niedziela, 6 sierpnia 2023

Niedzielne śniadanie - Grzanki z serkiem i salami

 

Niedzielne śniadanie, leniwe i spokojne, bez pośpiechu i stresu. Na tarasie, chociaż wiatr dziś głowę urywa. Lato tak szybko mija, że staram się łapać każdą chwilę, nawet tę wietrzną ;))

 


 

 


 

 


 

 


 

Dziś grzanki z żytniego chleba z czarnuszką i siemieniem lnianym, posmarowane domowym serkiem labneh, przepis podawałam już wcześniej, jest  TU Posmarowane grzanki obłożyłam plasterkami salami, oliwkami i odrobiną czerwonej papryki. Szybko, łatwo i pysznie :))

 


 






Kochani, jak Wam mija dzień ? Spędzacie go w domowych pieleszach, czy wędrujecie ?

Tradycyjnie już zapytam, jakie śniadania znalazły się dziś na Waszych stołach ?

 

 



 

48 komentarzy:

  1. Na pewno było bardzo smaczne śniadanko.🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, było naprawdę pysznie :))) Uwielbiam chrupiące grzanki w przeróżnych wersjach, Tobie zrobię bez wędlinki, sam serek i warzywa :***

      Usuń
    2. O jak mi miło. Z serca dziękuję.❤️

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas leje od samego rana . Nie lubię deszczu i mam nadzieję, że nareszcie zaświeci słoneczko. Pyszności widzę na fotografiach aż się głodna zrobiłam 😊.Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko i u nas niebo zaciągnęło się chmurami, może też lunie, chyba że tak silny wiatr jaki dziś wieje od rana rozegna chmury... zobaczymy...
      Również najserdeczniej pozdrawiam <3

      Usuń
  4. U mnie dzisiaj był serek puszysty na żytnim chlebku. Kanapki obłożyłam obranym ze skóry pomidorem malinowym, bo uwielbiam te czerwone potworki :) Ale zapomniałam o oliwkach, a przecież mam i je uwielbiam, więc chyba jutro sobie zaserwuję, bo mi przypomniałaś. Twoje śniadanko wygląda przepysznie, bo nie dość, że moje ulubione oliwki, to jeszcze salami, którego pasjonatką jestem od jakiegoś niedawnego czasu :) Serdeczności Ci przesyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, bardzo się cieszę, że trafiłam śniadaniem w Twój gust, a i wiele podobieństw dziś u nas było :))) Pomidorki i ja uwielbiam, zajadamy się na całego, pysznościami z przydomowej szklarenki :))
      Ściskam Cię najserdeczniej <3

      Usuń
  5. Śniadanie dziś u nas skromne, za to obiad z przyjaciółmi w pięknym lokalu z widokiem na ogród:-)
    Pozdrawiam ze wspomnieniem smaku sernika i pysznej kawy:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jotko, w takim razie mieliście przemiły i smakowity dzień :))
      Również pozdrawiam Cię najserdeczniej :)

      Usuń
  6. I smakowicie i pięknie udekorowane, aż się chce spróbować ! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, dziękuję i również serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  7. Co niedzielę jajka, tradycja
    Twoje kanapki bardzo apetyczne, też by mi smakowało i jeszcze na tarasie, super.Caly dzień leje i wieje.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogoda typowo do domowego relaksu, książka, herbatka i odpoczynek :))
      Również najserdeczniej pozdrawiam <3

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo apetyczne są te grzanki :) Zgłodniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety nie za bardzo przepadam za oliwkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że i ja kiedyś nie lubiłam, ale od kilku już lat odmieniło mi się i teraz uwielbiam :)))

      Usuń
  11. Smakowicie wygląda to śniadanie. U nas dziś przed południem lało, więc nie było mowy o wyjściu na taras. Przesyłam niedzielne wieczorne pozdrowienia i życzę miłego tygodnia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusi, u nas teraz właśnie pada. Cały dzień wiało nieprawdopodobnie, teraz na wieczór wiatr uspokoił się, a zaczęło padać. Cieszy mnie to bardzo, bo u nas suche tereny, a i gleba to piachy, więc na każdy deszcz czekamy z utęsknieniem :))
      Tobie również pięknego tygodnia, uściski serdeczne <3

      Usuń
  12. U mnie dziś jajecznica:)Ewa z zadeszczonego Wrocławia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię jajecznicę i chyba zrobię jutro na śniadanie, dzięki za pomysł :)))
      U nas właśnie też pada, a ja siedzę na tarasie i wsłuchuję się w deszcz :))

      Usuń
  13. Doskonałe śniadanie, treściwe i ładne. Po takim jest energia do niedzielnych spacerów, ale niestety nie w Poznaniu. Całą niedzielę tak potwornie lało, że nic się nie dało zrobić. Mam nadzieję nadchodzący tydzień będzie lepszy pogodowo.
    Serdeczne pozdrowienia 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam nadzieję na ładną pogodę, dziś u mnie wietrznie i zimno, brak przyjemności z przebywania na dworze, więc większość dnia spędziłam w domu.
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pyszota. Smacznego. U nas kochana rządzą ogórki, pomidory i zielone... Każdego poranka idę na obchód i przynosze takie świeże prosto z krzaczka... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, u mnie to samo, codziennie wymarsz do ogrodu z koszyczkiem i zbieranie plonów... uwielbiam to :))
      Buziaki serdeczne :)

      Usuń
  16. I oliwki i salami dla mnie za słone, wolę ogóreczki małosolne i kiełbaskę żywiecką. Reszta może być 😀
    Jak dzisiaj sortuję i pakuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, ja kocham słone i dobrze przyprawione, ale ogóreczki małosolne i żywiecka... mniam, pycha :))
      Miłej pracy przy pakowaniu kochana <3

      Usuń
  17. Lubimy celebrować niedzielne śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda bardzo apetycznie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bardzo dziękuję i również pozdrawiam Cię najserdeczniej <3

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  22. Este es un plato sumamente rico y delicioso. Adecuadísimo para merendar en la mitad de la tarde. Esas hogazas de pan tierno con el fresco queso untado, junto al embutido y la aceituna, harán las delicias del paladar más exigente.

    OdpowiedzUsuń
  23. takie śniadanko musiało smakować wybornie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wymarzone śniadanko,takie apetyczne i tak pięknie podane. Mniammm
    U nas była jajecznica na świeżych borowikach,takich prosto z lasu. A że takie rarytasy jada się rzadko to i smakowały wybornie:)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Przytulaki dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany... jajecznica na borowikach, to dopiero jest coś :))) <3
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  25. Bardzo apetyczne te zrobione przez Ciebie kanapki. Sama z chęcią bym takie zjadła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, bardzo się cieszę, że pomysł na grzaneczki przypadł Ci do gustu, smakowały naprawdę nieźle :)))
      Uściski serdeczne kochana <3

      Usuń
  26. Prosto i smacznie. Dawno nie robiłam grzanek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Polu <3 U mnie grzanki w przeróżnych odsłonach są bardzo często, uwielbiamy :)))

      Usuń