niedziela, 15 października 2017

Niedzielne śniadania - Panini z pastą z suszonych pomidorów i jajem sadzonym


Wspominałam już wcześniej, że uwielbiam zapiekane kanapki wszelkiego rodzaju .
Czy to z piekarnika, czy z grilla, czy z patelni . Można tu puścić wodze fantazji i zaszaleć z nadzieniem, można dać wszystko na co mamy ochotę i co lubimy :D 



Dziś u mnie wersja z  grahamką, posmarowaną pastą z suszonych pomidorów z czosnkiem i bazylią, na to  polędwica, ser radamer i sałatka z pomidorów, awokado, ostrej papryczki, tymianku.
Kanapka upieczona w na grillu :)



 Do tego jajko sadzone i mamy pyszny, zdrowy i wartościowy posiłek, który dostarczy nam i energii i mnóstwo witamin, które są niezbędne na chłodne jesienne dni.







Mam nadzieję, że pomysł na śniadanie przypadł Wam  do gustu <3
I jak zawsze liczę na to, że podzielicie się ze mną informacją, co dziś u Was pysznego było na śniadaniowym stole :D




30 komentarzy:

  1. Jadłam pierwszy raz taką kanapkę z foodtraca i nie powaliła mnie smakiem. Ale Twoja kompozycja z tamtą to ma niewiele wspólnego. Bajecznie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holly, z nadzieniem można poszaleć :D Ja bardzo lubię wszelkie pasty i smarowidła i często je robię. One naprawdę fajnie urozmaicają nawet zwykłe danie :D
      Ściskam Cię serdeczne <3

      Usuń
  2. Ach!!! Przy takich zdjęciach to apetyt rośnie :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, bardzo dziękuję i również pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  3. Ależ apetycznie wygląda Twoja kanapka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm pycha, wypasione śniadanko :-) tyle kolorkow, samo zdrowie :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko faktycznie, samo zdrówko. Teraz na jesień potrzebujemy sporej dawki witamin, wkoło mnóstwo wirusów, trzeba się bronić :D
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  5. Wyjątkowe i bardzo smakowite śniadanie ! Z wielką przyjemnością bym skosztowała :)
    Do tego jajko sadzone, super ! Jak zawsze pięknie ujęte w Twoim kadrze :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję <3
      A śniadanie polecam, jest naprawdę pyszne :D
      Również serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  6. absolutnie nie powinnam jeść takich rzeczy,ale nie mogę się oprzeć i też robię takie kanapki:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, bo im naprawdę trudno się oprzeć... są pyszne :D

      Usuń
  7. Pysznie wygląda:))Też uwielbiam wszelkiego rodzaju zapiekane kanapki,zwłaszcza w jesienno-zimowej porze.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, mam tak samo :D Gdy przychodzą chłodne jesienne dni, mam większą ochotę na bardziej treściwe jedzenie :D
      Również pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  8. Kanapka wygląda przepysznie. Dlaczego właściwie tak rzadko je robię? Trzeba to zmienić. Niestety nie połączę jej z jajkiem, bo ich nie jadam. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bez jajka będzie świetnie smakować :D
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  9. Agness, alez to pysznie wyglada.
    Przed chwila na innym blogu tarfilam na pierogi. Ratunkuu:) Ale jestem glodna:)Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, no tak, zdjęcia jedzenia wywołują w nas głód, temu zaprzeczyć nie mogę ;)
      Również serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  10. looks delicious :)) I also love all kinds of baked sandwiches, especially in the autumn-winter time.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  11. Toż to jakiś raj dla podniebienia! Aż ślinka leci na sam widok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lussi, uwielbiam takie zapiekane kanapki z jajem :D Ja w ogóle bardzo lubię chrupiące potrawy :D

      Usuń
  12. Mniam, pycha :)
    A jak to wygląda.
    Do schrupania.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że kanapki przypadły Ci do gustu :D Są naprawdę pyszne :D
      Również ciepło pozdrawiam <3

      Usuń
  13. Ale mi narobiłaś ochoty a ja nie moge jeść glutenu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to strasznie Ci współczuję, ja niestety kocham pieczywo... niestety, bo wiem, że nie należy do najzdrowszych produktów, ale nie potrafię się bez niego obejść :/

      Usuń
  14. Takie śniadanko... marzenie!!! Uściski cieplutkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko, dziękuję i również ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  15. Wow, absolutely fantastic blog. I am very glad to have such useful information.

    แคมฟรอก

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo, bardzo dziękuję , jest mi naprawdę miło <3

    OdpowiedzUsuń