poniedziałek, 19 marca 2018

Aranżacja kwiatowa z żonkilami


Bardzo zaniedbałam swój cykl z dekoracjami kwiatowymi. Naprawdę długo już nic nie pokazywałam... sama nie wiem dlaczego, praktycznie co tydzień jest nowa aranżacja... 
Powodem jest chyba zimowe lenistwo, czasami nawet nie mam ochoty na wzięcie aparatu do rąk. 
Mam nadzieję, że wraz z wiosną przyjdą nowe chęci i energia.

Wcześniej cały czas były tulipany, to moje ukochane wiosenne kwiaty, a tym razem dla odmiany, skusiłam się na drobne, śliczne i baaardzo słoneczne żonkile :D <3




W pokoju dosłownie jakby słońce zaświeciło :D  
Są tak niesamowicie energetyczne i rozświetlające:D 




Komoda, to moje ulubione miejsce do tworzenia przeróżnych aranżacji.
Wprawdzie w wielu miejscach są jakieś dekoracyjne drobiazgi ( na stole, stoliku kawowym, parapecie) ale to właśnie komoda jest głównym punktem .



 


 

Już i porcelanowy motyl ( wygrałam go kiedyś w blogowej zgadywance roślinnej, na blogu u Dorotki von Cologne ) opuścił ciemną szafę i oczekuje wiosny, w towarzystwie żonkili :D



 
Bardzo już tęsknię do wiosny, do słońca i przebywania na świeżym powietrzu. 
Ten powrót zimy zadziałał na mnie przygnębiająco... tak, tak, ja wiem - w marcu jak w garncu - jeszcze w kwietniu może śniegiem poprószyć... ale to nie jest jakieś tam śnieżek, krajobraz za oknem wygląda jak w grudniu. A już tak bardzo cieszyły mnie pierwsze ranniki i przebiśniegi na rabatach. Teraz przysypane są grubą śniegową kołdrą...  Tak wygląda moje podwórko i ogród :( 






Pozdrawiam słonecznie i wiosennie, na przekór zimie za oknami <3 

Agness




27 komentarzy:

  1. Piękna wiosenna dekoracja Aguś. A zima... ech, niech już sobie idzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś dziękuję :* Prognozy do świąt nie są niestety obiecujące :( Mam nadzieję, że po świętach zrobi się słonecznie i ciepło.
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  2. Bardzo lubię wiosenne kwiaty ! U Ciebie prezentują się pięknie. Szkoda, że za oknem wciąż zima.
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ciesze się, że dekoracja podoba Ci się <3
      Niestety na wiosnę przyjdzie nam jeszcze sporo poczekać :/
      Ściskam serdecznie <3

      Usuń
  3. Piękne ;) Kupiłam takie i zaniosłam na cmenatarz - a teraz śnieg je pewnie zakrył :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, pewnie przykryte śniegową kołdrą :( Tak jak pierwsze kwiatuszki, które rozkwitły na rabatkach...

      Usuń
  4. Wszędzie podpisują je narcyz - nie wiedziałam do teraz, że to narcyz żonkil :)) Teraz chociaz wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, żonkil jest jedną z odmian narcyzów :D
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  5. Uwielbiam te kwiaty! To chyba moje ulubione wiosenne! Chociaż....chyba lubię wszystkie, ale zdecydowanie narcyzy mają energię!! Ja cieszę się, że przynajmniej słonko świecie, tego brakowało mi najbardziej, śnieg i mrozik jakoś znoszę. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, faktycznie, gdy słońce się pokaże, to i nastrój od razu się poprawia :D
      I ja Cię ściskam serdecznie <3

      Usuń
  6. Kwiaty są niezwykle fotogeniczne ja uwielbiam strzelać im fotki:-))) U nas na szczęście śniegu nie ma, ale jest bardzo zimno:-((( Też tęsknię za wiosną i próbuję ją zaklinać właśnie kwiatami:-)))
    Aby do wiosny:-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, u mnie śniegu ogrom, a dziś znów sypie :(
      Na kwiaty na rabatach będziemy musieli poczekać jeszcze trochę...
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  7. Żółty to niezwykle energetyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :D Rozświetla szare miejsca jak małe słoneczko :D

      Usuń
  8. pięknie z tymi żonkilkami ale ten śnieg u nas było w sobotę to samo od rano szufla i jechane:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zaopatrzyłam się wczoraj w te drobne żonkile. Stanowią na prawdę fajny, enenrgetyczny akcent we wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozświetlają dom jak małe słoneczka i chociaż w ten sposób przybliżają nam wiosnę :D

      Usuń
  10. Śliczna :)
    U mnie też teraz rządzą żonkile.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To urocze, wywołujące uśmiech swoim radosnym kolorem kwiatuszki :D

      Usuń
  11. Piękną masz wiosnę tej zimy:(((u mnie tak samo,śnieg sypie,kwiaty wszystkie zasypane:(ech!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, a tak już cieszyły te maleństwa na rabatkach... :(

      Usuń
  12. Wspaniałe wiosenne klimaty w sam raz na nadchodzące święta <3

    www.sylviavoyages.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , miło że podobają Ci się <3 :D

      Usuń
    2. Oj tak, kiedy pojawia się ocieplenie to już chce się wiosny a nie gwałtownej zimy i kupy śniegu. Marzec nie jest zbyt dobrym czasem na lepienie bałwana, ale może ktoś lubi? Twoja aranżacja jest piękna a motyl cudny. Uwielbiam żonkile ale niestety jestem uczulona na ich woń. Należy od do wielu kwiatów, których nie mogę mieć w domu. Dobrze, że rosną również w ogrodzie :)
      Pozdrawiam i życzę powrotu sił witalnych i pięknych, niedzielnych postów, za którymi tęsknię, ale jeśli masz ochotę odpocząć od kulinarnych postów to jak najbardziej rozumiem i będę czekać... czytając poprzednie posty :D
      Moc uścisków :)

      Usuń
    3. Agatko, no lenia mam paskudnego, ale walczę z nim ;) :))) Posty śniadaniowe będą, dziś się pokaże kolejny. Bardzo się cieszę, że je lubisz <3
      Śniegu naprawdę dużo nadal zalega, ale wreszcie świecie piękne słońce i jest dosyć ciepło :D Coraz bliżej prawdziwa wiosna :D
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń