poniedziałek, 25 września 2017

Klimat kiermaszu festiwalowego


W moim mieście, od 17 już lat odbywa się piękny Festiwal, który upamiętnia splatające się od wieków we Włodawie kultury,  mieszkających tu chrześcijan, Żydów i wyznawców prawosławia. 
FESTIWAL TRZECH KULTUR
W niewielkim mieście obecne są obok siebie - Kościół, Synagoga i Cerkiew. 
W Synagodze znajduje się w tej chwili muzeum. 
Wszystkie te budowle są  niezwykłe i należą do grona zabytków, przedstawię je już niedługo w jednym z postów :)  
Festiwal obfituje w mnóstwo wspaniałych wydarzeń, koncertów i przedstawień odbywających się w tych przybytkach <3
Dziś skupię się tylko na kiermaszu, który zachwyci wszystkich kochających rękodzieło, wyroby naturalne i zdrową, ekologiczną żywność :)

Zapraszam na spacer między kiermaszowymi stoiskami :D  

Na jednym ze stoisk pyszniły się przepiękne, kolorowe papryczki w wielkiej ilości odmian. Wszystkie ostre. Kupiłam aż 6 odmian i nadal mam ogromny niedosyt, bo chciałabym je wszystkie :D




Każdego roku, jak magnes, przyciąga mnie stoisko z naturalnymi przyprawami i ziołami.





Przepyszne sery... zakochana jestem w tym z suszonymi pomidorami z czosnkiem i z tym z czosnkiem niedźwiedzim :D




Były stoiska pełne przepysznych i niespotykanych łakoci, domowe chałwy w wielu smakach, przeróżne specjały kuchni tureckiej...











Wystawcy prezentowali swoje rękodzieło, w szerokim tego słowa znaczeniu :) 
Były tu wspaniałe wyroby z gliny, ceramika...





Biżuteria...







Prace malarzy i rzeźbiarzy ludowych...




Bogactwo ,,szyjątek,,  <3 



Naprawdę, długo by można było jeszcze pokazywać :D 

Mam nadzieję, że spacer kiermaszowymi alejkami sprawił Wam przyjemność :)
Za rok zapraszam na Festiwal w realu , naprawdę wspaniałe, pełne niezapomnianych wrażeń wydarzenie

Pozdrawiam serdecznie, Agness <3 


37 komentarzy:

  1. Powiem krótko WOW.Takiego kiermaszu jeszcze nie widziałam. U nas to tylko rynki i ciągle to samo a jak wiosną pytalam o pomidorki zwisajace to na mnie krzywo patrzeli co to jest.
    Podejrzewam że każdy wyszedł z bananem na buzi, i Ty Aguś też napewno byłaś zadowolona, idzie to wyczuć w poście. Świetny kiermasz, każdy coś napewno wyszukal dla siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, tyle było skarbów, że aż ciężko było od stoisk odejść :D Ja, poza zakupami spożywczymi, wyszłam z 3 pięknymi, ogromnymi i mięciusieńkimi wełnianymi szalami :D
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  2. Jak ja lubię takie święta:))))wspaniały kiermasz:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, ten Festiwal, to duże wydarzenie w moim mieście, każdego roku jest wspaniale :D
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  3. Bardzo lubię takie imprezy:))))szkoda,że to daleko ode mnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, naprawdę szkoda, bo ten Festiwal, to wspaniałe wydarzenie :D
      Uściski <3

      Usuń
  4. Pojechałabym na taki festiwal. :) Czekam na dalszą część. Bardzo przyjemny spacer. Mega podobają mi się obrazy, takie oryginalne, mroczne, naprawdę ciekawe. Mają w sobie to COŚ. :)

    Miłego dnia, pozdrawiam serdecznie drogą Agness. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, obrazy faktycznie zwracają uwagę swoją oryginalnością :) I mi się podobają :)
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  5. Ileż tak smaków, aromatów i różności wszelakich :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten kiermasz, ponieważ ściągają rękodzielnicy z całego kraju :D
      I ja ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  6. Bardzo lubię być na takich kiermaszach.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, to tak jak ja :D <3
      Również pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  7. Ale fajnie. Szkoda, że tylko mogę pooglądać.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ten wirtualny spacer między kramami, będzie chociaż małą namiastką przyjemności <3
      Również serdecznie pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Ale klimatyczna impreza. Uwielbiam takie. Ściskam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, było naprawdę świetnie, piękne rękodzieło i tak niesamowicie różnorodne. Każdy mógł wypatrzeć coś dla siebie :)
      I ja ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  9. Oj tak - spacery takimi alejkami to ja bardzo lubię :) I mocno się wtedy trzymam za portfel ;))

    Uściski wielkie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu w 100% się zgadzam z tym trzymaniem się za portfel :D
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  10. Świetne zrobiłaś Aguś zdjęcia. Ja pospacerowałam tylko w sobotę. Serków już nie było, papryczki też nie rzuciły mi się w oczy. Ale stołki i taborety z pniaków na stoisku przemiłego pana wygłaskałam i wyoglądałam - tak bardzo mi się podobały. Ma urok nasz festiwal, ma:))) Tym bardziej, że zawsze zaskakuje rewelacyjnymi koncertami, spotkaniami i spektaklami. Szkoda, że nie mogłam uczestniczyć w piątek i w niedzielę.
    Ściskam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu, ja dla odmiany mogłam być tylko w niedzielę... ale i z tego się cieszę, było wspaniale, jak co roku :D
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  11. Ja co roku jeżdżę na na Jarmark Folkloru w Węgorzewie (pisałam o tym http://schabikowo.blogspot.com/2017/08/40-jarmark-folkloru.html) - i zawsze dostaję oczopląsu, bo wszystko bym chciała ;)
    Cudne te papryczki, też bym brała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arleta, takie jarmarki są wspaniałe, uwielbiam je :D
      Papryczki pyyycha :D Ostre jak diabli :)))

      Usuń
  12. Ale cuda:) Uwielbiam takie kiermasze:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe... od razu zachciało mi się spróbować tych serów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę przepyszne i tyle rodzajów, że nie wiadomo, które brać :D

      Usuń
  14. Bardzo kolorowa i smakowita impreza :) Sery wspaniałe ! Ceramika też wpadła mi w oko !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ta ceramika była po prostu przecudna, nie mogłam odejść od stoiska :D
      Uściski serdeczne :D

      Usuń
  15. och, uwielbiam takie klimatyczne kiermasze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anua i mnie przyciągają z ogromną siłą, szkoda, że są tak rzadko :D

      Usuń
  16. Oj działo się! Same cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały kiermasz !!! Nie wiadomo na czym oko zawiesić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko witaj <3
      Kiermasz był naprawdę super, tyle cudowności w jednym miejscu :D

      Usuń
  18. Te wszystkie kolory i mnogość produktów zachwyca. Szkoda, że w moich okolicach takich imprez nie ma. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, ja uwielbiam takie imprezy i jestem zachwycona tym, że w moim rejonie dosyć często są. Niektóre tak do 100 kilometrów, ale czasami uda się wybrać. Ten Festiwal akurat jest w moim mieście, co mnie bardzo cieszy :D
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  19. All these colors and multitude of products delight. I wish there were no such events in my neighborhood. I greet warmly.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń