poniedziałek, 18 października 2021

Jesienny spacer

 

Pochmurna październikowa niedziela, szaro, słonka brak, ale dosyć ciepło. Wybraliśmy się na jesienny spacer, uwielbiam tę porę roku, gdy drzewa przebarwiają się i świat skąpany jest w złocie i czerwieni :))

Dziś obraliśmy kierunek na jezioro Glinki, to wspaniałe miejsce do spacerów, jeziorko jest urokliwe i pięknie  położone, otoczone lasami.

 


 

 


 
 




















Często przy okazji spacerów zbieraliśmy trochę grzybków, niestety, teraz już ich nie ma, zbyt sucho. Znaleźliśmy tylko 3 podgrzybki, zaraz obok auta. 
Podobno jeszcze ma być dosyć ciepło, więc liczę na to, że będzie szansa na wędrówki w jesiennej scenerii :)) 
A jak Wy spędziliście niedzielę, były jakieś wycieczki, czy wypady w ciekawe, miłe miejsca? A może postawiliście na relaksik i wypoczynek w domowym cieple ? 


Pozdrawiam ciepło i do napisania <3 <3 <3 



55 komentarzy:

  1. Na grzybkach byłam w sobotę! Co znalazłam, pokazałam na blogu. A wczoraj u nas padało, zatem standard: kocyk, kawka, coś słodkiego i książka!
    A dziś po przerwie letniej - basen!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas cały czas sucho bardzo, ostatnio często tak sucho jest jesienią na moich terenach, a nie jest to dobre dla przyrody, niestety. Liczę że wreszcie popada solidnie.
      Basen - świetna sprawa, dla zdrowia i kondycji :)
      Ściskam serdecznie :*

      Usuń
  2. Uwielbiam jesienne spacery. Przynajmniej jak pogoda dopisuje. Dziś sie niestety popsuła ale weekend byl piekny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, u nas cały czas w miarę ciepło i ładnie, ale już zapowiadają ochłodzenie.

      Usuń
  3. Uwielbiam spacerować jesienią, by obserwować jej barwy, które są naprawdę przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Agnieszko, kolory jesieni czarują i zachwycają :D

      Usuń
  4. Spacery jesienią też mają swój urok. Te fotografie drzew są fantastyczne. Niedzielę spędziłam na nadrabianiu blogowych zaległości, czytaniu książek i przygotowywania się do zajęć w tygodniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, Twoja niedziela minęła w miłym klimacie :) Do mnie właśnie dotarła partia zamówionych książek, już się cieszę na jesienne i zimowe czytadełka :))
      Również serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Bardzo miło się z Tobą spaceruje:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, cieszę się, że wspólny spacer sprawił Ci przyjemność.
      Dziękuję i również serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  6. Jesień w lesie jest cudowna, ale dla mnie tylko w tygodniu 😉. I mam cudowną drogę do pracy, która przez 6 km wiedzie przez las. Teraz w październiku nie ma piękniejszych widoków 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, to wspaniałą masz drogę do pracy, widoki przecudne. Gwarantują dobry humor na cały dzień :))

      Usuń
  7. Niby pada a jest sucho, na rynku grzybów jak na lekarstwo.
    Plenery fantastyczne, mamy dobrą jesień w tym roku.
    Chętnie bym się wybrał nad jezioro.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje rejony często mają deficyt deszczu, wszędzie pada, a u nas sucho :/ Grzybów nadal nie ma, fajnie chociaż, że we wrześniu było co zbierać, bo wtedy dopisały :D
      I ja serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  8. Jesienny spacer to uczta dla oczu.Pięknie jest i w lesie i nad jeziorem o tej porze roku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Alu, teraz wszystko wokół zachwyca :))
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  9. Grzybki niekoniecznie, jak dla mnie, ale taki spacer jest nieprawdopodobnie piekny. Byłam w Twoich okolicach raz tylko, w Sobiborze nad Bugiem w 2016. Cóż to był za piękny pobyt i okolice nie do zapomnienia. Zwiedziłam też okoliczne miejscowości w tym Twoje miasto :) Miasto trzech kultur. Byłam także nad jeziorem Białym. Bardzo piękne tereny! Lasy, jeziora i te chaty, jeszcze drewniane, ostały się w sporej ilości... a ja to kocham... Musze kiedyś powtórzyc... Pozdrawiam i zachwycam się Twoimi kadrami Agness...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, faktycznie przyszło mi żyć w przepięknej okolicy, mnóstwo bujnej natury, która zapiera dech w piersiach i budzi zachwyt :))
      Uściski serdeczne kochana <3

      Usuń
  10. Byłam w Bieszczadach, wreszcie! Są cudownie bajecznie kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam sobie te wszystkie bajeczne widoki, które Cię otaczały <3

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne jesienne akcenty. Ja lubię spacerować nawet w niepogodę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, to prawda, każda pogoda ma swój urok i klimat :))

      Usuń
  13. Uwielbiam takie spacery .My dziś też byliśmy,u nas takim fajnym terenem do spacerów jest lotnisko:)dookoła jest ścieżka spacerowa,rowerowa i rolkowa,są ławki,kwiaty no i żeby obejść całe to trzy kilometry trzeba zrobić:)Do lotniska też mamy ze trzy kilometry,tak,że 9-10 km robimy:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne miejsce macie do spacerów, a i można przysiąść odpocząć, super :))

      Usuń
  14. Niedziele mamy zazwyczaj zajęte, mamy 85-letnia babcię, mamę męża i odwiedzamy ją gremialnie, spotykają się 4 pokolenia:-) ale wracamy do domu z wycieczką, objazdem dłuższym przez lasy, ale to nie to samo, co spacer:-) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dodam, że nasza babcia jeździ autem, chodzi po lesie i zbiera grzyby:-)

      Usuń
    2. Powiem szczerze, że jestem pełna podziwu dla babci :D Niesamowita taka wprawność, w tak podeszłym wieku, tylko pozazdrościć i życzyć tego każdemu z nas <3
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Agness, tak bliskie mi są Twoje kadry! Co weekend wyjeżdżamy w odwiedziny (w tym leśne spacery) do moich rodziców mieszkających w otulinie Lasów Janowskich. Warto korzystać z tak pięknej, ciepłej, pogodnej jesieni ;-))
    Ślę moc pozdrowień!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, to prawda, warto korzystać z pięknych dni wśród natury, oby dobra pogoda jak najdłużej dopisała.
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  16. W mojej okolicy nie ma jeziora, ale jest las i są góry, więc staramy się jak najczęściej tam bywać. Raz są to krótsze spacery, czasem dłuższe, zwłaszcza jesienią natura wygląda wyjątkowo pięknie! Za to grzybów w tym roku prawie wcale nie udało nam się znaleźć. Serdeczności dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusi, takie górzyste tereny są bajecznie piękne. Spacer wśród nich to naprawdę wielka radość :) Nawet brak grzybów nie przeszkadza :))
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  17. Jakie piękne zdjęcia. Tęsknię za woda i lasem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne okolice i śliczne, jesienne pejzaże:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie spacery i bardzo się cieszę, że wokół mam takie piękne miejsca :))
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  19. Witaj piątkowym wieczorem Agnes
    Październik, jak widać na zdjęciach jest uroczy. Niech piękna, kolorowa i ciepła Pani Jesień panuje nam jak najdłużej.
    Pozdrawiam uśmiechem pyzatego księżyca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Pani Jesień ustawiła swoje sztalugi i każdego dnia maluje piękne obrazy.
      Pozdrawiam końcówką października

      Usuń
    2. Nadal wokół piękne, kolorowe widoki, bardzo mnie to cieszy. Kocham jesień :))
      Ściskam Cię serdecznie Ismeno <3

      Usuń
  20. Wte akurat niedzielę pojeździliśmy kładami, nie było zbyt ciepło... Dziewczyny na czterech kółkach, chłopaki terenow@...i pojechaliśmy na kukurydzę. Wykorzystaliśmy 2w1...hihi.na jutro były plany wybrać się na bukówkę, ale 3 dzień u nas wieje, my bez prądu, bez wody. Od czasu do czasu włączamy agregat. Bo paliwo drogie... No i grzybów... Nie za wiele... Słabo. W tym roku i u nas. Trzymaj się ciepło. Pa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, ależ macie fajne atrakcje...super zabawa :))
      Mam nadzieję, że przetrwaliście bez problemu okres bez prądu i wody i już jest wszystko dobrze. Fajnie, że macie agregat, to naprawdę cudna sprawa:)
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  21. Zatrzymało mnie w drodze, najbardziej żałuję że jesienią i tylko przez okno mogę oglądać te wszystkie piękne i złote cuda jesienne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, no właśnie wiem o Twoich problemach z nogą. Wprawdzie nie było mnie trochę w blogosferze, ale kilka razy wpadłam na chwilkę i zajrzałam w ulubione miejsca, tak w biegu. Ale wracam i nadrobię, napiszę :))

      Usuń
  22. No właśnie, nie mam z kim spacerować. Gdybym miała pokrewną duszę to częściej bym była na świeżym powietrzu a tak to gnuśnieje w domu... Cudna ta woda u Ciebie :)
    Wszystkiego dobrego życzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, świeżego powietrza Tobie nie brak, bo mnóstwo czasu spędzasz w swoim cudnym ogrodzie, jednak takie wypady spacerowe w dalsze rejony, to fajna sprawa :)) Faktycznie miło jak się ma do nich kompana :))
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  23. Takie spacery to reset dla naszych przepracowanych organizmów😉

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja spacery z kijkami uskuteczniam codziennie bez względu na pogodę:-)) Nie ma jak ruch na świeżym powietrzu:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, podziwiam Twoją silną wolę, bo u mnie z nią słabiutko ;)))

      Usuń
  25. Jesienne spacery są niezwykłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dziś również był przepiękny słoneczny dzień. Wprawdzie na spacer nie udało mi się wyjść, ale pół dnia spędziłam w ogródku i na tarasie :))

      Usuń
  26. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń