie ma sobie równych. Ogórki są przepyszne, chrupiące i naprawdę mogą stać kilka lat :D
      Na litr zimnej wody z kranu daję 6 dkg soli ( odrobinę odsypuję, bo wolę łagodniejsze ) i 2 dkg cukru. Do tego korzeń chrzanu, ząbek czosnku, baldachim kopru i liście z czarnej porzeczki i wiśni.
      Reniu, naprawdę polecam, są pyszne :)

      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  9. co prawda poniedziałek ale wpadłam na niedzielne, pyszne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniammm...ależ apetycznie :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. moglabym jesc caly czas non stop:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zjadłabym to. :D Wygląda pysznie. Szynkę muszę ominąć, ale resztę to zjadłabym. Nawet fotografia posiłku u Ciebie wygląda magicznie. <3

    Ściskam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, bardzo dziękuję <3
      Bez szynki są równie pyszne :D
      Również ściskam serdecznie :*

      Usuń
  13. Też uwielbiam grzanki ale na razie nie jem takich rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, czasami są okresy, że musimy się wystrzegać wielu pyszności :D

      Usuń
  14. Ależ się zrobiłam głodna, idę coś zrobić na szybko hihih

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak kolorowo, że aż smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki Łukasz :D Uwielbiam kolorowo na talerzu :D

    OdpowiedzUsuń