piątek, 16 lutego 2018

Bransoletki z kamieni naturalnych - Jaspis cesarski



Ostatnio na moim blogu zrobiło się bardzo kulinarnie :)))
Dawno nie pokazywałam moich prac, a przecież cały czas coś powstaje, tylko ogarnęło mnie niesamowite lenistwo do robienia zdjęć... no po prostu leń na całego :D
Trzeba to zmienić i dziś pokażę komplet bransoletek z pięknego jaspisu cesarskiego, w cudnym, energetycznym, gorącym czerwonym kolorze <3




Jaspisowi towarzyszy jadeit, howlit, obsydian, jaspis krajobrazowy i oczywiście srebro .



 






Kolor bardzo pożądany u schyłku zimy, kiedy wszystko takie szare i smutne.
Niezła dawka energii i radości :D

Pozdrawiam i życzę dużo słońca na nadchodzące dni <3

Agness




24 komentarze:

  1. Jakie ładne i wiosenne już :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Faktycznie, chce się już wiosny, kolorów, ale przyjdzie na nią jeszcze poczekać, więc musimy sami sobie ją przywołać w naszym otoczeniu :D A zobacz jak cudnie bransoletki zgrały się z kolorkiem tulipanów... no dosłownie w punkt :D
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  2. Prześliczne i takie radosne. Cudne są te kolory. Świetny pomysł na zdjęcia. <3

    Cudownych dni Ci życzę, pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusiu, dziękuję i również pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  3. piękne w tych tulipanach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletki uwielbiam. W zasadzie z biżuterii to właśnie je oprócz kolczyków tzw. śrubek bardzo lubię i noszę.
    Twoje śliczniutkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, to tak samo jak ja :D Bransoletki to moja miłość :D

      Usuń
  5. Piękna biżuteria:))przywołuje lato:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bardzo dziękuję <3
      Faktycznie, kamienie w letnich, intensywnych kolorach... jakoś tak weselej od razu się robi, gdy na ręku takie energetyczne błyskotki się znajdą :D
      Również serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  6. Bardzo wiosenne na tę porę roku:-) również życzę dużo słoneczka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, bo już tak tęskno do ciepłych pór roku, ja już doczekać się nie mogę słońca i śniadań na tarasie . Tak delikatnie przywołuję tę wiosnę :D
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  7. Jakie piękne i odezwała się tęsknota do czasów, kiedy to takie cuda robiła moja starsza latorośl. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak fajnie jest, gdy jakiś drobiazg przywoła miłe wspomnienia :D
      Również pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  8. Leń - stan przejściowy mam nadzieję. Każdego czasem nawiedza i trzeba przeczekać. Bransoletki urocze i te tulipany. Całość bardzo przyjemnie się podziwia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, ten leń chyba spowodowany jest zimowym spadkiem energii, ale mam nadzieję, ze z pierwszymi promieniami wiosennego słońca przyjdzie nowa energia i zapał :D
      W tulipankach jestem zakochana, cudny energetyczny kolor i tak pięknie skomponowały się z bransoletkami, dosłownie identyczna barwa :D

      Usuń
  9. Przywożę mnóstwo ręcznie wykonanych bransoletek z podróży i muszę przyznać, że Twoje wyglądają fenomenalnie <3 Powiedz proszę, że można złożyć u Ciebie specjalne zamówienie...?

    www.sylviavoyages.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, nawet nie wiesz, jak bardzo jest mi miło, dziękuję <3
      Jeżeli masz ochotę na bransoletkę, to będzie mi bardzo miło. Jeśli się zdecydujesz, to odezwij się proszę, na @ (jest w zakładce kontakt) <3

      Usuń
  10. Pięknie dobrane kolory! :)

    OdpowiedzUsuń