piątek, 28 lipca 2023

Biżuteria z kamieni naturalnych - Kwarc różowy

 

Kwarc różowy - kamień miłości <3

 Legenda głosi, że powstał z wymieszanej krwi Afrodyty i Adonisa, której krople spadły na kamień, a on momentalnie przyjął delikatny, różowy kolor. 

Kwarc jest kamieniem miłości i nie chodzi tu tylko o relacje damsko-męskie, ale o każdy rodzaj miłości. Emituje silną wibrację miłości, radości, czułości, ciepła. Wzmacnia szczęście, zmysłowość i pozytywne uczucia. Wyzwala dobry nastrój. Kwarc różowy pomaga uzdrawiać relacje osobiste, budzi do życia, pozwala dostrzegać piękno świata, który nas otacza. Pomaga uzdrowić stare negatywne emocje (złość, strach, zazdrość) przez co łatwiej udaje nam się znaleźć drogę do szczęścia i cieszyć się życiem.  Dzięki temu, że niszczy negatywne emocje, te pozytywne dużo łatwiej znajdują do nas drogę, dzięki temu stajemy się szczęśliwsi, radośniejsi i pełni nadziei.

 


 

 


 

Jest to jeden z moich ulubionych kamieni. Niezwykle delikatny,  subtelny, a jednocześnie przyciągający uwagę. Jak zawsze w mojej biżuterii, kamieniom towarzyszy srebro, które dodatkowo wzmacnia ich moc i podkreśla urodę. 










Kwarc wytwarza pole energetyczne oddziałujące na bezinteresowność, współodczuwanie, altruizm, gotowość do dawania bezinteresownej miłości i jej odczuwania. Pomaga tym, którzy mają różne kompleksy, przez to, że uczy zdrowej miłości do samego siebie, na wszystkich poziomach - fizycznym, psychicznym i duchowym. Ulecza stare rany, przez co pozwala otworzyć się na nową miłość i przyjaźń. Ludziom trudnym, konfliktowym, złośliwym, przynosi łagodne energie, które go wyciszają, napełniają wrażliwością, sprawiają , że łagodnieje i zyskuje radość życia. Jest silnym wzmacniaczem energii, przywołuje szczęście, romantyczne uczucia i zmysłowość.Jest jednym z najważniejszych kamieni reprezentujących żeński pierwiastek. 

Można by pisać o nim i jego właściwościach jeszcze długo, ja zaznaczyłam tylko jego podstawową cechę, jaką jest uniwersalna miłość, również miłość do siebie, co jest bardzo ważne, a często tak bardzo przez nas pomijane.



















48 komentarzy:

  1. Z ogromną ciekawością przeczytałam o tym przecudnym kamieniu Aguś. Lubię, gdy opisujesz właściwości minerałów, które stosujesz. Zawsze dowiaduje się czegoś nowego.
    Piękna biżuteria. Delikatny kolor, bardzo kobiecy i wspaniałe połączenie ze srebrem. Bardzo mi się podoba to zapięcie, którego użyłaś w naszyjniku. Pięknie zdobi i współgra z wybranymi przez Ciebie kamieniami. Cuudoownaaa biżuteria!
    Serdecznie Cię Aga pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu, miło mi ogromnie, że biżuteria podoba Ci się, jak również, że lubisz czytać te kilka słów o kamieniach :))
      Dziękuję kochana i życzę pięknego weekendu <3

      Usuń
  2. Niezwykłe biżuteria i bardzo ciekawe informacje. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplet! Bardzo podziwiam umiejętność tworzenia biżuterii. Takie śliczne dodatki pięknie uzupełniają strój, a z tego co wynika - także poprawiają aurę wokół człowieka! Ten komplet jest piękny i sprawia wrażenie takiego, który można nosić nawet codziennie - biżuteria nie powinna przeszkadzać w pracy. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, miło mi ogromnie, że komplet podoba Ci się <3 To prawda, biżuteria musi zdobić i nie przeszkadzać :)
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  4. Uwielbiam tego typu biżuterię. Szczególnie bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej akurat legendy związanej z kwarcem różowym nie znałam. Ma jeszcze jedną właściwość ; łagodzi bóle głowy - wystarczy włożyć kawałek nieoszlifowanego kamienia pod poduszkę. To akurat sprawdziłam i działa. Piękny komplet biżuterii . Pozdrawiam najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Koniecznie muszę i ja wypróbować tę przeciwbólową właściwość kamienia.
      Ściskam Cię serdecznie :))

      Usuń
  6. p.s. Oczywiście przed ułożeniem się do snu. Wyszedł mi jakiś skrót myślowy .😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękna, delikatna biżuteria.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam najserdeczniej <3

      Usuń
  8. Bardzo piękna ta biżuteria, taka delikatna, finezyjna i bardzo kobieca. I cudownie się prezentuje na opalonym ciele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że podoba Ci się <3
      To prawda, takie jaśniutkie kolory pięknie wyglądają na opaleniźnie :))

      Usuń
  9. Interesujacy wpis, biżuteria elegancka, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu, bardzo dziękuję i również najserdeczniej pozdrawiam <3

      Usuń
  10. Piękna biżuteria:))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bardzo dziękuję i ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  11. Jaka piękna biżuteria. Delikatna, subtelna. Jak już wiesz kocham minerały. Kwarc różowy jest jednym z wielu najbardziej ulubionych. Mam kolczyki z kwarcem różowym, które kiedyś wykonała dla mnie córka. Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że piękne są Twoje kolczyki. Mam cichą nadzieję, że kiedyś pokażesz nam swoją biżuterię z minerałów, jestem bardzo jej ciekawa :))
      Uściski serdeczne < 3

      Usuń
  12. Piękna i delikatna biżuteria i taka romantyczna legenda jest związana z kwarcem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję <3 Uwielbiam te ciekawostko dotyczące kamieni naturalnych, wielu z nich dotyczy jakaś legenda :))

      Usuń
  13. Śliczna biżuteria, bardzo lubię różowy kwarc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko i ja uwielbiam, ten delikatny, kobiecy minerał :))

      Usuń
  14. Przepiękne rzeczy tworzysz, a miłość do samej siebie jest naprawdę ważna, nie uczono nas tego, lekceważono, a szkoda!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jotko, to prawda, w szkołach wciskano nam w głowy mnóstwo wiedzy, która nigdy do niczego się nam nie przyda, a to co naprawdę ważne w życiu, zostało pominięte :/

      Usuń
  15. Na szyję zazwyczaj nie zakładam niczego, jednak bransoletki to moja zmora.. w pozytywnym słowa znaczeniu. Cudna jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, mam podobnie, od dłuższego już czasu, od kilku lat, bransoletki są u mnie obowiązkowe do każdego stroju, praktycznie mam je zawsze na sobie, często również noszę kolczyki. Kiedyś było inaczej, bo nie rozstawałam się z naszyjnikami. To się jakoś tak zmienia :))

      Usuń
  16. Przeuroczy komplet biżuterii 🙂😘
    Z miłą chęcią i ciekawością przeczytałam o właściwościach tych kamieni, ja lubię i noszę bursztyn !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, bardzo dziękuję <3
      Bursztyn kocham, mam kolczyki (mikołajowy prezent od córci) i pierścionek, który ma już 30 lat, prezent od ówczesnego narzeczonego, teraz już męża :))) Marzy mi się komplet bransoletek, ale ceny powalają... jednak nadejdzie czas, ze będą moje :)))

      Usuń
  17. Podobny dostałam od córki na urodziny, śliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko, piękny prezent dostałaś, córcia miała świetny pomysł :))
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam najserdeczniej <3

      Usuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe ozdoby z kwarcem w głównej roli. Doceniam Twój talent , niepowtarzalność, bogactwo . Bo sama też przez pewien czas zabawiałam się robieniem bransoletek (na pewno co najmniej kilkunastu) i naszyjników (tylko trzech na razie) z kamieni pólszlachetnych i srebra. Prawie wszystkie bransoletki wydałam przyjaciółkom (i wnukowi). Zostawiłam sobie właśnie bransoletkę z różowym kwarcem i lapis lazuli. Może jeszcze wrócę do bransoletek. Twoje niezmiennie podziwiam i stale mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, dziękuję kochana za tak miłe słowa <3 Cieszę się bardzo, że biżuteria, którą robię, podoba Ci się. Mam ogromną nadzieję, że pokażesz swoje prace :))

      Usuń
  20. Nienachalne, eleganckie dodatki... uwielbiam takie! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, miło mi bardzo, że biżuteria przypadła Ci do gustu <3
      Dziękuję i również pozdrawiam najserdeczniej :***

      Usuń
  21. Też lubię różowy kwarc i mam biżuterię z tymi kamieniami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, mam nadzieję, że kiedyś pokażesz swoje ozdoby z kamieni <3
      Uściski serdeczne :)

      Usuń
  22. piekne. Chętnie rozejrzę się za taką biżuterią

    OdpowiedzUsuń