sobota, 16 września 2017

Bransoletki z kamieni nturalnych - jadeit rubinowy



W moim domu przyszedł czas remontów. 
I na podwórku i w ogrodzie i w domu, pobojowisko. Bałagan, kurz i pył, na wszystko brakuje czasu. Aż się boję pomyśleć ile będzie sprzątania i kiedy ja to wszystko ogarnę ;) 
Ale mimo tego wszystkiego, udaje mi się ukraść chwile, które poświęcam biżuterii <3
Dziś pokażę komplet bransoletek, które robiłam już wcześniej, ale jest tak chłodno, że bardzo pociągają mnie intensywne, soczyste barwy :D




 Główne skrzypce grają cudowne, duże oponki z jadeitu, kolorem przywodzące mi na myśl pyszne, dojrzałe wisienki :D 
Jadeitowi towarzyszy nieodłączne srebro, hematyt, jaspis krajobrazowy i howlit.



Ostatnio to właśnie ten komplet bransoletek jest moim ulubionym :) 
Może dlatego, że lato odchodzi, zrobiło się zimno, wietrznie i deszczowo, a te kamienie są takie intensywne w kolorze, radosne i ,,soczyste,, są cudownym ,,ocieplaczem nastroju ,,  :D





Mam nadzieję, że soczyste w kolorze bransoletki Wam również przypadły do gustu <3

Zdradzicie mi, czy Wy też staracie się zatrzymać lato kolorowymi akcentami w ubiorze czy dodatkach ?


Pozdrawiam serdecznie, Agness <3 


37 komentarzy:

  1. No piękności. Kolory są obłędne, bardzo radosne. Mnie się kojarzą z moją ukochaną jesienią. Nosiłabym chyba wszędzie. Cuda. <3

    Pozdrawiam, miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, bardzo dziękuję, ciesze się, że podobają Ci się <3
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  2. Piekne.Ja dosłownie parę dni temu zamawiałam podobne dla siostry...Sama też sie czaję :> Bardzo mi się ostatnio takie bransoletki podobają <3
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na punkcie bransoletek mam kompletnego hopla, uwielbiam :D
      Bardzo się cieszę, że podobają Ci się <3
      Dziękuję, że zostałaś u mnie na stałe, serdecznie zapraszam <3

      Usuń
  3. Remont niestety zabiera masę czasu, ale potem możemy cieszyć się efektem !
    Bransoletki w pięknym wiśniowym kolorze, idealne do jesiennych stylizacji !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, faktycznie kolor kamienia jest przepiękny :D
      Remont na szczęście powolutku zbliża się ku końcowi :) Mam nadzieję, że czwartek już będzie pod znakiem sprzątania :D
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  4. Idealne na jesień, są w pięknych kolorach!
    Życzę pomyślnie zakończonego remontu, dużo sił i mega energii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko bardzo dziękuję, mam nadzieję, że czwartek będzie już pod znakiem sprzątania po remoncie :D
      I ja jestem zauroczona kolorem kamienia :D

      Usuń
    2. Justynko, zaglądam do Ciebie, ale coś nie mogę komentarza napisać, cały czas wyskakuje mi błąd, mam nadzieję, że to chwilowe i niedługo się naprawi <3

      Usuń
  5. Piękne bransolety - bardzo gustowne!!!
    Ja lubię remonty, choć to trudny czas, ale potem cieszymy się z efektów przez długie lata.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, miło mi bardzo, że podobają Ci się <3
      Zgadzam się z Twoim podejściem do remontu, wspaniale jest, gdy już odświeżymy i posprzątamy, wtedy nie pamięta się już o tych wszystkich niedogodnościach w czasie prac :D
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  6. Śliczne bransoletki.
    Pomalutku ogarniesz wszystko. Remonty, to nic przyjemnego, ale będzie i satysfakcja po skończeniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, dziękuję <3
      Remont zbliża się ku końcowi , jeszcze ze 2 dni i będę się mogła wziąć za porządki :D
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  7. Przepiękne,bardzo energetyzujące.Remontów również nie znoszę,ale lubię ich efekty.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nina, bardzo dziękuję <3
      Remont zbliża się ku końcowi... nareszcie będzie można wziąć się za sprzątanie :D
      Również pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  8. Są piękne:))Podziwiam i serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam <3 :*

      Usuń
  9. Świetne połączenie - czerwień i biel wyglądają fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miło mi, że przypadły Ci do gustu <3 :*

      Usuń
  10. naprawdę...śliczne... kolorystka cudna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, bardzo dziękuję <3 Uwielbiam te kolory :D
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D Ja je uwielbiam, bordo to jeden z moich ukochanych kolorów :D

      Usuń
  12. Kochana Agness! Bransoletki są zachwycające :)) U Ciebie jak zwykle pięknie, nawet jesienią..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za takie miłe słowa :* :* :D
      Ściskam serdecznie :)

      Usuń
  13. Chodzę po różnych blogach ale u Ciebie jest naprawdę wyjątkowo, pięknie, wzruszająco... czuć piekną energię tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany...Sylwia bardzo dziękuję Ci za taki piękny komplement. Miło mi niesamowicie , naprawdę <3
      Pozdrawiam ciepło <3

      Usuń
  14. Świetny wpis. Będę na pewno tu częściej.

    OdpowiedzUsuń