niedziela, 4 marca 2018

Niedzielne śniadania - Panino z sałatką z truskawkami



Moja dzisiejsza śniadaniowa propozycja, to pyszne zapiekane kanapki z żytniego chleba, z szynką parmeńską, edamem ryckim, pomidorem świeżym i suszonym, a do tego jajo sadzone i sałatka z rukoli, pomidorków, ostrej papryki i truskawek, z octem balsamicznym i oliwą :D



Z zasady ne kupuję zimą truskawek, moim zdaniem smakują jak plastik, ale tym razem tak cudnie pachniały, że nie potrafiłam się im oprzeć :D I powiem szczerze, że się nie zawiodłam, były całkiem smaczne. Zaskakujące, ale... smakowały truskawką ;)))


Uwielbiam chrupiące jedzenie, dlatego też bardzo często zapiekam wszelkie kanapki. 
Smakują moim zdaniem znacznie lepiej, niż takie zwykłe, na zimno :D  Wystarczy dodać do nich sadzone jajo, jakąś sałatkę i mamy pyszne, pożywne i atrakcyjne śniadanie :D



Tradycyjnie, przy niedzielnych śniadaniach pytam, co Wy mieliście pysznego na stołach ?
Uwielbiam inspirować się i podglądać czyjeś kulinarne przyzwyczajenia :)
Można naprawdę podkraść wiele fajnych pomysłów  ;)


Pozdrawiam serdecznie i do napisania <3 <3 <3 



46 komentarzy:

  1. Śniadanko wygląda pysznie:))Pozdrawiam serdeczne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bardzo dziękuję i również niesamowicie ciepło Ciebie pozdrawiam <3 :D

      Usuń
  2. O rany, to wygląda absolutnie obłędnie! :)
    W życiu nie pomyślałabym o połączeniu smaku truskawki z rukolą - ale to musi być nietuzinkowe! Niech no się tylko sezon truskawkowy zacznie, muszę tego spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yumi koniecznie spróbuj, jest naprawdę pyszne :D Ja uwielbiam dodatek owoców w sałatkach :D Wspaniale też smakuje z gruszą i granatem :D

      Usuń
  3. O rany!! Jak można by ,,ukryć" tak wspaniałe niedzielne śniadanie :D? Bardzo mi się podoba :D. Dziękuję bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko, miło mi bardzo, że podobają Ci się te moje śniadanka <3

      Usuń
    2. Bardzo mi się podobają i mimo bardzo ciężkiego miesiąca nie umknęło mi, że brakuje jednego niedzielnego śniadania :)

      Usuń
    3. a nawet dwóch :)
      Buziaki :D

      Usuń
  4. Oryginalnością nie błysnę niestety, bo u nas na śniadanie była jajecznica z pomidorami i bazylią. ;) Pomysł sałatki z truskawkami chętnie "odgapię". Może i mi uda się kupić pachnące truskawki (co o tej porze roku faktycznie nie jest takie łatwe). :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, sałatkę naprawdę polecam, jest pyszna :D Świetnie też smakuje z gruszką i granatem :D
      Również serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Ciekawe połączenie. Poczekam do naszych polskich truskawek i zrobię podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wietrzyku polecam, naprawdę fajnie się komponuje :D Ja już na truskawki doczekać się nie mogę, a jeszcze bardziej na czereśnie, bo te mam wcześniej :D

      Usuń
  6. Twoje danie prezentuje się jak na konkurs:-) Jest w nim wszystko, co potrzebne jest na pogodne rozpoczęcie dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holly, bardzo dziękuję <3 Miło mi czytać takie słowa <3

      Usuń
  7. jak zwykle smacznie podane palce lizać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śniadanie pyszne, uwielbiam sadzone jajka, a mój mąż od zawsze przygotowuje chleb najpierw w tosterze, aby był ciepły i chrupki. W sumie to nie pamiętam, aby jadł kiedykolwiek kanapkę na zimno :) Coś w tym jednak jest, że w takiej wersji smakuje lepiej :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, uwielbiam takie podpieczone, chrupiące pieczywo :D Sadzone jajka również :)))
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  9. ale mi narobiłaś ochoty! a ja jeszcze przed śniadaniem !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam :)
    Pysznie i zdrowo.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana u Ciebie jak zawsze pięknie i smacznie i widzę że masz nowe hobby, też myślałam o robieniu biżuterii, ale nie jestem tak zdolna manualnie i cierpliwa jak Ty, cudne bransoletki, czego się dotkniesz zamieniasz w złoto kochana ;-) <3 <3 <3 Pozdrawiam cieplutko :-*******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marilyn, cieszę się bardzo, że Cię widzę, Kochana , pokazuj się częściej, brakuje Cię :***
      Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa <3 Biżuteria nie jest dla mnie nowym hobby, robiłam ją już ponad 20 lat temu :D Ale u mnie takie fale są.... coś robię, później jakiś czas przerwy i znów do tego wracam :D Jakoś wcześniej nie wrzucałam ich na bloga :D Bardziej pokazywałam wianki i dekoracje kwiatowe :D
      Ściskam Cię bardzo serdecznie <3

      Usuń
  12. O mamma mia! Truskawki! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać, kiedy będą świeżutkie, na krzaczkach :)))

      Usuń
  13. Wygląda tak smakowicie, że o mamo...

    OdpowiedzUsuń
  14. O tej porze roku potrzeba takich kolorków, witamin i mikroelementów :)
    Zdrowo i kolorowo, też tak lubię :))
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, uwielbiam dużo warzyw, dzięki nim zawsze jest kolorowo i pysznie :D
      Również serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  15. wow breakfast is delicious dear,amazing post
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z zasady nie jadam niesezonowych warzyw i owoców (w sensie tych możliwych do wyhodowania w Polsce), więc i na truskawki poczekam do lata :) Nie mniej jednak, Twoje śniadanko wygląda bardzo apetycznie i smakowicie, tyle kolorów na talerzu, pięknie! Aż chciałoby się poczęstować :) i ta grzaneczka, mmm..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, mam podobne podejście do owoców i warzyw poza sezonem ( za wyjątkiem pomidorów, te czasami kupię i zimą, chociaż prawdziwego smaku pomidora trudno się w nich doszukać ) sama byłam zdziwiona, że tak kuszą mnie te truskawki, ale tak pięknie pachniały, że zaryzykowałam i powiem szczerze, że nawet nie były najgorsze, smakowały truskawką, co mnie zaskoczyło ;) Ale na następne i tak czekam do wiosny :D
      Ale już doczekać się nie mogę, gdy już pojawią się na krzaczkach :D

      Usuń
  17. Piękne, kolorowe śniadanko.Same pyszności.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję i również serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  18. Na pewno smakowąło by mi to śniadanko, gdyż uwielbiam tą rukolę taka pieprzną i jajeczko sadzone zawsze. Pięknie to uchwyciłąś w kadrze kochana...pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bea, ja również przepadam za rukolą, ale wiem, ze wielu osobom nie odpowiada jej ostry :D
      Dziękuję za miłe słowa i ściskam serdecznie <3

      Usuń
  19. Prawidziwie wiosenne śniadanie! Tyle kolorów, pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wiosna chociaż na talerzu, bo za oknem pada śnieg :(

      Usuń
  20. mmmm uwielbiam tosty ale w tym wydaniu jeszcze nie jadłam - mega smakowicie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo polecam, taki zestawik jest naprawdę przepyszny :D Ja uwielbiam i często robię :D

      Usuń