poniedziałek, 12 października 2015

cd. LIEBSTER BLOG AWARD


Witam poniedziałkowo :))

Jak wspomniałam w poprzednim poście, w ostatnim czasie spotkało mnie kilka bardzo miłych wyróżnień.
Zostałam nominowana przez Anię , Martę , Dorotkę i Kamilę
do nagrody LIEBSTER BLOG AWARD
Wczoraj odpowiedziałam na część pytań, a dziś dalsza część odpowiedzi  :)

Zapraszam serdecznie :)




Dziś kolej na pytania, od Dorotki



1. Do czego potrzebny jest Ci blog?
Blog traktuję jak miejsce, gdzie mogę się dzielić swoimi pasjami z osobami o podobnych zainteresowaniach. Bardzo lubię ludzi, zawiązywanie nowych znajomości, poznawanie czyichś pasji, a blog daje mi to wszystko :)

2. Posty planujesz czy powstają spontanicznie?
A z tym bywa bardzo różnie, jestem osobą spontaniczną, więc czasami pomysł na post przychodzi nagle i muszę go szybko zrealizować. Więc zabieram się za robienie zdjęć, pisanie tekstu. 
Wiadomo, że przygotowanie postu nie trwa krótką chwilę, samo robienie zdjęć zajmuje dużo czasu, przemyślenie tego co się chce przekazać również. 

3. Z czego jesteś najbardziej zadowolona na blogu?
Zadowolona jestem wtedy, gdy widzę, że to co piszę wzbudza zainteresowanie i podoba się gościom zaglądającym na bloga:)

4. Wolisz filmy czy zdjęcia?
Zdecydowanie zdjęcia.

5.  Idealne czy ręcznie robione?
Ręcznie robione.

6. Trendy to coś czym się przejmujesz?
Jestem istotą przekorną, więc zdecydowanie nie płynę falą razem z trendami. Czasami lubię wręcz robić na przekór i iść pod prąd ;)) Chociaż to wcale nie świadczy o tym , że nie lubię rzeczy modnych, ja po prostu wybieram to, co mi się podoba, czy to jest modne, czy niekoniecznie :))

7. Jesteś ranny ptaszek czy nocny marek ?
To się zmienia, kiedyś byłam zdecydowanie rannym ptaszkiem, teraz bardziej nocnym markiem:)))

8. Co przeważa w Twoim życiu - plan czy spontan
Jak już wcześniej wspomniałam, jestem osobą spontaniczną, ale staram się planować i żyć w sposób w miarę uporządkowany :)))

9. Robisz listy - to do?
Robię..... wprost uwielbiam robić listy, przeróżne :)) 
A to zakupów , a to menu na święta, czy imprezy, a to rzeczy do spakowania przed wyjazdami itd, itd  :))

10. Co Cię uszczęśliwia?
Wiele rzeczy, ale zawsze  na pierwszym miejscu jest rodzina <3

11. Czy masz już plany na wakacje?
Nie planuję wakacji, najczęściej spędzam je w domu...



I pytania od Kamili


1. Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z blogiem?
O założeniu bloga myślałam długo. Wcześniej przez 8 lat prowadziłam strony o ogrodzie, gotowaniu i pieczeniu, urządzaniu wnętrz i dekoracjach ( wiankowaniu ) na kilku forach. Ta forma również była bardzo fajna, poznałam mnóstwo wspaniałych osób, z wieloma z nich znajomości przeniosły się również na życie w realu.
Jednak bardzo chciałam mieć wszystko w jednym miejscu, a to daje mi blog. Mogę pisać w nim wszystko co mi w duszy gra... na każdy temat :)

2. Najważniejsze w życiu to ...?
Rodzina

3. Domówka, czy bal do białego rana ?
Zdecydowanie domówka :)

4. Najpiękniejsze wspomnienie dzieciństwa?
Większość wspomnień  z dzieciństwa mam wspaniałych, mam cudownych rodziców i moje dzieciństwo było takie jakie mogłabym sobie wymarzyć :)

5. Kiedy najczęściej zaglądasz na blog ?
Często, w każdej wolnej chwili zaglądam i do siebie i na swoje ulubione blogi :)

6. Pomysł na idealny relax?
Takich miłych form relaksu jest naprawdę dużo... dobra książka, spacer w piękne miejsce, wiankowanie lub robienie biżuterii, leniwa posiadówka w ogrodzie na huśtawce, z kubkiem herbaty, robienie na drutach ( wieki nie robiłam, a bardzo lubię ) wypad do ulubionej knajpki..... no sporo jest rzeczy, które relaksują mnie i sprawiają przyjemność :)

7. Niezapomniany prezent ...?
Wiele jest jest takich :)) Szczególną przyjemność sprawiają mi niespodzianki :)
Ostatnio, to cudna paletka cieni od córci, wiedziała , że miałam na nią ochotę i gdy tylko trafiła , to sprezentowała mi ją :) Oraz paczka Rafaello ( uwielbiam ) od męża , którą znalazłam leżącą na moim laptopie, gdy rano weszłam do salonu  :))

8. Słone czy słodkie ?
Słodkie...niestety ;)

9. Kto Cię życiowo inspiruje?
Sama nie wiem co odpowiedzieć.... jest wiele takich osób . I bliskich mi i dalekich.
Ze znanych osób jet to np Anna Dymna, bardzo podziwiam to co robi dla chorych ludzi. 
Jej ciepło, troska i współczucie dla innych. Ta kobieta ma wielkie serce i może inspirować.

10. W jakiej pościeli lubisz spać?
Łatwiej mi będzie odpowiedzieć w jakiej nie lubię - a mianowicie nie lubię śliskiej, zimnej satyny z połyskiem .

11. Czy pomieszkują z tobą zwierzęta?
Zawsze :) Piesek niestety odszedł wiosną, po ugryzienia kleszcza , ale jest kicia :))



Kochani i to by było na tyle :))

A teraz 11 blogów, które zapraszam do zabawy :)


BeautyFields
Dom - Dogonić marzenia
Dom z moich marzeń
Pasje Bet
Mysia familia
Dom wielopokoleniowy
Moje niebo mój ogród
Moje małe szczęścia
W perfekcyjnym domu
Kasmatka
Pretty Place Little Space


A oto 11 pytań :)

1. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
2. Co ujmuje Cię w innych blogach, co powoduje, że do nich wracasz ?
3. Co sprawia , że się uśmiechasz ?
4. Jak radzisz sobie ze stresem ?
5. Jak lubisz spędzać wieczory ?
6. Co najbardziej irytuje Cię w innych ludziach ?
7. Mam słabość do...
8. Czego najbardziej nie lubisz robić?
9. Potrawa, która przypomina Ci dzieciństwo?
10. Kilka rzeczy, które zawsze masz w torebce?
11. Jaki kolor lubisz najbardziej ?

 Mam nadzieję dziewczyny, że znajdziecie chwilę, żeby odpowiedzieć na pytania , z przyjemnością je przeczytam :)


Ściskam serdecznie, Agness <3

31 komentarzy:

  1. hihihinr9-też tak mam listy to podstawa:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci kochana tylu nominacji:) Bardzo przyjemnie czytało się Twoje wypowiedzi:)
    ściskam cię bardzo cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko bardzo dziękuję :*
      Również serdecznie ściskam:)

      Usuń
  3. Miło było tyle się o Tobie dowiedzieć:) Pozdrawiam serdecznie, Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami tak trudno jest odpowiedzieć na pytania, ale Twoje odpowiedzi czytalo się miło i pozwoliły Cię poznać bliżej.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu bardzo się cieszę :*
      Również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję za nominację, chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Kolejny raz z wielką przyjemnością przeczytałam Twoje odpowiedzi na pytania. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko bardzo się cieszę , z prawdziwą ciekawością przeczytam Twoje odpowiedzi :)
      Dziękuję bardzo i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Gratuluje:)))
    Tez podziwiam i lubie pania Anne Dymna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko również bardzo Ciebie pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda - najważniejsza jest rodzina:) dziekuje za nominacje! Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko a ja bardzo dziękuję za tak szybkie odpowiedzi :*
      Buziaki :)

      Usuń
  9. Super czytało się Twoje odpowiedzi! Gratuluję tylu nominacji <3 I dziękuję za swoją :D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Również nie płynę z falą trendow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łukasz najważniejsze, to własna kreatywność, prawda? :))

      Usuń
  11. Moje serdeczne gratulacje :)
    Ściskam, M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Agness widzę że mamy podobne priorytety.
    Fajne że przyłączyłaś się do zabawy ...pomimo tylu nominacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilo z prawdziwą przyjemnością odpowiedziałam na pytania :))
      Cieszę się , że mamy podobne podejście do życia :)
      Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz dziękuję za nominację :)

      Usuń
  13. Gratuluję i dziękuje za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wszystkich nominacji :) Kolejne odpowiedzi na pytania bardzo fajnie mi się czytało :)
    Też lubię siedzieć do późna i robię listy zakupów, prezentów itp.
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję :*
      Często zarywam noce, wtedy jest tak cicho, spokojnie i fajnie, nic nie odrywa od ulubionego zajęcia :))
      Również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń