środa, 5 sierpnia 2020

Naszyjniki z kamieni naturalnych w stylizacjach




Dziś nieco inne niż zwykle spojrzenie na moją biżuterię, zawsze pokazuję ją w zbliżeniach, żeby dokładnie było widać detale naszyjników, czy bransolet. Tym razem pokażę jak się prezentuje w całościowych stylizacjach, jak fajnie ,,gra,, z różnymi ciuszkami, powodując, że naprawdę ,,zaczyna się dziać,,  i jak niesamowicie dużo daje dodatek biżuterii do najzwyklejszego nawet stroju :)
Dostałam dziś kilka zdjęć, od jednej z największych fanek mojej biżuterii, mojej córuni <3 ;))





























Cóż mogę powiedzieć na zakończenie, jedynie to, że kocham kamienie z całych sił, jestem nimi zaczarowana i oczarowana i jestem szczęśliwa, że mogę mieć je cały czas przy sobie i tworzyć z nich przedmioty, które upiększają świat i sprawiają radość innym ludziom  <3 


Do napisani moi mili <3 



85 komentarzy:

  1. Piękna biżuteria. Przepiękna Aguś. I modelka też 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, piękne zdjęcia jak i modelka :)! To prawda Aguś biżuteria dopiero zyskuje z pełną stylizacją, a właściwie dopełnia ją. Piękna jest ta Twoja w każdym wydaniu! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję <3 Miło mi niesamowicie, że podoba Ci się, kocham kamienie przeogromnie i największą radością jest dla mnie, gdy biżuteria podoba się :)
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  3. Też kiedyś robiłam biżuterię z kamieni naturalnych. Jak dla mnie super materiał, trwały i unikatowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama natura, kocham kamienie z całych sił :D Za ich piękno, urok i moc :))

      Usuń
  4. Bardzo lubię taka biżuterię, od serca.
    Taką ręcznie robioną, piękną.
    Szalenie mi się podoba.
    Zdjęcia urocze, modelka też.
    Pozdrawiam!
    Irena-Hooltaye w podróży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  5. Agnieszko, to niezwykle emocjonalna biżuteria - widać to w każdym ujęciu. Wkładasz w nią wiele serca. Podziwiam Twoje umiejętności łączenia kamieni, kolorów i faktur.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko, to niezwykle emocjonalna biżuteria - widać to w każdym ujęciu. Wkładasz w nią wiele serca. Podziwiam Twoje umiejętności łączenia kamieni, kolorów i faktur.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, świetnie to zauważyłaś i podsumowałaś, jest naprawdę emocjonalna, uwielbiam kamienie i naprawdę robię biżuterię z miłością i ogromną uwagą :))
      Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa <3

      Usuń
  7. Piekna biżuteria, piękna modelka i całość wyglada bardzo elegancko :) Twoje prace sa niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję kochana za miłe słowa, cieszę się bardzo, że biżuteria przypadła Ci do gustu <3

      Usuń
  8. Kamienie bardzo lubię, choć tak ładnej biżuterii nie mam. Lubię rzeczy bardzo rustykalne, mało "przetworzone" takie bardziej "au naturel" i to u ciebie widać, cudne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, niesamowicie się cieszę, że biżuteria przypadła Ci do gustu <3 Dziękuję za miłe słowa :)) I ja najbardziej lubię naturalną biżuterię, mało przetworzoną, wtedy widać naturalny urok kamieni :D

      Usuń
  9. Taka biżuteria jest unikatowa a to za sprawą tego, że nie ma jednakowych kamieni co nadaje całości ową niepowtarzalność. Bardzo podobają mi się twoje pracę. Jak widać na zdjęciach pasują do każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria, bardzo dziękuję za miłe słowa <3 To prawda, każdy kamień jest jedyny w swoim rodzaju i niepowtarzalny :))
      Uściski serdeczne :)

      Usuń
  10. Cudowna biżuteria. Masz piękną córkę. Świetne zdjęcia, jak z profesjonalnej sesji.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję kochana za tyle miłych słów, sprawiłaś mi nimi ogromną radość <3
      I ja ciepło Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  11. Biżuteria piękna i bardzo zyskuje ukazana na pięknej modelce, i pięknych zdjęciach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że całokształt przypadł Ci do gustu, jest mi ogromnie miło <3
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Z ogromną przyjemnością patrzyłam na przepiękną modelkę i jej biżuterię. Buziaki Aguś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu, bardzo jest mi miło, dziękuję kochana <3
      Buziaki serdeczne :)

      Usuń
  13. Bardzo lubię tego typu biżuterię. Świetnie komponuje się praktycznie z każdą stylizacją. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko i ja uwielbiam wszystko co z kamieni :))) Oczarowały mnie na maxa :))

      Usuń
  14. To prawda, taka biżuteria może zrobić najzwyklejszą stylizację. Muszę się nauczyć w koncu ją nosic;)
    Pieknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, koniecznie zacznij ją nosić, zobaczysz, że tak się przyzwyczaisz, gdy ,,ją poczujesz,, że będziesz zakładała już zawsze :)))

      Usuń
  15. Pięknie prezentuje się ta biżuteria :D
    Idealna do każdej stylizacji :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, bardzo się cieszę, że podoba Ci się <3
      I ja pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  16. Agness, tworzysz wspaniałą biżuterię! W gotowych projektach czuć serce i pasję, jaką wkładasz w te cudowne kobiece dodatki. Twoja piękna córa prezentuję ją stylowo i z niebywałą gracją. Szczery podziw... dla córy, Twojego talentu i biżuterii :-))
    Pozdrawiam najserdeczniej.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, bardzo, bardzo dziękuję za te wszystkie cudne słowa, miło jest mi przeogromnie <3
      Uściski serdeczne kochana <3

      Usuń
  17. Wspaniała biżuteria i piękna modelka:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bardzo dziękuję za miłe słowa, i również pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  18. Ja również jestem fanką twojej pięknej biżuterii Kochana. Modelka bardzo ładna Agness, elegancko prezentuje twoje cuda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję kochana, niesamowicie się cieszę, że biżuteria podoba Ci się, to dla mnie bardzo ważne <3
      Ściskam Cię serdecznie :))

      Usuń
  19. Córcia, to już piękna kobieta :) świetne stylizacje do których biżuteria z kamieni cudownie pasuje :) mam mnóstwo i kocham z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, ależ mnie zaciekawiłaś, uwielbiam podziwiać taką biżuterię, mam nadzieję, że pokażesz w którymś z postów <3
      Dziękuję kochana za miłe słowa i pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  20. Piękna biżuteria i piękna, elegancka modelka. Biżuteria jest świetnym dopełnieniem stroju. Prezentuje się ślicznie. Robisz cudowne rzeczy.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam Cię serdecznie <3 <3 <3

      Usuń
  21. Oryginalna jest Twoja biżuteria , a córka śliczna dziewczyna. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, bardzo dziękuję kochana i również pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  22. Pierwszy komplet bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turkusy i ja bardzo lubię, to idealny kamień na lato :)) Kojarzy się z morzem, plażą, słońcem i beztroską :))

      Usuń
  23. Naturalne kamienie są niesamowite jak dla mnie. Ogólnie mam słabość do naturalnych materiałów :) Biżuteria, którą robisz jest absolutnie wyjątkowa i śliczna. Twoja urocza córka wspaniale ją prezentuje. Miło, gdy bliskie nam osoby doceniają to, co robimy :) Pozdrawiam zarówno mamę jak i córkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, mam tak samo, kocham wszystko co naturalne :D Bardzo się cieszę, że moje prace podobają Ci się <3
      Moje dziewczyny (córcia, bratanica) bardzo lubią biżuterię którą robię, noszą ją każdego dnia i ciągle wypatrują nowych kompozycji :))
      Bardzo dziękuję za pozdrowienia i my również serdecznie Cię pozdrawiamy <3

      Usuń
  24. Córunia jest piękna i fantastycznie prezentuje Twoją piękną biżuterię. Masz szczęście, że nie należy do grupy tych dziewcząt, co to niczego nie założą!!!
    Ja też jestem fanką tych Twoich śliczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo dziękuję kochana, cieszę się, że podoba Ci się moja biżuteria <3
      Ola to artystyczna dusza, kocha niesztampowe, oryginalne przedmioty, stroje, biżuterię i lubi się tym otaczać. Bardzo mnie to cieszy <3

      Usuń
  25. Biżuteria ciekawie i pięknie się prezentuje. Sama z chęcią bym założyła :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna biżuteria. Pięknie się prezentuje do każdej przedstawionej stylizacji. Pewnie nie bez znaczenia jest jak jest zaprezentowana - modelka umie to przekazać:-) Pozdrowionka:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, dziękuję <3 Cieszę się bardzo, że podoba Ci się <3
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :*

      Usuń
  27. Twoja biżuteria i mnie bardzo się podoba, do tego czuć, że kochasz to, co tworzysz, kochasz kamienie, jest w tych rzeczach kawał ciebie i to mnie też zachwyca. To biżuteria zarazem delikatna i mega dodająca tego czegoś, co wyzwala w kobiecie jeszcze więcej piękna! Modelka Twa kochana oczywiście przepiękna. :) Pozdrawiam serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusiu, dziękuję kochana za wszystkie ciepłe słowa i ściskam
      Cię serdecznie <3 <3 <3

      Usuń
  28. Piękne i te kolory! I bardzo ładnie dobrane do stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna biżuteria :) Na pewno pasuje do wielu stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 To prawda, kamienie są uniwersalne, pasują i do eleganckich i do codziennych strojów :D

      Usuń
  30. Piękna biżuteria i równie piękna modelka. Ja również kocham naturalne kamienie. Mam ich dużo z czasów, gdy tworzyła biżuterię moja córka. Często jej nie noszę, bo rzadko teraz wychodzę, ale otwieram sezam z biżuterią i kamieniami i cieszę oczy. Czuję się wśród nich bardzo dobrze. Jesteśmy przecież częścią natury więc to chyba oczywiste. Ty z pewnością znasz ten stan. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję za miłe słowa <3
      I ja kocham naturę, a kamienie po prostu uwielbiam i kocham się nimi otaczać :D Ja noszę je nawet w domu, bo też bardzo mało wychodzę :))
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  31. Oryginalna biżuteria i urocza modelka. Dodatki to ważny element każdej stylizacji.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję <3
      To prawda, dodatki potrafią całkowicie odmienić każdy strój :)
      I ja pozdrawiam Cię serdeczne <3

      Usuń
  32. Przepiękna jest Twoja biżuteria. Za każdym razem ją podziwiam i zachwycam się Twoim smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, niesamowicie miło mi czytać takie słowa, dziękuję kochana <3

      Usuń
  33. Prześliczna Córa i cudna biżuteria :) Buziaki zostawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu bardzo, bardzo dziękuję i również ściskam Cię serdeczne <3

      Usuń
  34. Bardzo ładnie prezentują się te naszyjniki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna i cudowna biżuteria, kamienie są naprawdę niezwykłe, emocjonalne. A Twoja córka jest tak niesamowicie piękną i czarującą kobietą, że napatrzeć się na nią nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję Ci za tak miłe słowa, sprawiłaś mi nimi ogromną radość. Dziękuję <3

      Usuń
  36. Piękny, mojej by się bardzo podobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyna, bardzo dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  37. Pięknie prezentuje się Twoja biżuteria. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu bardzo dziękuję i również pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  38. Pięknie się prezentuje ta biżuteria :) Bizuteria to niby tylko dodatek a potrafi odmienić look :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agatko :) To prawda, biżuteria potrafi odmienić każdy strój i nadać mu stylu i klasy :D

      Usuń
  39. Trochę Ci zazdroszczę. Uwielbiam biżuterię ale sama niestety mogę nosić niewiele. Za to bez obaw mogę oglądać i podziwiać. Z przyjemnością patrzę na Twoje fotki. Piękne!
    Całuski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że biżuteria podoba Ci się, bardzo dziękuję. Szkoda, że nie bardzo możesz nosić, ale czasami tak bywa :)
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  40. Piękna biżuteria ! Tworzysz prawdziwe dzieła !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu bardzo dziękuję za takie ciepłe słowa <3
      Uściski serdeczne :)

      Usuń