piątek, 20 października 2017

Jesienne klimaty w domu


Jesień jest przepiękną, bogatą, bardzo kolorową porą roku. 
Warto jej elementy zaprosić do wnętrz i cieszyć się nimi w najbliższym otoczeniu :D  
Pokażę dziś swoją domową jesień, która panoszy się w pełnej swej krasie w mojej kuchni :D



Na parapecie widać moje nowe mini-skrzynki, które po oszlifowaniu i pomalowaniu, służą jako mieszkanka dla doniczek z ziołami :D Uwielbiam drewniane skrzynki i wykorzystuję je w wielu miejscach w domu. Dziś właśnie kolejne skrzynie znalazły miejsce jako szuflady, na regałach w spiżarni. Pokażę je w jednym z kolejnych postów :D






Jak jesień, to obowiązkowo dynie :D I w dekoracjach i na talerzu :D 
Uwielbiam potrawy z nimi . Dynia jest nie tylko pyszna, ale i niesamowicie zdrowa i naprawdę warto korzystać z sezonu na nią. No i moim zdaniem dynia jest po prostu piękna :))))  





Moja stonowana, brązowo-szara kuchnia, w tej chwili aż płonie od ognistych barw :) 
Pomarańczowe dynie, czerwone, żółte i pomarańczowe papryczki,  rumiane jabłka :D 
No... na nudę i minimalizm nie można narzekać ;))))










Pozdrawiam jesiennie i kolorowo...
 i życzę nam wszystkim pięknych, słonecznych dni i babiego lata  :D  <3 





40 komentarzy:

  1. Skrzyneczki są świetne. Robiłaś sama ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzyneczki kupiłam w stanie surowym. Jedynie je szlifowałam i malowałam :D

      Usuń
  2. Reniu, bardzo dziękuję <3 Buziaki:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesiennie:-) dużo słonka na weekend życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko dziękuję, Tobie również pięknego weekendu, buziaki <3

      Usuń
  4. Super nastrojowy wystrój. Bardzo mi się podoba. Również uważam, że dynie są piękne. :D

    Udanego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie!
    Jesień i jej kolory - tylko raz w roku odcienie pomarańczowego mają dla mnie ten niesamowity urok:) Skrzynki rewelacyjne. Urocze papryczki.
    Można je jeść, czy tylko do dekoracji?
    Ściskam Aga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś, papryczki są jadalne, to ostre odmiany :) Używam ich do potraw, jak już skończą owocowanie, krzaczki wyrzucam :D
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  6. Kolory jesieni uwielbiam. Te pomarańcze, rudości i brązy są tak ciepłe chociaż pora sama już nie koniecznie.Bardzo podobają mi się te papryczki. Traktujesz je jak jednoroczne roślinki?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu i ja kocham kolory jesieni , to moja ulubiona pora roku :D
      Papryczki rosną, dopóki mają owoce, później , gdy już nie owocują wyrzucam .
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  7. Jak pięknie:) Jesteś nie tylko ogrodniczką, ale również majsterkowiczką:) Jabłka chyba organic - unikaty z robaczkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, dziękuję <3
      Jabłka z mojego ogródka, moja ukochana odmiana Champion <3 To już ostatnie, więc sporo z dziurką, ale naprawdę pyszne i bez grama chemii :D

      Usuń
  8. Skrzyneczki super:))u mnie jako regał na balkonie:))
    Gdyby mi ktoś powiedział jakieś 10 lat temu,że dynia jest pyszna poklupała bym go w czoło:)))a dziś nie wyobrażam sobie bez niej jesieni:))zupa,kluseczki,ciasta,placuszki,frytki,no ogrom możliwości:)))
    ale najbardziej to Ci zazdroszczę tych jabłek prosto z sadu:)u nas jabłka drożeją jak jajka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko i ja uwielbiam dynię pod każdą postacią :D I na słono i na słodko :D
      Jabłuszka z mojej przydomowej jabłonki. Moja ukochana odmiana Champion <3 To już ostatni zbiór, więc nie wyglądają najpiękniej, ale są przepyszne :D

      Usuń
  9. Śliczna jesień u Ciebie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle zachwycasz dekoracjami. Skrzynki są rewelacyjne. Zawartość również.
    Ja też jestem fanką dyni. Króluje u nas na stole i w spiżarni. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3
      Zawsze bardzo czekam na czas dyń, uwielbiam te warzywa :D
      Również serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  11. Śliczne jesienne dekoracje stworzyłaś w swojej kuchni:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko bardzo dziękuje i również serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  12. Super kolorowo :) Fajny klimacik :)) Jednak jesień jest cudowna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Madziu, jesień jest cudowną porą roku... żeby tylko troszkę cieplej było ;)
      Buziaki serdeczne :*

      Usuń
  13. Twoje dekoracje i poczucie smaku zawsze bardzo mi się podoba. Jesień w Twoim domu jest w najlepszym wydaniu. Jest pięknie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, bardzo dziękuję, to niesamowicie miłe co piszesz <3
      Również pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  14. pięknie masz na oknie i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest pięknie u Ciebie tej jesieni w domu ! Jestem pod wrażeniem papryczek, są bardzo dekoracyjne !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, uwielbiam te drobne papryczki w doniczkach, każdego roku jesienią kilka kupuję :D
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  16. Kolorowo i tak aromatycznie,a skrzyneczki sprawiają, że to wszystko wydaje się takie uporządkowane i spójne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, dziękuję :D Świetnie trafiłaś z tym uporządkowaniem, właśnie lubię, gdy elementy są tak zebrane w całość, nie stoją oddzielnie i nie tworzą chaosu. Wprawdzie teraz, przez ogrom warzyw i owoców w mojej kuchni, jest bardzo bogato, ale jesienią lubię taki przepych :D

      Usuń
  17. Powoli żegnam jesienne dekoracje... Jeszcze kilka dni i nieśmiało zamigotają pierwsze świąteczne światełka w kuchni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jesień jeszcze króluje, ale tak z tydzień przed świętami wystrój zmieni się na świąteczny :D

      Usuń
  18. Kapitalne skrzyneczki, inne pomysły na jesienne akcenty we wnętrzach też niczego sobie. Jesień to moja ulubiona pora roku, o ile jest słonecznie i w miarę ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, jesienne dekoracje w mieszkaniu :) To nasza ulubiona pora roku! Bardzo kolorowa i malownicza, szczególnie w lesie

    OdpowiedzUsuń