sobota, 22 września 2018

Wiązanki


Czas pędzi jak szalony, jeszcze przed chwilą czekaliśmy na nadchodzącą wiosnę i rozkwitające kwiaty, a tu już mamy pierwsze dni jesieni. 
Nawet się nie obejrzymy, gdy przyjdzie 1 listopada i Wszystkich Świętych.
Zawsze jest mnóstwo pracy przed owym świętem i tym razem postanowiłam nie zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę ( jak to często u mnie bywa, bardzo pracowite 2 tygodnie przed samym świętem)  i już zaczęłam tworzenie pierwszych wiązanek, które jadą daleko od domu.
To pierwsza tura, następna już będzie pod koniec października, z żywego igliwia.

Jak wiecie, moją ukochaną formą dekoracji jest wianek i używam go w wielu aranżacjach w domu, ogrodzie i na cmentarz również.




























Kolorystyka wianków bardzo różna, tak jak i bardzo różne gusta . 
Jedna eleganckie i stonowane, inne kwintesencja barw jesieni  :)


Kochani, życzę pięknej niedzieli, mimo załamania pogody, słońca i uśmiechu <3




36 komentarzy:

  1. Wiązanki bardzo ładne:))Pozdrawiam i również miłej niedzieli życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Piękne wiązanki:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne Aguś! Szczególnie spodobały mi się z chryzantemami i hortensjami. Śliczne!
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś, dziękuję i również ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  4. Bardzo ładne są Twoje wiązanki. Ja również często wykorzystuję wiklinowe wianki, które zwykle sama "plotę" z dębowych lub brzozowych gałązek. Choć kwiaty już kupiłam w hurtowni, z przygotowaniem wiązanek na groby bliskich wstrzymam się do końca października, ponieważ podkłady będą z żywego świerkowego igliwia.
    Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, dziękuję <3
      U mnie też kolejne, właśnie z żywych gałązek iglastych, będą robione pod koniec października :) Te pierwsze dziś wyjeżdżają daleko od domu :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  5. Biały to mój faworyt.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, miło mi bardzo, że spodobał Ci się :)
      Również serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  6. Wszystkie piękne, ale wybrałabym tę pierwszą! Dziś jest dokładnie 14 lat od śmierci mojego ukochanego Taty. Zaniosę Mu bukiet z ogrodu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, przesyłam wirtualne światełko Tacie.
      Pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  7. Piękne! Bardzo gustowne.Gdybym miała wybrać wskazałabym na tą różowych chryzantem,ale wszystkie maja w sobie "coś". Pozdrawiam w deszczową niedzielę.Wprawdzie teraz tylko kapie z nieba,ale powiało chłodem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że wianki przypadły Ci do gustu <3
      U mnie niedziela była w miarę ładna i pogodna, a dziś wichura i leje jak z cebra. Pogoda listopadowa...
      Również pozdrawiam Cię serdecznie i życzę słoneczka <3

      Usuń
  8. Prześliczne są Twoje wianki.
    Nie umiem wybrać tego najpiękniejszego ponieważ wszystkie są zachwycające.
    Muszę przyznać, że jesteś świetną florystką.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucja, bardzo dziękuję Ci za takie miłe słowa <3 Cieszę się, że moje prace podobają Ci się :)
      Również serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Dokładnie, zgadzam sie z Tobą. Śliczne wiązanki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale różnorodność i wszystkie są piękne. Masz talent, który podziwiam nieustannie. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za takie miłe słowa <3 Ciesze się, że wiązanki przypadły Ci do gustu :)
      Również pozdrawiam Cię serdeczne <3

      Usuń
  11. Śliczne wianki! Ciężko by mi było wybrać który podoba mi się najbardziej. Podziwiam Twoje umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bardzo dziękuję, miło mi niesamowicie <3 :*

      Usuń
  12. Ahoj Agness, śliczne wianki, trudno powiedzieć, który z nich jest najpiękniejszy.
    Emily

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahoj Emily <3 Bardzo dziękuję, miło mi, że podobają Ci się :*

      Usuń
  13. Fajnie, że umiesz upleść takie wianki. Ja zdaje się zawsze na kupne, choć daleko im do ideału i mojego gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holly, ja to po prostu kocham i wykorzystuję każdą sytuację, żeby to robić. Na przeróżne okazje... a i bez okazji również, jako całoroczną dekorację domu czy tarasu :)

      Usuń
  14. Udowadniasz że kompozycje na wszystkich świętych nie muszą być plastikowe i wyświechtane. Śliczne te wianki:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, bardzo dziękuję <3
      Nie toleruję plastiku, pod żadną postacią ;) Wianki, które jadą daleko, z przymusu nie mogą być zrobione z naturalnych materiałów, bo wiadomo, muszą długo wytrwać w nienaruszonym stanie. Jednak wybieram kwiaty, liście i gałązki z jak najlepszego gatunkowo materiału, tak naprawdę niektóre dopiero po dokładnym obmacaniu wiadomo, że to nie naturalne ;)))
      Również pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  15. Piękne prace.Forma na wianku bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu dziękuję <3 Uwielbiam wszelkie dekoracje na wianku :)
      Również pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  16. Cudne wianuszki -piękną formę stworzyłaś, oj bardzo mi się podobają :)
    pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że przypadły Ci do gustu :D Formę wianka kocham, to mój ulubiony motyw i stosuję go wszędzie, gdzie to tylko możliwe :)))
      Również pozdrawiam <3

      Usuń