piątek, 5 kwietnia 2024

Bukiety marca

 

Marzec obfity w kompozycje kwiatowe,  bo i dzień kobiet i Święta Wielkanocne ustrojone kwieciem :))

A i w ogródku pojawiły się pierwsze wiosenne kwitnienia, które aż kuszą, żeby przynieść je do domu i cieszyć się ich delikatną urodą.

Zapraszam zatem do obejrzenia tego, co zagościło w moich wazonach w marcu :)


Na początku delikatne drobniutkie krokusy, żółte niestety nie załapały się do zdjęć










 

Bukiet od męża na dzień kobiet






 

obowiązkowa pozycja wiosną - tulipany






 

W święta dekoracje zdominowały różnokolorowe bratki








 

Forsycji nie może zabraknąć w wiosennych bukietach








 

Na koniec moje ulubione, bardzo wcześnie i długo kwitnące ciemierniki






 

Coraz piękniejsza, bardziej kolorowa i ukwiecona wiosna. 

Pogoda mocno kusi, żeby wyjść do ogrodu, czy na taras, świąteczny weekend był przepiękny, po chwilowym ochłodzeniu znów czuć, że przychodzi ciepło i słoneczne dni. Na rabatach bujnie się zieleni i coraz więcej kolorów... 

WIOSNA, WIOSNA, WIOSNA ACH TO TY...



44 komentarze:

  1. Przepiękne bukiety ... Nie wiem który wybrać.
    Przytulam Cię serdecznie wiosennie.
    Życzę pięknych I słonecznych dni.
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Stokrotko i również najserdeczniej pozdrawiam, uściski kochana <3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  3. Znowu przepiękne aranżacje, podziwiam !
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jotko, za jak zawsze przemiłe słowa <3

      Usuń
  4. Każdy z tych bukietów jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tulipany górą ! Ta ilość , no po prostu piękne ! I Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tulipany to kwintesencja wiosny, pozycja obowiązkowa :)) Marzą mi się papuzie, moje ulubione, niestety nie mogę ich trafić.
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  6. przepiękne - u mnie w wazonie tulipany, a ciemierniki w doniczkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcelko, jestem pewna, że Twoje kwiaty wyglądają wspaniale:)) I tulipany i ciemierniki są cudne, kwintesencja wiosny :))

      Usuń
  7. Nasyciłam oczy ogromem Twoich pięknych bukietów Aguś. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Agness!
    U Ciebie zawsze są zachwycające, po prostu przepiękne bukiety! Cieszę się, że Twoje kwiatowe posty stają się tradycją.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusiu, bardzo dziękuję kochana za miłe słowa, ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  9. Ale nacieszyłam oczy pięknem. Wszystkie kompozycje mi się podobają, ale bratki i ciemierniki to moja miłość. Wszystkie bukiety tak pięknie wyeksponowane. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, miło mi bardzo, że bukiety podobają Ci się :)) Niektóre rabaty w moim ogrodzie powoli zamieniają się w ciemiernikowe łączki, bardzo mnie to cieszy, bo również uwielbiam te kwiaty. Tylko większość siewek okazuje się takimi bardzo ciemnymi, purpura, fiolet, ciemny róż, mogłoby pojawić się więcej jaśniejszych ;))
      Również pozdrawiam Cię najserdeczniej <3

