czwartek, 25 maja 2023

Maj w ogrodzie

 

Maj jest najbardziej barwnym miesiącem w moim ogrodzie. Kwitną rododendrony w przeróżnych kolorach, wygląda to zachwycająco, bardzo czekam na ten czas. 

Zapraszam na spacer, niech obrazy przemówią :)))

 


 

 




















Wybaczcie marną jakość zdjęć, ale słońce jest tak intensywne i ostre, że trudno zrobić dobre foty. Na mniejsze nasłonecznienie nie chcę czekać ze zdjęciami, ponieważ w te upały krzewy bardzo szybko przekwitają, już kilka musiałam oskubać z kwiatów, bo się usmażyły... 


Pięknej końcówki maja kochani <3 



40 komentarzy:

  1. Piękny ogród a maj to jeden z najpiękniejszych miesięcy w roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, dziękuję <3 W maju wiosna wybucha bujnością, jest naprawdę bajecznie :))

      Usuń
  2. Pięknie u Ciebie kochana. Ja też kocham swój ogród. To mój azyl i oaza spokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, cudownie mieć taki swój azyl, gdzie można się odprężyć i zrelaksować :))

      Usuń
  3. Pięknie jest w Twoim ogrodzie. Różaneczniki już takiej solidnej wielkości, no i obsypane kwieciem. Szkoda że nie mogą takie zostać na dłużej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, niektóre są całkiem spore, kilka krzaków już wyższe ode mnie :)) Tylko właśnie tak krótko kwitną, aż szkoda...

      Usuń
  4. Widok niesamowity i taka różnorodność. Jaka szkoda, że ten spektakl nie trwa dłużej:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, krzewy szybko przekwitają, szczególnie w te upały, moment i po kwitnieniu ...

      Usuń
  5. Agness, przepięknie! Rododendrony i azalie w trakcie kwitnienia wyglądają zjawiskowo!
    Cudownie ozdobiły Twój ogród.
    Serdeczności zasyłam - Anita :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko dziękuję kochana i pozdrawiam Cię najserdeczniej <3<3<3

      Usuń
  6. Utalentowana z Ciebie ogrodniczka, stworzyłaś raj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa :))) Uściski serdeczne <3

      Usuń
  7. Piękny masz ogród
    Pozdrawiam końcówką maja Agness

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismenko bardzo dziękuję i również pozdrawiam Cię najserdeczniej <3

      Usuń
  8. Pięknie, kolorowo, tak radośnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bardzo dziękuję i również pozdrawiam najserdeczniej <3

      Usuń
  9. Maj jest najcudowniejszy... Czaruje nas feerią barw i zapachów. Cudne i kolorowe są Twoje rododendronowe krzewy, bardzo dekorują ogród właśnie teraz. Ja robię zdjęcia o tzw. "złotej godzinie", czyli tuż przed zachodem słońca... wtedy w ogrodzie jest najpiękniej :) Pozdrawiam Cię cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, muszę i ja wychwycić ten moment, jakoś nigdy nie udaje mi się go uchwycić, zawsze zbyt późno się zbiorę :)))
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  10. Cudne różaneczniki , jak w arboretum w Kórniku. Jak tylko spojrzałam na zdjęcia od razu mi się nasunęło to porównanie. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, takie słowa to ogromny komplement, bardzo dziękuję :***
      Również ściskam serdecznie <3

      Usuń
  11. Cudne , nie mozna sie napatrzec!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu, niesamowicie mi miło, dziękuję serdecznie <3

      Usuń
  12. Twój ogród wygląda jak arboretum w Kórniku:-)
    Feeria kolorów i kształtów!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jotko, bardzo dziękuję, takie słowa to dla mnie ogromny komplement :***

      Usuń
  13. Co roku wyczekuję, kiedy zacznie się ten cudowny czas, i Twoje ogrody zaczną czarować!
    Pozdrawiam! fuscila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilko, ależ mi miło, dziękuję kochana <3 <3 <3
      Ściskam Cię serdecznie :))

      Usuń
  14. Co roku bardziej podziwiam Twe zaczarowane miejsce! I chylę czoła, bo na pewno pracy przy pielęgnacji całości jest ogrom!
    Pozdrawiam pięknie! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak widać, moja skleroza ma się dobrze! Przepraszam za bałagan!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilko, nie ma sprawy, każdy komentarz bardzo cieszy, szczególnie taki miły <3 Dziękuję kochana za ciepłe słowa <3
      To prawda, że pracy jest ogrom, właśnie 8 wielkich worów zielska czeka na wywalenie po plewieniu ;)) A nawet nie było widać, że aż tyle go było na rabatach hahaha... A jutro w planach zrywanie darni i powiększanie niewielkiego warzwniaczka, tak, że praca w ogrodzie jest na okrągło :))

      Usuń
  17. O piękne kwiaty nasz w ogrodzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, bardzo dziękuję i również pozdrawiam serdecznie <3
      Ps. mam nadzieję, że w końcu udało mi się napisać u Ciebie komentarz, wydawało się, jak wysyłałam, że wszystko jest na dobrej drodze, ale teraz w ogóle nie mogę otworzyć Twojej strony, żeby sprawdzić :/ Szaleństwo z tym bloggerem :/

      Usuń
  18. Agness, Twoje różaneczniki w tylu różnych kolorach to wspaniałe widowisko, które można podziwiać w Twoim pięknym ogrodzie. Stworzyłaś wyjątkowe miejsce, którym jestem oczarowana wciąż na nowo :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusi, nawet nie wiesz jak bardzo jest mi miło, dziękuję kochana <3

      Usuń
  19. Pięknie jest w Twoim ogrodzie. Pozdrawiam serdecznie 🪻🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu bardzo dziękuję i również najserdeczniej pozdrawiam <3

      Usuń
  20. Och, jak u Ciebie jest pięknie!!!!! Jak cudownie wszystko kwitnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, bardzo dziękuję kochana, miło mi niesamowicie <3
      Zawsze bardzo czekam na czas kwitnienia rododendronów, niestety bardzo szybko przekwitają w tym roku, przez ostre słońce.

      Usuń
  21. Jejku jak ja uwielbiam Twoje rododendrony. Rok rocznie zaglądam i w końcu przyszłam z opóźnieniem niestety... I co ja tu widzę... Same piękności i z roku na rok coraz. Obfitsze kwitnienie, tyle kolorów i rodzajów. Przecudne widowisko... Ani cm przestrzeni. Idealnie ppsadzilas roślinki. Masz. Kochana rękę do kwiatów... Ale. Kwitną oszałamiające... Zgodzę się ostre słonko i tak szybko przrkwitają... Moje azalie już skończyły kwitnąć... Kwiaty utrzymał się kilka dni... A rododentron dopiero rozkwit... Jest dopiero kilkuletni, ale za to twoje to już dorosłe krzewy. Cudowne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko. I azalie i rododendrony kocham miłością wielką. Wsadzałabym je w każdy kąt i niestety tak robię, tylko one tak szybko rosną, że później problem może być i trzeba będzie ostro ciąć i przesadzać :)) Już kilka musiałam przesadzić, bo rozrosły się i wchodziły jedne na drugie. U mnie już część przekwitła i oskubałam, na szczęście kilka, bardziej zacienionych, jeszcze kwitnie :D
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń