niedziela, 7 stycznia 2018

Niedzielne śniadania - Sałatka z brokułem


Dzisiejszą moją śniadaniową propozycją, jest sałatka z brokułem.
Pysznie i zdrowo. Mnóstwo witamin i świetny smak <3




* 2 brokuły uparować
* 1 szklanka jogurtu + czubata łyżka majonezu + czosnek wg smaku + po szczypcie bazylii i oregano + sól
* pół szklanki pestek słonecznika podprażyć na suchej patelni
* puszka, lub ugotowana kolba kukurydzy
* ser typu feta, pokroić w kostkę

Brokuł delikatnie przemieszać z kukurydzą i fetą , posypać częścią pestek, wylać sos, po wierzchu posypać pozostałymi pestkami.




Brokuł można ugotować, ale bardzo namawiam na zrobienie go na parze. Smak i konsystencja nieporównywalna. Bez odrobiny soli smakuje wspaniale, a i wszystkie witaminy i mikroelementy zostają w środku, nie są wypłukane do wody .



Do sosu można dodać troszkę ostrej papryki, jeśli ktoś lubi ostre smaki.





Jestem zadeklarowanym ,,sałatkożercą,, a ta jest jedną z moich ulubionych :D


Pozdrawiam serdecznie, życząc słonecznego tygodnia <3
( już dość mam ciągłej szarówy i braku słońca :((  )


46 komentarzy:

  1. sałatka wygląda apetycznie:-) kolorowa że aż się chce schrupac:-) eh ta pogoda:-(serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, dziękuję :* Co do pogody... na kilka dni wyjrzało słonko, a teraz znów... szarówa :(
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  2. Pysznie zdrowo pięknie podane nic tylko zasiadać:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam brokuły pod każdą postacią:))Moja sałatka bardzo podobna tylko zamiast sera jajka gotowane na twardo plus puszka fasoli czerwonej.U Ciebie zdjęcia piękne...znowu robię się głodna:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu fajna wersja Twojej sałatki, na pewno spróbuję :D
      Również serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Znam tę sałatkę i wszyscy u mnie ja lubią, tylko moja wersja jest bez kukurydzy. Brokuły na parze mają rewelacyjny smak.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu, zgadza się :D Parowane brokuły nie dość, że dużo zdrowsze, to i naprawdę pyszne :D

      Usuń
  5. Jak zwykle ciekawe propozycje sałatkowe u Ciebie Agnieszko:-))) Nie znałam tej sałatki. Muszę koniecznie ją wypróbować:-)))
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego w Nowym Roku Ci życzę:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, bardzo namawiam, sałatka jest pyszna :D
      Dziękuję za życzenia, Tobie również dużo szczęścia w Nowym Roku <3

      Usuń
  6. no przyznam, że całkiem smaczna propozycja, która pewnie przypadłaby mi do gustu :D Wygląda niesamowicie smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, sałatka naprawdę jest pyszna :D Ja jestem zadeklarowanym sałatkożercą, a to jedna z moich ulubionych :D

      Usuń
  7. Uwielbiam u Ciebie łasuchować. Przepis oczywiście wykorzystam. Tak lubię szybko i smacznie. Ściskam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo się cieszę i serdecznie zapraszam <3 Sałatka jest naprawdę pyszna, bardzo polecam :D

      Usuń
  8. Pięknie i aromatycznie. Pysznie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agness, krawat Twoje śniadanie jest fantastyczne.
    Emily

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten przepis tylko bez kukurydzy. Sałatka jest pyszna. Pięknie ją podałaś.
    Pozdrowionka noworoczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Bez kukurydzy też jest pyszna, jednak ja bardzo lubię tę chrupkość i słodycz, bardzo fajnie przełamuje smak brokuła i czosnku w sosie :D
      Również noworocznie pozdrawiam <3

      Usuń
  11. Smaki, które bardzo lubię i mogę jeść. Wygląda pysznie. Jutro kupuję brokuły i do dzieła. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :D Mam nadzieję, że sałatka smakowała :D
      Również pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  12. Pyszniutka niedziela u Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  13. To coś dla mnie. Perfekcyjne śniadanko. Muszę zrobić. <3
    Tu też ciągle szaro, ciemność totalna, oby zaświeciło słońce wreszcie. No wiesz, muszę napisać. hahahaha Boskie zdjęcia, piękna aranżacja. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusiu, dziękuję :* <3
      Na sałatkę naprawdę namawiam, jest i pyszna i zdrowa :D
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  14. Sałatka zdecydowanie dla mnie :) Uwielbiam brokuły w każdej postaci. Z przyjemnością wypróbuję Twój przepis.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, mam nadzieję, że Ci zasmakuje :D Jest naprawdę pyszna :D
      Również serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  15. o tak jest pysznie. Jeszcze ten jogurt polany mm - to musi być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  16. JEdno z moich ulubionych dań :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Agness... daleko mieszkasz ? hihi
    to jest idealny przepis dla mnie
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, no niestety daleko... a szkoda :* <3
      Tobie również życzę wspaniałego roku 2018 <3

      Usuń
  18. Wspaniale wygląda a ja to najpierw jem oczami :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu dziękuję <3 Dla mnie też aspekt wizualny potrawy jest baaardzo ważny :D
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  19. Jak apetycznie i zdrowo. Mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba nie powinnam o tej porze oglądać takich rzeczy, zgłodniałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa.. taka lekka sałatka i o tej porze nie zaszkodzi :D

      Usuń
  21. Sałatka....aż ślinka mi pociekła...no i sposób jej podania...Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny pomysł na sałatkę, uwielbiam brokuły :) Wygląda pysznie!
    ech, dobrze, że obiad niedługo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to jedna z moich ulubionych sałatek :D Naprawdę jest pyszna :D

      Usuń