      Usuń
  10. Piękne, kolorowe,różnorodne i takie już wiosenne są Twoje bukiety:)
    Roślinki szaleją, jest w czym wybierać:)
    Kwitnie niemal wszystko:bzy, wiśnie amanogawy, magnolie,judaszowce,tawuły, pigwowce,tulipany,rajskie jabłonie i wszystkie drzewa owocowe. Dziś byliśmy w lesie i totalne zaskoczenie,kwitną konwalie a kasztany mają już całkiem spore kwiatostany. Szok!
    Sprawdzaliśmy fotki z poprzednich lat i...mamy miesięczne wyprzedzenie.
    Jest ciepło, jest słoneczko, przyroda korzysta i my też:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W szoku jestem czytając o kwitnieniach w Twojej okolicy :)))) U mnie na wschodzie wiosna bardzo w tyle, ale i tak wszystko kwitnie znacznie wcześniej niż w poprzednich latach. Na drzewkach owocowych dopiero nabrzmiewają pąki, jeszcze z tydzień im trzeba do rozkwitu. Na razie króluje forsycja, krokusy, miodunka i wczesne tulipanki botaniczne :))
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  11. Witaj już w kwietniu Agness
    A wydaje się, że jakby w maju. Kwitną już u mnie bzy....
    Jak zawsze tworzysz piękne kompozycje
    Pozdrawiam rozkwitającymi tulipanami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismenko, to prawda, jakieś szaleństwo w przyrodzie w tym sezonie. Wszystko tak szybko kwitnie, to aż niesamowite. Nie pamiętam takiego początku kwietnia.
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam Cię najserdeczniej <3

      Usuń
  12. Twoje bukiety są jak zawsze przepiękne! Widok tych kolorowych kwiatów dodaje naprawdę dużo radości i optymizmu. Każdy wyjątkowy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miło mi, że podobają Ci się <3 Masz rację, kwiaty to optymizm i radość :))

      Usuń
  13. Piękne wiosenne bukiety. Wiosna jest cudowna. Miłego tyhodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, to prawda, wiosna zachwyca :)
      Tobie również pięknego tygodnia, uściski serdeczne <3

      Usuń
  14. Bardzo mi się podobają te marcowe bukiety. A najbardziej to chyba te, które zrobione są z forsycji i bratków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, forsycja to takie moje ogrodowe słońce, cudownie rozjaśnia dosyć ciemny zakątek za huśtawką i pięknie go eksponuje :D
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  15. Witaj Agnieszko 🙂
    Piękne bukiety jak zawsze! Ten z krokusów jest tak uroczy,że aż rozczula. Tulipany kocham ogromnie, nie ma chyba koloru czy odmiany, która by mnie nie zachwyciła! Mogę patrzeć na nie godzinami. A bratki kojarzą mi się z ogrodem babci.
    Przepiękny wpis dla oka 😘 serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana <3
      Przyznam szczerze, że te wczesnowiosenne bukieciki z krokusów i mnie oczarowały, były takie subtelne i delikatne, po prostu śliczne :))
      Ściskam Cię serdecznie :)

      Usuń
  16. Bukiety piękne, bo zrobione z jakikolwiek kwiatów będą zawsze urokliwe:)
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Morgano, wszystkie kwiaty mają niezaprzeczalny urok :))
      Również serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  17. Przepiękne. Wiosenne kwiaty mają tylko uroku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, każdy kwiat wiosny cieszy, nawet najdrobniejszy krokusik, tak długo wyczekany po zimnej szarej zimie :))

      Usuń
  18. Takie bukiety najbardziej lubię. Samo ścinanie i układanie tych kwiatów to wielka przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak, to prawda, układanie bukietów jest niesamowicie przyjemną i relaksującą czynnością, uwielbiam to :))

      Usuń
  19. Uwielbiam pierwsze kwiaty. Twoje bukiety bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, miło mi bardzo, że bukiety przypadły Ci do gustu <3

      Usuń
  20. Pięknie, kolorowo. Lubię kwiaty ale niestety nie mam do nich dobrej ręki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  21. Wspaniałe bukiety, zwłaszcza te miniaturki z krokusików - prześliczne. Moja forsycja w tym roku nie kwitła, za późno ją przycięłam... Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, miło mi bardzo, że bukiety spodobały Ci się, mnie również bardzo zauroczyły te drobne, z krokusików :)
      Forsycję muszę dosyć mocno podciąć w tym roku, bo w poprzednim nie podcinałam i zrobiła się przeogromna, zagłusza rosnące obok tawuły.
      Również pozdrawiam Cię najserdeczniej :)

      Usuń