środa, 3 sierpnia 2022

Pyszna niespodzianka od Venosa.pl

 

 

 

 Właśnie odpakowałam pięknie pachnącą przesyłkę od venosa.pl, a w niej same smakowite skarby <3

Sklep Venosa.pl to miejsce, które obfituje w wysokiej jakości produkty. Jest tu ogromny wybór wyselekcjonowanych kaw, herbat i wspaniałych słodkości. Są pyszne czekolady z dodatkiem owoców, syropy, miody, owoce zatopione w syropie, z różnymi dodatkami, ogromny wybór orzechów, pitna czekolada... można jeszcze długo wymieniać :)) Każdy łasuch znajdzie coś dla siebie :))











Oczywiście nie mogłam się oprzeć i od razu zaparzyłam pierwszą filiżankę kawy, wybór padł na moją ulubioną Lavazza, a do niej obowiązkowo ciemna czekolada z liofilizowanymi owocami ( truskawką, maliną i porzeczką) 

Kochani, zapewniam...niebo w buzi :)))





 

Do tych wszystkich pyszności dołączona została jeszcze Karta Podarunkowa na kwotę 20 zł



i urocza karteczka, która budzi uśmiech :)))




 Venosa.pl  bardzo dziękuję za wspaniałą niespodziankę i możliwość wypróbowania tych wszystkich pyszności, które sprawiły mi ogromną przyjemność <3 



43 komentarze:

  1. Moja ulubiona kawa... I ta czekolada... No wiesz ale kusisz.. Ja nie mogę. Akurat przed obiadem jestem i przed kawą🤭 kochana same smakowitości otrzemalas. Dziękuję za namiary. Zajrzę 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, naprawdę polecam. W sklepie naprawdę jest w czym wybierać. Mnie jeszcze bardzo kuszą orzeszki w czekoladzie i karmelu. Cudny dodatek do gorzkiej kawy :)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. O tak, przyznam rację, jest tu mnóstwo pysznych produktów.

      Usuń
  3. Piękna paczuszka:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu dziękuję i również ciepło pozdrawiam :***

      Usuń
  4. Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą kawę przypomina mi wakacje . Super sprawa .Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe wspomnienia zawsze są w cenie :)) Buziaki serdeczne Lucynko <3

      Usuń
  6. Prawdziwe rarytasy, takich nie spotka się w zwykłym sklepie. Warto zapoznać się z asortymentem tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, naprawdę warto, w sklepie jest mnóstwo przysmaków niespotykanych w innych miejscach . A wszystko baaardzo kuszące :D

      Usuń
  7. Bardzo interesująca przesyłka. Czekoladę piję jedynie zimą, codziennie pije dwie espresso. Zawsze jest to kawa Lavazza.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że i ja bardzo lubię tę kawę. A czekolada i u mnie poczeka na chłodne i długie jesienne wieczory. Uwielbiam uprzyjemniać je sobie takimi smakołykami :)))
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. O tak, to prawda, jak otworzyłam paczkę, to aż buzia się uśmiechnęła :D

      Usuń
  9. Witaj Agus ;) dawno się nie odwiedzałyśmy :) fajan paczka i fajne pyszności tam masz :) musze przyjrzeć się bliżej tym produktom :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, witaj kochana. Mam ogromne zaległości w blogosferze, rzeczywistość mnie wchłonęła ;)) Ale powolutku nadrobię :))
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  10. Te produkty, które pokazałaś widuję w naszych sklepach . Od Venosa wychodzi taniej ? Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nawet nie chodzi o cenę, ale o to, że mamy mnóstwo świetnych produktów w jednym miejscu, a poza ogromnym wyborem przeróżnych kaw i herbat, jest mnóstwo smakołyków, które nie są łatwo dostępne w innych sklepach. Różne owoce zatopione w pysznym syropie, dodatki do herbat, smakowe miody, które również nie są popularne i łatwo dostępne, czekolady z liofilizowanymi owocami, czy takie, które nie mają w składzie cukru, pyszne orzeszki (przeróżne) w karmelu czy czekoladzie... oj naprawdę długo można wymieniać.
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  11. Być może ceny są lepsze, bo używam tych samych produktów- dotyczy kaw. Czekolady pitnej nie znam, za to niestety zajadam się gorzką z pomarańczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, powiem szczerze, że nawet nie zwróciłam uwagi na ceny, ponieważ mnie zachwyciła niesamowita różnorodność produktów, takich, których nie widziałam w innych sklepach. Poza przeogromnym wyborem różnych kaw i herbat w jednym miejscu, jest niesamowity wybór wspaniałych dodatków do tychże :)) Soki, syropy, przeróżne owoce zatopione w syropach, różne orzeszki w karmelu czy czekoladzie, czekolady z dodatkiem liofilizowanych owoców i takie z cukrem, klasyczne i bez cukru... naprawdę jest w czym wybierać i przebierać. Wspaniałe miejsce na wybranie komuś słodkiego upominku, można naprawdę świetną paczuszkę stworzyć, bez konieczności zbiegania całego miasta, żeby wyszukać trochę jakichś oryginalnych perełek i mile zaskoczyć osobę, którą chce się obdarować :))

      Usuń
  12. Oj, ucieszyłabym się z takiej niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę mi żal, że to nie dla mnie. Zamiast słodkości wolę smaki kwaśne, słone i gorzkawe. Ale wyglądają pięknie. Smacznego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, myślę, że tu i takie również by się znalazły :)))
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  14. Jakie wspaniałe pyszności, aż żałuję, ze kawy nie piję i czekolady nie jem. Może na prezent warto coś takiego kupić?
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu, na prezent to idealne miejsce, naprawdę jest w czym wybierać. A poza kawą i czekoladą jest tu mnóstwo innych produktów. Ogromny wybór herbat, soków, syropów, orzechów, miodów... i tak dalej, długo można wymieniać ;)
      Ściskam kochana <3

      Usuń
  15. Każdy nałogowy kawosz w tym ja marzy o takiej niespodziance. Świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, powiem szczerze, że byłam zachwycona, gdy otworzyłam paczkę :)))

      Usuń
  16. Wspaniała niespodzianka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, to prawda :)) Dziękuję kochana i również pozdrawiam najserdeczniej <3

      Usuń
  17. Same pyszności. Ja bym była zainteresowana herbatami, czekoladami i dodatkami słodkimi w słoiczkach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, jestem pewna, że wybrałabyś dla siebie mnóstwo pyszności :))
      Ściskam Cię kochana <3

      Usuń
  18. Agnies, piję włąśnie kawkę czytając Twój post o kawie Lavazza i czekam na dwie przyjaciółki:) Uwielbiam Twojego bloga, wprowadza mnie w taki świat błogości. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nawet nie wiesz jak wielką radość sprawiły mi Twoje słowa, bardzo dziękuję :***
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
    2. :) to tymbardziej się cieszę kochana!

      Usuń
  19. Bardzo ciekawa jestem tego soku z aronii. Sama robię, bo mam w ogrodzie. czekam długo, by nabrały słodyczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłeczko i u mnie aronia już w planach na najbliższe dni :)))

      Usuń