niedziela, 11 grudnia 2016

Czas wianków :)



Święta zbliżają się wielkimi krokami, więc najwyższy już czas na dekoracje :)
U mnie, wiadomo, pierwszeństwo mają wianki :)

Pokażę dwa, które zrobiłam ostatnio.

Jeden jest całkowicie naturalny, z egzotycznego i rodzimego suszu, z dodatkiem juty, którą po prostu uwielbiam w dekoracjach  :)


Wianek cudnie pachnie, dzięki anyżowi, laskom cynamonu i listeczkom potpourri




Drugi wianek, jest w zupełnie innym stylu.
Delikatny, zwiewny, wręcz anielski, dzięki białym piórkom :)








To dopiero wiankowe początki na najbliższe święta :) Będzie dalszy ciąg :)
Przyszły tydzień u mnie pod znakiem pracy twórczej .... wreszcie , bo już dosyć dawno nic nie robiłam i strasznie mi tego brakowało. Ale niestety, jakoś tak pracowicie było, zabrakło czasu na pasję. Mam nadzieję, że poza obowiązkami, w końcu będzie więcej czasu i na przyjemności :)

Życzę pięknego nowego tygodnia, Agness <3





61 komentarzy:

  1. Jeden i drugi jest śliczny. Jednak ten pierwszy ma dokładnie wszystko to co ja lubię:))) Samych przyjemności w tych pracach twórczych:)
    pozdrawiam cieplutko
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne a gdzie jakieś pyszne śniadanko?
    mało Cie ostatnio:)pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, faktycznie ,,zarobiona,, jestem ostatnio, jakoś tych wszystkich obowiązków się nazbierało, że mniej czasu na blogosferę, ale mam nadzieję, że wszystko się unormuje. W niedzielę będzie kolejne śniadanko, obiecuję <3
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  3. Cudowny. Uwielbiam te ozdobione cynamonem, suszonymi pomarańczkami, anyżkiem bo zapach z nich jest cudny :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, pachną przepięknie :)
      Również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. I nawzajem Agus :-) cudne wianki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, ozdobne wianki. W tym pierwszym cudnie wyglądają te anyżkowe gwiazdki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I cudnie pachną, uwielbiam anyż :)
      Dziękuję i również pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. wow, piękne ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wianuszki Agnes. Pozdrawiam i serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Florentynko, miło mi bardzo, dziękuję :)
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  8. Cudowne są Twoje wiankowe inspiracje:-)))
    Pozdrawiam ciepło i czekam na więcej:-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale są piękne :-) Nie mogę doczekać się kolejnych. Miłej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję <3 Wianków robię sporo, więc będzie co pokazywać :)
      Buziaki , kochana :)

      Usuń
  10. Wianki piękne! Każdy jedyny w swoim rodzaju. Klimatyczne, w pięknych kolorach, z cudnymi dodatkami. Bardzo lubię Twoje prace:) Milego wieczoru Aga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś , dziękuję kochana, miło mi bardzo :)
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  11. Obydwa są piękne, ten pachnący troszkę bardziej i patrzę na nie z leciutka zazdrością, skupilam się w tym roku na innych ozdobach. Mam nadzieję, że zdaze też z wiankami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu, widziałam Twoje ozdoby, twórcze i śliczne:)
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  12. Niesamowity, już dawno nie widziałam tak pięknego wianka

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje wianki zawsze zachwycają. Ten pachnący powala. Czekam na ciąg dalszy. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło, bardzo dziękuję :)
      Ściskam serdecznie <3

      Usuń
  14. Agness oba piękne i wspaniale Ci wyszły :) talent w łapkach to ty masz, nie mały :) buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję, strasznie mi miło <3
      Uściski serdeczne :)

      Usuń
  15. Piękne. Już czuję zapach tego pierwszego. Uwielbiam anyż. Życzę czasu na twórcze działania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3
      I ja uwielbiam anyż, jest i piękny i tak cudnie pachnący :)
      Również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Cuda! Zdolniacha jesteś:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne! Czekam na więcej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justa, bardzo dziękuję :)
      Wianków robię sporo, więc będzie co pokazać :)
      Również pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  18. Zakochałam się w tym pierwszym! Jest dokładnie w moim stylu i skradł moje serducho!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bardzo się cieszę:)W tym roku jakoś mniej robiłam takich naturalnych, ale kilka jest :)
      Buziaki serdeczne :)

      Usuń
  19. Ten drugi bardzo łądny i taki świąteczny, pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Uwielbiam te z piórkami, są takie zwiewne, delikatne, wręcz anielskie :)

      Usuń
  20. Prześliczne wianki.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne wianki.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu bardzo dziękuję i również ciepło pozdrawiam <3

      Usuń
  22. oba mi się bardzo podobają, są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  23. Też uwielbiam wianki i mam do nich słabość :) Pięknie je zrobiłaś :) I fajnie, że kombinujesz, w różnych stylach :) Ja testuje jeszcze różne materiały z których można je przygotować :) Następnym zrobię może jutro, bo dziś mam w planie kartki świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arleta, powiem Ci szczerze, że wianki można zrobić dosłownie ze wszystkiego :)))
      Ściskam serdecznie <3

      Usuń
  24. pięknie :-)
    wpadam zaglądam w pędze ale zawsze;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, cieszę się, ze zaglądasz. Ja też od jakiegoś już czasu w pędzie, mniej mnie tutaj, ale mam nadzieję, że powolutku nadrobię.
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  25. Same piękności robisz... ale ten "naturalny" wianuszek chyba ładniejszy. Może dlatego, że kojarzy nam się z jedzeniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysiu dziękuję :) W naturalnym są orzeszki do schrupania, więc nic dziwnego, że bardziej Ci się podoba ;)
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  26. Są przepiękne i bardzo efektowne :) Ciężko mi wybrać który bardziej mi się podoba. Ten naturalny jest bardziej w moim stylu.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio zaczarowana jestem tymi piórkowymi :D Dziękuję Aniu za ciepłe słowa <3
      Buziaki <3

      Usuń
  27. Bardzo ładnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń