piątek, 4 sierpnia 2023

Poleskie wędrówki

 

Kochani, zapraszam na spacer po pięknych poleskich terenach. Mam to szczęście mieszkać w miejscu, gdzie natura otacza nas z każdej strony, lasy, łąki, pola, rzeki i jeziora, są na wyciągnięcie ręki. 

W sierpniu chyba największą atrakcją są całe łany słoneczników, złociste pola ciągną się aż po horyzont, widok zapiera dech w piersiach :) 











Na łąkach widać już barwy schyłku lata, czas płynie tak nieprawdopodobnie szybko...


Nawet chwasty zachwycają <3





Mam nadzieję, że spacer po mojej okolicy sprawił Wam przyjemność <3 



50 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie wędrówki latem i obserwację przyrody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, to chyba jedna z najprzyjemniejszych rzeczy :))) Cisza, spokój i niesamowite piękno <3

      Usuń
  2. Niestety, dla mnie sierpień to już taki zwiastun zbliżającej się jesieni. Jest wciąż jeszcze pięknie, ale w powietrzu czuje się już inny klimat. Widok kwitnących słoneczników, to niepowtarzalne widowisko, a Twoje piękne zdjęcia w zupełności oddają ich urok. Pozdrawiam Cię serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, już czuć delikatny zapach jesieni, wieczory i ranki zimne, ale mam nadzieję, że czeka nas piękny wrzesień i październik, pełne słońca i ciepła... oby te prognozy się sprawdziły :))
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  3. W centralnej Polsce gdzie mieszkam też spotykam łany słoneczników... :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu, miło cieszyć oczy takim wspaniałym widokiem :))
      Pozdrowienia serdecznie <3

      Usuń
  4. Dziękuję za wspaniały wirtualny spacer. Białe kwiatki to nie zielsko, to bardzo zdrowe zioło - krawnik -polecam. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko, bardzo się cieszę, że spacer sprawił Ci przyjemność <3 Roślinka, to nie krwawnik, ten mam w ogródku i bardzo go lubię, ta na zdjęciu wydaje mi się, że to Blekot pospolity, roślina trująca, jednak nie jestem pewna na 100%, ponieważ selerowate mają bardzo podobne kwiaty, a listki słabo widać na zdjęciu :)
      Buziaki serdeczne:)

      Usuń
  5. Uwielbiam słoneczniki. Natura jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne widoki taka romantyczna sceneria. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko dziękuję i również pozdrawiam najserdeczniej <3

      Usuń
  7. Kocham słoneczniki, Przed remontem miałam nawet w słonecznikach całą kuchnię i salonik. Pięknie tam u Was. Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudnie, klimatycznie i sielsko musiało być w Twojej kuchni :)) Ja również uwielbiam słoneczniki :))
      Dziękuję i również najserdeczniej Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  8. Pierwszy raz takimi ogromnymi polami słoneczników zachwyciłam się będąc kiedyś w Hiszpanii. W ogóle słoneczniki uwielbiam nawet w pojedynczym egzemplarzu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, ja podobnie, również kocham słoneczniki, kiedyś zawsze miałam je w ogrodzie i te na pestki i ozdobne, od kilku lat jakoś mi umknęły, muszę koniecznie na przyszły sezon posiać :))

      Usuń
  9. Jak pieknie mieszkasz, powietrze wspaniałe a widoki bajeczne ,i rosa jest, grzyby, jagody, cudownie .pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu, to prawda, miejsce do zamieszkania trafiło mi się przepiękne, sama natura wokół :)) Gdyby tylko jeszcze było więcej możliwości wypadów na to łono natury :)))
      Również serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  10. Przepiękne miejsce! Te zagony ze słonecznikiem są cudowne, nic tylko podziwiać i podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie mogłam się napatrzeć, aż żałowałam, że nie mogę wejść w ten kwiatowy gąszcz głębiej :)))

      Usuń
  11. Ależ cudnie! Piękne miejsce do mieszkania. Jest się czym zachwycać. Powietrze pachnie ziołami.
    Kiedy na polach zaczynają się żniwa, kwitną nawłocie i czerwienią się owoce jarzębiny to dla mnie sygnał, że lato powoli odchodzi.
    Ale jesień też ma swój urok:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to prawda, jesień jest piękna. Kocham każdą z pór roku, każda ma swój urok i coś pięknego do zaoferowania, ale jesień kocham najbardziej, dlatego też wcale nie żałuję, że powolutku się zbliża :)))
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  13. Przepiękne te Twoje poleskie wędrówki...
    Gratuluję pięknych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrotko bardzo dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny klimat! Uwielbiam naturę! Szkoda, że u mnie nie ma takiego pola, chętnie wybrałabym się na podobny spacer. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila, te pola słoneczników wyglądają naprawdę obłędnie, aż nie chce się odchodzić :))) W przyszłym roku koniecznie muszę posadzić chociaż kilka w ogrodzie i mieć namiastkę tego piękna :)))

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne zdjęcia. Uwielbiam takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana <3 W takich widokach natury można się zatracić :)))

      Usuń
  18. Słoneczniki tak wdzięczny obiekt do fotografowania.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak, mozna juz dostrzec charakterystyczne zmiany na łąkach. Lato powoli odchodzi, trawy gna sie już nisko i rudzieją, brązowią sie tak żółte do niedawna dziurawce,. Słoneczniki kwitną...Jest pięknie. Cieszmy sie tym, póki trwa.
    Pozdrawiam Cię ciepło, Agness!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Olu, cieszmy się każdą chwilą, bo każda jest wyjątkowa i jedyna :))
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  20. Kochana
    Super, że mogłam poznać okolice, gdzie mieszkasz😄
    Serdeczności moc przesyłam w deszczowy dzień☔🍰☕🌸🤗

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham takie klimaty Agness. Właśnie wróciliśmy z Dolnego Śląska, tam jest podobnie. A ja w takich miejscach absolutnie odpływam...
    Serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, mam tak samo, uroda natury nie ma sobie równej :))
      Ściskam Cię najserdeczniej <3

      Usuń
  22. Piękne pole słoneczników. Potrzebne mi takie do namalowania obrazu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, obraz z taką tematyką byłby przepiękny :))
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  23. Bardzo lubię oglądać takie miejsca - piękne to pole słoneczników i wspaniale go sfotografowałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana <3 Niestety nie mogłam podejść bliżej, ale i tak nazachwycałam się do woli tymi łanami piękna :)))

      Usuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pole słoneczników robi wrażenie:) Piękne okolice, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to prawda, obok takiego widoku nie można przejść obojętnie :D
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń