wtorek, 18 września 2018

Schyłek lata nad jeziorem



Przed nami już tylko kilka dni lata, jesień zbliża się wielkimi krokami.
W tym roku pogodę mamy przepiękną. 
Ciepło, słonecznie, po prostu bajeczne, cudne dni.
Staram się wykorzystać je jak najpełniej. Każdą wolną chwilę spędzam na powietrzu. Staramy się jeździć na wycieczki tak często, jak to jest tylko możliwe.

Pisałam już wielokrotnie, że przyszło mi żyć w przepięknym miejscu, na zielonym Pojezierzu Łęczyńsko-Włodawskim . 
Dziś relacja z wypadu nad  jezioro Glinki :) 










Jezioro znajduje się w lesie sosnowym, pełnym ogromnych, majestatycznych drzew. Z takiego leśnego spaceru często można wyjść z koszem pełnym grzybów ;) )











Mam świadomość zmian pór roku, szybko płynącego czasu, ale jednak, wbrew rozsądkowi tak bardzo żałuję, że już mija lato.... 
Oby jesień była długa, piękna i ciepła, tego życzę i Wam i sobie  :)))




Pozdrawiam serdecznie i do napisania...

Agness <3 



60 komentarzy:

  1. Tobie również tego życzę:)
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne miejsce na wycieczkę. Pogoda jak na razie rozpieszcza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najdłużej taka piękna i słoneczna utrzymała się :D Do końca tygodnia prognozy są bardzo obiecujące :)))

      Usuń
  3. Piękne jezioro, otoczone częściowo lasem, częściowo rzadszym drzewostanem, takie lubię najbardziej.Cudne tereny. Pogoda póki co dopisuje, byle tak dalej...Oby jesień była piękna i długa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak i ja mam ogromną nadzieję, że jesień będzie długa, ciepła i piękna. Wcale nie tęsknię do zimy, tym bardziej, że ostatnio nie rozpieszcza nas śniegiem i mrozem, ale jest szarobura i smutna...
      Również serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Mimo że jest cieplo, to jednak czuć jesień. Uświadomiłam sobie, że tego roku nie byłam nad żadnym jeziorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu zgadza się, już jest zupełnie inny zapach, pachnie jesienią :) A i wieczory i ranki są bardzo zimne.
      U mnie jezior mnóstwo, więc każdy spacer kończy się dotarciem nad któreś z nich :)

      Usuń
  5. Jesień zdecydowanie nas rozpieszcza, a my korzystamy z tego pełnymi garściami - Ty widzę również! Pięknie tam...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko o tak, chcę nasycić się słońcem i ciepłem na całą zimę... może mniej będzie się dłużyła :))
      Również pozdrawiam Cię słonecznie <3

      Usuń
  6. Cudnie, a grzybków zazdroszczę (uwielbiam, ale niestety się nie znam). Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, ja też zbieram tylko kilka rodzajów grzybów, wielu nie znam . Ale kocham grzybobranie, tylko kleszcze mnie przerażają ;)
      Również pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  7. Cudowne klimaty <3 W moim mieście jest chyba z 14 jezior :)) A ja nie mogę się przemóc, żeby zacząć je systematycznie odwiedzać ;)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, 14 jezior... niezła ilość :D Ja uwielbiam jeziora i ich otoczenie... o każdej porze roku :D
      Również serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Cudowne miejsce :) Trzeba korzystać z ostatnich dni lata.
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, o tak, korzystajmy ile tylko się da ze słoneczka. Za chwilę długie szare i chłodne miesiące.
      Również pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  9. Faktycznie pięknie tam u Ciebie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agness, tereny gdzie mieszkasz są przecudne.
    Lato w tym roku rozpieszcza nas. Kocham upały, gdy jest gorąco jestem w swoim żywiole.
    Nie jestem zbyt zadowolona z nadchodzącej jesieni. Jest kilka, kilkanaście pięknych dni ale większość to szaruga, zimno i nieprzyjemnie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, późna jesień do przyjemnych nie należy, ale miejmy nadzieję, że długo będzie ciepło, słonecznie i pięknie. Bardzo mocno trzymam za to kciuki :D
      Również pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  11. Urokliwe, idealne do wypoczynku miejsce.
    Dziś wszystkie stacje meteorologiczne straszą zmianą pogody od soboty. Szkoda, bo jestem osobnikiem ciepło- i słonecznolubnym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, pobyt nad tymi jeziorami jest naprawdę niesamowitym relaksem... uwielbiam tu być <3
      Smutno, że ma się zmienić pogoda, oby to było tylko chwilowe i żeby ładna jesień wróciła jak najszybciej.

      Usuń
  12. Wspaniały wypad i cudne zdjęcia. Ach pojechać tak nad jezioro. Też mi się zachciało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3
      Jeśli tylko masz taką możliwość, to bardzo namawiam, zaplanuj sobie taki wypad :D Straszą zmianą pogody, podobno idą już chłody... oby tylko na chwilę.
      Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  13. O jak fajnie... A my po chrzcinach, piekna pogoda i smary dziś cala trojka... Em zawsze w formie hihi. Pozdrawiam... Pięknych dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, dużo zdrówka Wam życzę <3
      Fajnie, że piękna pogoda dopisała Wam na chrzciny :)
      Ściskam serdecznie :*

      Usuń
  14. Malownicze miejsce ☺ O tak, dluga i słoneczna jesień jest także moim marzeniem. Pozdrawiam ciepło ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Malownicze miejsce ☺ O tak, dluga i słoneczna jesień jest także moim marzeniem. Pozdrawiam ciepło ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymajmy kciuki, żeby nasze pragnienia dotyczące pięknej pogody sprawdziły się :)
      Również pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  16. Ale piękne miejsce:-) Cisza i spokój, pełnia szczęścia:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak... nad tymi jeziorami jest taki niesamowity spokój, można wspaniale się odprężyć i zrelaksować :)
      Również pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  17. Piękne miejsce na odpoczynek.Na pewno tu ładnie o każdej porze roku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu o tak, jest pięknie nawet zimą i przy dużych mrozach można i na łyżwach pojeździć :)
      Również pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  18. Jedno mają góry, inni jeziora. Pięknie tam u Was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila, o tak :D Każdy rejon jest piękny, każdy ma w sobie coś, co zachwyca :) Żyjemy we wspaniałym, zielonym kraju :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  19. Ach! Mieszkasz w naprawdę malowniczym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyroda jest czymś niesamowitym, są miejsca, gdzie nie widać ingerencji człowieka i jestem szczęśliwa, że mam takie tereny na wyciągnięcie ręki :)
      Ciesze się bardzo, że podoba Ci się <3
      Pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wypuszczać się w te okolice, relaks totalny :))

      Usuń
  21. Przepiękne zdjęcia. Trochę zazdroszczę tych niesamowitych widoków. Miłego weekendu i oby załamanie pogody nie było tak szokujące jak zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okolica jest naprawdę niesamowita, uwielbiam tu odpoczywać i relaksować się ciszą i spokojem :)
      Mam nadzieję, że to załamanie będzie tylko na chwilę...
      Pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  22. Witaj
    Tak, smaki dzieciństwa jak u mnie napisałaś, są u Ciebie obecne. Jak widzę masz podobne doświadczenia z dzieciństwa, ja krupnik uwielbiałam, szkoda jednak, że teraz nie mogę go jeść. Do dziś jednak pamiętam z przedszkola, gdzie chowałam kubki z mlekiem lub gdzie je wylewałam. Tak, dzieci mają ogromną fantazję.
    Lato powoli kończy swoje panowanie. Za chwilę pojawi się kolejna z sióstr – Jesień. Trochę mi żal odchodzącego lata, ale przecież zbliża się jedna z najbardziej kolorowych pór roku. Szkoda tylko, że zawsze nastraja mnie melancholijnie, skłania do snucia refleksji nad samą sobą. Właśnie znowu dopadły mnie smuteczki i na moich Zielonych Stronkach zrobiło się nostalgicznie? (kiedy jednak było inaczej?)
    Pozdrawiam nadchodzącą jesienną melancholią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, dzieci są niesamowicie kreatywne :)))
      I ja żałuję, że lato mija, ale trzymam kciuki, żeby jesień ciepła i piękna, jeszcze długo rozpieszczała nas słonkiem i wspaniałą pogodą :)
      Również pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Wierzę Ci, bo i ja mam ogromną ochotę znów tam pojechać :)))

      Usuń
  24. Bardzo podobają mi się takie miejsca. Zwłaszcza jak z lasu można wyjść z koszem pełnym grzybów. Moja mama jesienią przyrządza mnóstwo pyszności z grzybów, dlatego też jesień również ma swoje dobre strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jesień jest piękną porą roku, do czasu aż nie przyjdzie szarówka i słoty, to moja ukochana pora :)
      Grzyby to dodatkowy bonus, uwielbiam je zbierać :)))

      Usuń
  25. co za piękne miejsce, a lato również troszkę żal, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, mam nadzieję, że jesień będzie piękna i długa i zrekompensuje nam mijające już lato :)
      Również pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  26. Ahoj Agness, v Poľsku máme príbuzných až pri mori. Keď sme cestovali na návštevu, tak sme prechádzali cez celé Poľsko a zároveň sme obdivovali, aké je krásne.
    Emily

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emily, piękno przyrody jest niesamowite, od gór, poprzez lasy, jeziora, rzeki, aż do morza :) Jest się czym zachwycać :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  27. Jak pięknie jest nad jeziorami ! Lubię patrzeć na połyskującą w słońcu taflę wody ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula i ja uwielbiam się przyglądać, jest takie wrażenie, że te błyski docierają aż do dna, przy takiej krystalicznie czystej wodzie :)
      Również serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń