niedziela, 19 maja 2019

Słodka niedziela - Sernik z białą czekoladą



Serniki to moje ulubione ciasta :D
Ostatnio robiłam przepyszny, z białą czekoladą, solonym karmelem i słonymi orzeszkami ziemnymi .
Sernik jest z gatunku tych konkretnych, ciężkich i słodkich. To nie taka lekka, puszysta pianka, jak niektóre bywają, tego wystarczy zjeść kawałek, żeby poczuć, że się zjadło ;)))




Przepis pochodzi z bloga   Moje wypieki  




Bardzo polecam, jest naprawdę przepyszny. 
Znajomi stwierdzili, że to najlepszy sernik jaki jedli, chociaż dla mnie każdy sernik 
jest najlepszy ;))))




Karmel u mnie bielutki, bardziej podobny do lukru niż karmelu, należy po prostu chwilę dłużej pogotować cukier, zanim doda się masło i śmietankę.







Kochani, a co u Was pysznego było do  niedzielnej kawki ?


Pięknego tygodnia, do napisania <3



76 komentarzy:

  1. Własnie tak myślę, co dzisiaj by tu zjeść jeszcze slodkiego ;p!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha... mam nadzieję, że coś pysznego wynalazłeś :D

      Usuń
  2. Nawet przez ekran czuję, że przepyszny :D Widać, że jesteś specjalistką Agness :) A czy przepis można poprosić? Opublikuj jako komentarz u mnie :) Z góry dziękuję. Pozdrawiam ciepło :) Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, bardzo dziękuję <3 Link do przepisu już u Ciebie :)
      Również serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Ja też uwielbiam serniczki, pysznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie podane i wygląda smakowicie ☺
    U mnie królują szarlotki, bo nie wymagają wiele słodzenia a na tym mi zależy. Choć serniki kocham bardzo i rezygnuję z nich z powodów zdrowotnych z bólem serca.
    Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarlotki u mnie na równi z sernikami, ulubione wypieki :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :D

      Usuń
  5. My mało jemy słodkich rzeczy, nie piekę. Ale twój sernik nie tylko pyszny ale i pysznie wygląda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, u mnie dla odmiany piekarnik chodzi na okrągło :D Mnóstwo ludzi przewija się przez mój dom, dlatego zawsze coś słodkiego musi być :)
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  6. Wygląda bardzo apetycznie! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Na pewno wypróbuję przepis. Wygląda wyśmienicie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, jest przepyszny :D
      I ja pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  8. Słodziutko się robi w ustach na sam widok pyszności tej;)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, jest słodziutki, jest :)))
      Uściski serdeczne :)

      Usuń
  9. O jejku, wygląda obłędnie 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście słodyczy nie jem, ale domownicy owszem, nie wszyscy. Młodzi stawiają na dietę bezcukrową.
    Sernik wygląda apetycznie:)
    A u mnie wiesz, co było, bo miałam przepis na blogu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przewija się mnóstwo ludzi przez dom, więc zawsze musi być coś słodkiego, nie ma tygodnia bez wypieków. I to potężna blacha musi być, bo inaczej znika błyskawicznie ;)))
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  11. Ciężki sernik to jedyny słuszny sernik. Uwielbiam to ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja, więc serniki górą :))) Ja również je uwielbiam :D

      Usuń
  12. Aguś no to mamy podobne słodkie preferencje :)) Ja również uwielbiam serniki pod każdą postacią i mogłabym całą blaszkę zjeść w jeden dzień :)) Zajrzę zaraz po przepis :)). U mnie do niedzielnej kawki były lody :)) Buziaki i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zrobiłaś mi ochotę na lody :)) Casami mam wielką ochotę kupić maszynę do lodów... ale zawsze stwierdzam, że może to jednak nie jest najlepszy pomysł...hahaha ;)))
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  13. Serniczek wspaniale wygląda:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bardzo dziękuję, naprawdę był pyszny :D
      I ja serdecznie Cie pozdrawiam <3

      Usuń
  14. Uwielbiam sernik, a ten wygląda obłędnie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka i u mnie serniki są nr 1 :)))
      Ściskam serdecznie <3

      Usuń
  15. Twój sernik wygląda obłędnie. Bardzo rzadko coś piekę ponieważ mój Eryk nie przepada za "słodkim". Dla jednej osoby nie ma sensu robić takiej dużej blaszki z sernikiem.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, u mnie ciasta muszą być praktycznie co tydzień. Przez mój dom przewija się mnóstwo ludzi i jakaś słodycz do kawki obowiązkowa :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  16. Serniki to moja słabość... gdyby nie ekran komputera to bym się już częstowała Twoim, aż ślinka cieknie tak apetycznie wygląda. U mnie sernik na zimno gościł w niedzielę bo piekarnik odmówił współpracy. Pozdrawiam Małgosia W. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, serniki na zimno to jedna z ulubionych ciast mojego eM, a i ja również je uwielbiam, koniecznie muszą zrobić, chyba tylko jeszcze poczekam na truskawki, bo w tym połączeniu chyba lubię najbardziej :)))
      Mam nadzieję, że z piekarnikiem nic poważnego i bez problemu do się naprawić :)
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Moja siostra uwielbia serniki pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam sernik, a biała czekolada to moja miłość, zdecydowanie bym spróbowała *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie myślę, że przypadłby Ci do gustu :D Same Twoje składniki :))

      Usuń
    2. To rzeczywiście była słodka niedziela! Sernik wygląda obłędnie i pewnie tak smakował:-) U mnie do niedzielnej kawy było niestety...nic;-)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    3. Kochana, czasami bywa nic, a czasami coś pysznego, różnie się układa :D Dzięki temu łakocie smakują bardziej i się nie nudzą :)))
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  19. Super ciasto, ja generalnie bardzo lubię serniki :) u mnie królowały w weekend truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tęskno już mi do truskawek :D Ale już na krzaczkach widać zielone owocki, więc niedługo się pojawią i u mnie :D

      Usuń
  20. Dla mnie też każdy sernik jest najlepszy . Ostatnio piekłam podobny z orzeszkami na święta. Twój wygląda pysznie . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, serniki górą :)))
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  21. jeszcze sernika z białą czekoladą nie jadłam, a Twój przepysznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, serniki z białą czekoladą są przepyszne. Jeśli masz możliwość wyskoczyć do Charlotte, to bardzo Ci polecam ich sernik, jest najlepszy jaki jadłam :D

      Usuń
  22. Wygląda genialnie! Dawno nie widziałam tak pysznego sernika :) Nawet te w najlepszych cukierniach czasami nie wyglądają tak dobrze jak ten. Życzę dalszych podbojów cukierniczych!
    Pozdrawiam
    Mona Bednarska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mona, bardzo dziękuję za tak miłe słowa <3
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :D

      Usuń
  23. U mnie zero słodyczy od przeszło roku, dieta odchudzająca;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, bardzo podziwiam za wytrwałość i szczerze gratuluję <3 :D

      Usuń
  24. Ja też uwielbiam serniki :) Kilka dni temu robiłam wszystkim znany sernik z rosą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, sernik z rosą uwielbiam, jest przepyszny :D
      I ja pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  25. Jak przepysznie wygląda... aż zrobiłam się głodna :)
    idealny serniczek na idealne niedzielne popołudnie :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest idealny, podpisuję się pod tym stwierdzeniem. Zrobię go jeszcze nie raz i bardzo polecam :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  26. Jestem absolutną fanką lodów ze słonym karmelem:)))to i ten sernik byłby moim faworytem:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, na pewno by Ci zasmakował :D Lody ze słonym karmelem pyyycha :D

      Usuń
  27. Przepisy od pani Doroty zawsze wychodzą:) A sernik z białą czekoladą chodzi za mną już od dawna! Cudnie Ci wyszedł.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, bardzo polecam ten przepis, jest naprawdę pyszny :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :D

      Usuń
  28. Słony karmel i owszem ale jako krupnik.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniale brzmi i musi też pysznie smakować. Mniam mniam 😃😃😃
    Moja babunia robiła pyszne serniki.

    Pozdrawiam serdecznie Agnes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, jest naprawdę pyszny, polecam przepis :D Lubię wypieki z tego bloga :D
      I ja pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  30. O nie :) Muszę się odchudzać na lato a tu takie pyszności... Wypróbuje ten przepis na pewno, bo tez kocham serniki, i kocham białą czekoladę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, więc jeśli lubisz te smaki, to jestem pewna, że sernik Ci zasmakuje :))

      Usuń
  31. Zainspirowałaś mnie! :) Uwielbiam Moje Wypieki i najczęściej piekę właśnie stamtąd, ale na ten sernik jakoś nigdy nie zwróciłam uwagi :) Po Twojej rekomendacji wiem, że zrobię go na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ser i biała czekolada, brzmi pysznie! Koniecznie wypróbuję! Ostatnio najczęściej piekę ciasto czekoladowe. Zaglądam na https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/porady/desery-i-przekaski/jak-upiec-wilgotne-ciasto-czekoladowe/ i wychodzi idealne, bardzo czekoladowe i mocno wilgotne. Serdecznie polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasta czekoladowe są przepyszne, ja również je uwielbiam :))

      Usuń
  33. W końcu się dokopałam do tego przepisu , a i wszystko sprzyja żeby przetestować. Mam nadzieję że wyjdzie pyszny jak twój ������❤
    -Daria

    OdpowiedzUsuń