wtorek, 19 lutego 2019

Walka wiosny z zimą ...



W moim domu trwa walka ... walka wiosny z zimą ;)))
Jeszcze królują śnieżne, zimowe dekoracje i planowałam, że będzie tak do końca lutego, ale cóż... Za oknem takie piękne słońce, że po prostu zapachniało wiosną i nie wytrzymałam i przytargałam pierwszy bukiet kwiatów :D 





Walka na całego ;) Piękne, pełne koloru kwiaty, na tle śnieżnych choinek i lodowego wianka ;)))
Cóż... wiosna wygra, to piękne słońce za oknami nie pozwala już na zimę, nawet w domu :D





Pewnie wiele osób zdziwi, że u mnie jeszcze panoszą się śnieżne klimaty. 
Ale ja tak mam, że cieszę się chwilą obecną, nigdy nie staram się przyspieszać nic na siłę, nie staram się tęsknić za czymś, co przecież i tak nadejdzie, próbuję wycisnąć jak najwięcej szczęścia i radości z tego co tu i teraz :D
Każda pora roku ma swoje prawa, każda na swój sposób jest piękna. 
Wiadomo, że zima jest trudnym okresem, z mnóstwem ograniczeń, ale przecież jest bajkowo piękna i dekoracje z nią związane też są pełne uroku i mają swój czas :) Więc niech cieszą dokąd mogą :)))
Teraz przychodzi ich kres, wiosna wygrywa ...





W tym roku wiosna wydaje się być bardzo wczesna, więc tylko się cieszyć :D
Przed nami pierwsza kawa w ogrodach i na tarasach , pierwsze kwitnące kwiaty na rabatach, pierwsze owady uwijające się wśród roślin :D. Widziałam, że już w cieplejszych rejonach zakwitły przebiśniegi, ranniki i pojedyncze krokusy. U mnie przychodzi to nieco później... ale też już lada chwila :)))







Wiosna spowodowała u mnie ogromną chęć na zmiany w domu, i tu mam dylemat. 
Sama nie wiem na co się zdecydować, chcę wprowadzić całkiem nowy kolor. Do moich szarości i brązów miałam ostatnio (poza zimą) dodatki w kolorze fuksji, a teraz jestem rozbita pomiędzy żółcią, a bladym pudrowym różem... myślę też o koralu, bo mam piękne wazony w tym kolorze, schowane w czeluściach szafy... sama nie wiem, każda opcja baaardzo mi odpowiada . Ależ trudno podjąć decyzję ;))) Może podpowiecie mi coś <3





Kochani, dużo słońca, ciepła i uśmiechu <3 <3 <3



84 komentarze:

  1. U mnie wiosna nie walczy już z zimą:))nawet za oknem:)))a jako,że nie lubię zimy szybko się jej pozbyłam z domku na rzecz wiosennych dekoracji:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna idzie wielkimi krokami, już czeka za progiem :)))

      Usuń
  2. U nas walka trwa :-) po chorobie z przyjemnością wyskakujemy na dluzsze spacery.ltaszki sloneczko ciepelko ze ach. Dzisiaj nawet sekator poszedl w ruch, nie wiem czy za wczesnie.... Hihi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, to zależy na co za wcześnie. Winogron, drzewka owocowe jak najbardziej tak :D Z różami, hortensjami, trzeba jeszcze chwilkę poczekać. Dla róż fajnym wyznacznikiem jest czas kwitnienia forsycji, wtedy najlepszy okres do ich przycinania :D
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  3. Wiosenno-zimowa dekoracja Aguś śliczna!
    Ja zawsze próbuję przyspieszyć nadchodzącą porę roku:))) Nudzi mi się obecna, tęsknię za nowym i tak jakoś lepiej się z tym czuję. Już pochowałam zimowe dekoracje i powoli wyciągam wiosenne:)
    Piszesz o kolorze. Ja postawiłabym na koral:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś, wiosna już czeka za progiem, już nią pachnie :))) Już wyglądam pierwszych kwiatuszków na rabacie, ranniki już w lutym powinny się pokazać... no chyba że przez zeszłoroczne ogrodowe kopanie związane z kanalizacją, wszystkie zostały zniszczone :(
      Kochana, mówisz koral ...
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  4. U mnie zima przegrywa, zwłaszcza jak za oknem słoneczko:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, a słoneczko ostatnio takie piękne <3 Cieszę się nim bardzo, co chwilę wyskakuję na taras, choć na chwilę :)))
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Ja uwielbiam taki pudrowy róż ☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko, no piękny jest... i tak bardzo mnie kusi :))

      Usuń
  6. Uwielbiam wiosnę i nie mogę się już doczekać prawdziwego słoneczka i kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, już za chwilę będziemy się nią cieszyli, dosłownie za chwilę :D Już czuć jej zapach :)))

      Usuń
  7. uwielbiam wiosnę ale mam tak samo jak Ty że u mnie jeszcze dekoracje zimowe czekam z tym do końca lutego i na poczatku marca wprowadzam wiosnę do domu. Pogoda oczywiscie wszystkich rozochoociła ale na dniach ma przyjsc zima i to pewnie beda jej ostatnie podrygi. U nie od tygodnia kos wyspiewuje wiosenne trele. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja nie wytrzymałam i kwiaty przytargałam :))) Chociaż jeszcze zimowy wianek i choinki stoją do końca lutego :))) Mówisz, że jeszcze zima ma wrócić? W sumie ma prawo, to jej czas, ale to obecne ciepełko i piękne słońce jest baaaardzo wiosenne :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  8. U nas trwa walki, ale z choróbskami. Zimowe dekoracje już pochowane. Z utęsknieniem czekam na wiosnę, aż się zacznie robić zielono dookoła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, strasznie współczuję chorób i życzę dużo zdrówka <3 U nas grudzień był taki chorowity.

      Usuń
  9. U mnie jeszcze dzielnie "trwa " mój nowy dziadek do orzechów , jakoś nie mogę się nim nacieszyć :) a wiosna coraz śmielej puka do drzwi...:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój dziadek, to prawdziwe cudeńko, wcale się nie dziwię, że jeszcze nie chcesz się z nim rozstać :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :D

      Usuń
  10. Te choinki z piórek są genialne.

    Wpadnij i do mnie

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że podobają Ci się. Ja również bardzo je lubię, a robi się bardzo łatwo, tylko trzeba trochę nad nimi posiedzieć ;)
      Dziękuję za odwiedziny, ja bardzo chętnie do Ciebie zaglądam, mam Twój blog na liście ulubionych :D

      Usuń
  11. Tulipany cudne. U mnie królują żółte, bo to ulubione mojego M. Co sobotę kupuję bukiet w Biedronce. Ja kocham wszystkie kolory, dlatego doniczkowe są przeróżne, ale największą frajdę sprawiła mi roślinka, która kojarzy się z zimą. Gwiazda betlejemska , którą miałam na święta rok temu (2017) zaczęła przebarwiać przylistki na czerwono. W lutym! Nie są tak okazałe jak te kupione z kwiaciarni, ale są czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę sukces z tym kwitnieniem gwiazdy, to trudna w uprawie roślina, bardzo często marnieje już po świętach. Więc kwitnienie zeszłorocznej jest naprawdę czymś wyjątkowym :D
      Ja również uwielbiam kwiaty w wazonie i zawsze od marca, aż do grudnia , do zimowych dekoracji, bukiet obowiązkowy :D

      Usuń
  12. I ja już z utęsknieniem czekam na wiosnę. Tak bardzo mi się chce prac w ogródku, słońca, kwiatów... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, mnie przeraża ogrom prac w ogrodzie, teraz na starcie wiosny... Będzie jej ogrom, bo każdej jesieni sprzątam i usuwam wszystkie przekwitnięte byliny, a jest ich mnóstwo, a poprzedniej jesieni tego nie zrobiłam i będzie ogroooom roboty :/ Ale powoli się z tym uporam :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :D

      Usuń
  13. Bardzo malownicza i piękna walka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Stawiam na wiosnę, pomimo,że zimowe dekoracje uwielbiam i trzyma jak tak długo jak się da.....a kolory zmień, a co zmiany wnoszą powiew świeżości, radości zawsze to inny widok ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu, no właśnie bardzo chce mi się zmiany, czegoś nowego :D Ciągle coś kombinuję :)))
      Ściskam Cię serdecznie :D

      Usuń
  15. Gdybym miała wybierać to postawiłabym na koral :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już dawno nie mam zimowych dekoracji, bo w moim malutkim mieszkanku brak miejsca na nie po prostu. Tych kilka zimowych akcentów już nie ma i dalej goszczą te całoroczne. Jedynie świeże kwiaty zwiastują rychłe nadejście wiosny. U Ciebie dekoracje pięknie zdobią wnętrze. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam świeże kwiaty w wazonie, to dla mnie najpiękniejsza dekoracja :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :D

      Usuń
  17. Przepiękne kwiaty, bardzo mi się podoba ich kształt i ślicznie komponują się ze śnieżnymi choineczkami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko i mnie zachwyca ich kształt. Uwielbiam pełne tulipany, gdy tylko zobaczyłam, nie mogłam się im oprzeć :D
      Również pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 I ja nie mogę się napatrzeć, ten cudny, pełny kształt i kolor kwiatów :D

      Usuń
  19. Zrobiło się tak wiosennie, cudnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo dziękuję <3 Faktycznie, poczułam wiosnę :D

      Usuń
  20. Tulipany w domu od razu wprowadzają wiosenny nastrój. Wraz z wiosną chcemy coś zmienić , poprzestawiać w domu. Na pewno dokonasz stylowych zmian. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, no właśnie, chce mi się jakiejś zmiany, wraz z zakończeniem zimy :)))
      Tulipany, to jedne z moich ukochanych wiosennych kwiatów :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  21. Ja bardzo lubię wiosnę i lato ale nie przeszkadza mi jesień i zima każda pora roku ma w sobie jakiś urok :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, mam identyczne uczucia co do pór roku jak Ty :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  22. Czekam z utęsknieniem na wiosnę, świeże tulipany w domu od razu poprawiają nastrój i kojarzą się właśnie z tą porą roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, gdy tylko postawię pierwszy bukiet pełen tulipanów, od razu czuję wiosnę i radość. Mam takie same odczucia :D

      Usuń
  23. Kochana
    Jestem, wróciłam:)
    Od razu zauważyłam zmiany w moim przybalkonowym ogródeczku. Kwitną krokusy, pokazały się listki tulipanów.
    Pozdrawiam milutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jak cudnie, że przywitały Cię tak pięknie pierwsze kwiaty <3 To baaardzo miłe powitanie :D
      Ściskam serdecznie <3

      Usuń
  24. Jeszcze 28 dni i będzie kalendarzowa wiosna...też jej się nie mogę doczekać. I chyba również czuję wiosnę w powietrzu bo zaczęłam robić porządki w szafach z ubraniami... a to dopiero początek:D
    Co do koloru, nie pomogę - myślę że sama wyczujesz w których będziesz czuła się najlepiej...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, no właśnie... każdy z tych kolorów mnie kusi i to jest właśnie problem największy ;))) Wszystkie z nich bardzo lubię i każdy pięknie wyglądałby do moich brązów i szarości. I weź tu się zdecyduj ;)))))
      Kochana, u mnie też porządki w szafach :D Teraz już w skorupach :)))
      Ściskam Cię serdecznie :D

      Usuń
  25. Piękne czerwone tulipany. Ja mam już dosyć tej szarości zimowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, u mnie wczoraj lał deszcz, a dziś już śnieg i mróz...

      Usuń
  26. U nas w Wielkopolsce zima bardzo rzadko bywa bajkowa (w tym roku może 2 dni), śniegu też tyle co nic. Szaro, buro, smutno. Serce chciałoby już wiosny, ale doświadczenie podpowiada, że mróz i przymrozki mogą być aż do maja, a polski hura-optymizm tylko niesie rozczarowania. Wolę się nie nastawiać na bliską wiosnę, jeśli przyjdzie będę mile zaskoczona. A tulipany piękne i od razu wiosna w domu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, smutna taka szaro-bura zima :( Niestety coraz więcej takich dni, coraz bardziej szare te zimy. Na szczęście w moich rejonach nadal sporo jest bieli, śniegu i mrozu. Takie prawdziwie zimowe klimaty. Masz rację z tymi powrotami zimna, jeszcze mogą być spore mrozy, lepiej poczekać z pracami ogrodowymi, żeby później nie było rozczarowań.

      Usuń
  27. Myślę, że do szarości i brązów pasują wszystkie wspomniane kolory. Ja wybrałabym koralowe ozdoby, bo chyba najbardziej właśnie takie lubię.
    Większość zimowych dekoracji spakowałam, choć nie wszystkie. Mam przeczucie, że mimo wczesnych wiosennych oznak, zima tak łatwo nie odpuści, przyczaja się i zaskoczy nas i ... służby drogowe.
    Serdecznie i wiosennie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, no kusi mnie ten koral coraz bardziej :D
      U mnie po chwilowym cieple i wczorajszych opadach deszczu dziś znów przymroziło i spadł śnieg.
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  28. Ja już się nie mogę doeczekać wiosny! :) PIękne zdjecia ;)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3
      U mnie dziś znów biało i mroźnie...

      Usuń
  29. U mnie też w domu walka zimy i wiosną :) A naddatek zakwitły grudniki. Piękne tulipany :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grudniki to piękne kwiaty, ja nie umiałam utrzymać kwitnienia, zawsze gubiły u mnie pąki. Nie mogłam się oprzeć, żeby nie przestawić ich w bardziej eksponowane miejsce gdy zaczynały kwitnąć :/
      Ściskam Cię Aniu <3

      Usuń
  30. Odpowiedzi
    1. No u mnie już dziś też. Wczoraj deszcz padał a dziś mróz i śnieg :/

      Usuń
  31. Piękne zdjęcia - zimę wyparły dubeltowe tulipany :) Koral może być ciekawie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, no właśnie mam ochotę na ten koral :)))
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  32. Kwiatki obok choinek prezentują się idealnie :D Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Muito lindo e as flores um encanto. Bom fim de semana.

    OdpowiedzUsuń
  34. Muito lindo e as flores um encanto. Bom fim de semana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hallo Sandra :D Witam Cię i pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  35. Wiosna jest moją ulubioną porą roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie przepiękna pora roku :D Każdy zakwitający kwiat i ta cudna zielona mgiełka, która pokrywa drzewa zanim rozwiną się pierwsze liście, naprawdę zachwyca :D

      Usuń
  36. Ja się nie mogę doczekać wiosny! Czekam aż wszystko odżyje i będzie kolorowo na dworzu! Bardzo ładne kwiaty ♥

    wiktoriadrawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiktoria, bardzo dziękuję <3
      Wiosna już za chwilę, już końcówka lutego, zaraz się zacznie <3 :D

      Usuń
  37. W moim ogrodzie uśmiechają się już ranniki. Czyli wiosna już coraz bliżej
    Śnij wiosenny wiatr i krokusy na zielonej górskiej polanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och... u mnie jeszcze śpią , a się ich doczekać nie mogę. Uwielbiam te drobne, pierwsze zwiastuny wiosny :D
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  38. Pięknie połączyłaś wiosnę i zimowymi akcentami !!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu <3 Jeszcze troszkę zimy będzie u mnie trwało do końca lutego, później już tylko wiosna :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :D

      Usuń
  39. Pięknie wyglądają tulipany na zimowym tle...typowa przepychanka, w naturze też często bywa, że pierwsze wiosenne kwiaty przyprószy śnieżek...tak na odchodne:) co do kolorów, to koral jest kolorem roku 2019 wg Pantone...;D choć ja zdecydowanie wolę pudrowy róż...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, no właśnie wiem o tym kolorze roku, a tak się składa, że mam piękne wazony schowane w czeluści szafy... i tak mnie to kusi ;))
      Masz rację co do tych kwiatów śniegiem pokrytych, wiosną to bardzo częste zjawisko :D
      I ja pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  40. Ale klimat! :)
    Mega soczysty kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor mnie zauroczył, nie potrafiłam się oprzeć, gdy zobaczyłam je w sklepie :))))

      Usuń
  41. Bardzo wesoły jest ten Twój post :) ja jeszcze tydzień temu robiłam zdjęcia tulipanow na tle śniegu :) zdjęcia wyszły piękne i całe szczęście że ten śnieg zginą tak samo szybko jak się pojawił :) chodź ostatnio mamy słonecznie to nigdy nic nie wiadomo a śniegu może nawalic i do pasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, masz całkowitą rację. U mnie wczoraj taka zadymka była, że świata nie było widać. Po prostu bieluteńko, kwiaty całe śniegiem przykryte. Dziś już na szczęście stopniał :D
      Pozdrawiam Cię serdecznie :D

      Usuń