niedziela, 10 czerwca 2018

Zielono mi



Widok ogrodu od czasu ostatniego posta o tej tematyce, zmienił się całkowicie :D
Trudno uwierzyć, że to ten sam ogród. Z kolorowej, dynamicznej i niezwykle energetycznej  scenerii, wszystko zmieniło się w stonowane, spokojne i relaksujące morze zieleni :D

Tak wyglądało jeszcze przed dwoma tygodniami ...





A tak wygląda dziś ...
Zdjęcia zrobione podczas wczorajszego wieczornego spaceru :D
Zapraszam na wspólną przechadzkę razem ze mną, wśród różnych odcieni zieleni i rozrzuconych gdzieniegdzie  małych wysepek koloru :D




W tej chwili królują hosty, języczki, trawy, żurawki, to one stanowią czar zielonego ogrodu :D
W różnych punktach widać kolorowe plamy, które stanowią róże, clematisy, pierwsze liliowce i tawułki, ale jednak zieleń jest motywem przewodnim i dominuje :D




Ten stan jest chwilowy, niedługo znów zrobi się barwnie, dzięki szykującym się już do kwitnienia liliom i liliowcom. Później kolory znikną, a ogród zrobi się zielono-biały, dzięki zakwitającym hortensjom bukietowym, a następnie zielono-różowy, gdy hortensje zaczną się przebarwiać :D


























Kochani, po spacerze zapraszam na taras, na kawę i pyszne gofry z bitą śmietaną, jagodami i pomarańczą  :D  Przepis na gofry TU




Pozdrawiam serdecznie i do napisania <3



86 komentarzy:

  1. Rozmarzyłam się. Twój ogród jest cudny w każdej odsłonie. U nas susza ogromna i wszystko powoli marnieje. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Oj kłopot z tą suszą, jest straszna, nie pamiętam kiedy padał deszcz, nawet krzewy mdleją z gorąca. Codziennie przez wiele godzin leje się u mnie woda, aż nie chcę myśleć jakie będą rachunki :/
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Gosiu, bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Piękny ogród, widać ogrom włożonej pracy. W takim miejscu, aż chce się odpoczywać. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Faktycznie uwielbiam tu przebywać, spędzam w ogrodzie i na tarasie każdą wolną chwilę :D
      Również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Przepiękny ogród :) Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjawiskowy ogród. Doskonale utrzymany i bardzo kojący dzięki pięknej zieleni.
    Wpadłam w kompleksy ponieważ mój ogród po naszej długiej nieobecności wygląda niczym busz. Trochę to potrwa zanim wróci do normalności.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miło mi, że podoba Ci się <3 Twój ogród powolutku doprowadzisz do pięknego stanu i będzie jak w bajce.
      Również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Jak zawsze cudnie u Ciebie w ogrodzie. Za każdym razem inaczej, ale na tym polega piękno przyrody:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, bardzo się cieszę, że podoba Ci się. Dziękuję za miłe słowa <3
      Również serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  7. Masz piękny ogród w każdej odsłonie i twej kolorowej i zielonej. U mnie podobnie zielono za sprawą host :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, dziękuję <3 Hosty uwielbiam i wciskam je w każdy wolny kącik :D
      Również pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  8. Twój ogród jak kameleon zmienia kolory, piękny, piękny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dusiu <3 Faktycznie zmienność jest niesamowita, uwielbiam to :D
      Również pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  9. Lubię tę zmienność ogrodu, dzięki temu nigdy się nie nudzi. Nie mogłabym mieć ogrodu, w którym jest tylko kilka gatunków. Masz pięknie, wszystko takie zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3
      Widzę, że mamy podobne odczucia względem ogrodów :D

      Usuń
  10. Aguś narobilas apetytu na gofery:-) przepiękny ogród.zadbany, widać ogrom pracy i miłości. O każdej porze zaskakujący. Dużo masz nam do pokazania. Ogród nie dość ze piękny to jak zaczarowany:-)pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, bardzo mi miło, że w ten sposób postrzegasz mój ogród, dziękuję <3
      Gofry kocha mój eM miłością wielką, to jego ulubiony smakołyk, więc często robię :) Ja najbardziej lubię w wersjach wytrawnych :D
      Uściski serdeczne :*

      Usuń
  11. Piekne te rabaty, uwielbiam hosty wsrod innych roslin, a na gofry slinka mi leci:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilla witam Cię serdecznie w moim ogródku <3
      Hosty i ja uwielbiam, to jedne z moich ukochanych roślin. Wciskam je w każdy wolny kącik :D
      Również Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Masz piękny i zadbany ogród Agnieszko, to był bardzo miły spacer. Szkoda, że wszystko tak szybko przekwita ale nowe odsłony będą równie urocze.
    Dziękuję Ci Agnieszko za odwiedziny i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, bardzo dziękuję za miłe słowa o moim ogródku <3
      Faktycznie mamy upalne lato a nie wiosnę, troszkę szkoda tych błyskawicznych przekwitań, ale trudno... taki mamy ten rok. Już za chwilę zakwitną lilie i liliowce, oby one dłużej wytrwały :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam i dziękuję że zajrzałaś do mojego ogródka <3

      Usuń
  13. Każda pora ma coś w sobie:) PIĘKNIE
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, dziękuję <3
      Zgadzam się z Tobą, że w każdej porze można znaleźć coś pięknego :D
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  14. Ależ cudny jest Twój ogród.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aguś, jaki piekny i bujny ogród! Jestem zachwycona. Kiedy mój taki będzie?:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lussi, dziękuję bardzo <3 Kochana, nawet się nie obejrzysz, kiedy Twój ogród zmieni się w busz :D Tak naprawdę to te wszystkie roślinki bardzo szybko rosną, czasami to aż zaskakuje :D

      Usuń
  16. w tym roku wyjątkowo szybko wszystko przekwita:)))pięknie u Ciebie w ogrodzie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, dziękuję bardzo <3
      Masz rację, te niesamowite upały powodują, że wszystko zakwita znacznie wcześniej niż powinno i kwitnie bardzo krótko. Niektóre kwiaty to wręcz się przypalają :(

      Usuń
  17. Przez przypadek znalazłam się na Twoich stronkach, które bardzo mnie zauroczyły..
    Będzie mi miło, jak czasem zajrzysz do mnie.
    Nie mogę zaoferować Ci herbatki i czegoś słodkiego, ale zawsze znajdziesz ciepłe słowo.
    Więc:
    Więc chodź pomaluj mój świat
    Na żółto i na zielono
    Niech na niebie stanie tęcza
    Malowana Twoją kredką
    Więc chodź pomaluj mi życie
    Niech świat mój się zarumieni
    Niechaj mi zalśni w pełnym słońcu
    Kolorami całej Ziemi
    Tak, tak, wiem trochę zmieniłam słowa, ale niebieski nie jest moim ulubionym kolorem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismena, witam Cię serdecznie w moich progach, nawet nie wiesz jak się cieszę, że przypadek sprowadził Cię do mnie i zapraszam gorąco ponownie <3
      Dziękuję za przepiękny komentarz i zaproszenie. Z ogromną przyjemnością odwiedzę Cię
      Również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  18. piękności szkoda że słońce tak szybko pali kwiaty:)cóż taki klimat:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, faktycznie w tym roku wszystko bardzo szybko zakwita i błyskawicznie przekwita. Mam nadzieję, ze troszkę się ochłodzi i wreszcie spadnie upragniony deszcz i kolejne roślinki będą nas cieszyły dłużej.

      Usuń
  19. Twój ogród jakby się uspokoił..teraz koi oczy barwami zieleni... piękny!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko masz rację, ogród z tętniącego kolorami stał się oazą spokoju... ale to tylko na chwilę ;) Już szykują się do kwitnienia lilie i liliowce, więc znów przez jakiś czas będzie się działo :D
      Również pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję że mnie odwiedziłaś <3

      Usuń
  20. Faktycznie widać zmiany :)
    Ale i tu i tu jest pięknie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że obie odsłony przypadły Ci do gustu <3
      Ja również pozdrawiam Cię, uściski <3

      Usuń
  21. Pięknie jest w Twoim ogrodzie, przyjemnie się z Tobą spacerowało. Mam taki sam kamieniczek w którym posadziłam pomidorka koktajlowego.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nina, dziękuję, że spacer sprawił Ci przyjemność <3
      Moje kamienne naczynie również służyło za donicę na tarasie, niestety spód się uszkodził i powędrowało na skalniak :D
      I ja pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  22. Witaj Agnes kochana !!! Nie mogę nacieszyć oczu Twoim ogrodem. Wygląda tak, jakby rośliny sobie same rosły, bez pytania, na dziko... a przecież wiem i dostrzegam, że ktoś o to bardzo umiejętnie dba, by trawka była skoszona, by nie było chwastów, itd.
    Bardzo podoba mi się skalniak z hostami oraz klematis, który przeplata się z winobluszczem nic sobie z tego nie robiąc :)) Cudne są te Twoje klimaty ! Pozdrawiam bardzo serdecznie i dziękuję za ciepłe słowa, które zostawiłaś u mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula witaj, dziękuję za miłe słowa <3 Bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś i podoba Ci się w moim ogrodzie. Zapraszam serdecznie, a na taras już niosę kawkę i pyszne ciasto z jagodami :)))
      Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  23. Pięknie :)) Oglądając Twój ogród to prawdziwy relaks dla oka.
    Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo się cieszę, że podoba Ci się <3
      Również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Piękny ogród, takie klimaty uwielbiam. Zawsze gdy widzę te nieuniknione zmiany w ogrodach robi mi się smutno, bo wszystko przemija. Trzeba wiec się cieszyć z każdego kwitnienia.
    Pozdrawiam cieplutko.. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu, uwielbiam tę zmienność w ogrodzie, to jest wspaniałe i tak jak piszesz, cieszę się z każdego kwitnienia, z każdego zakwitającego kwiatu :D
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  25. Wspaniały masz ogród. Idealny na odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3
      Faktycznie odpoczynek tu uwielbiam i spędzam w nim każdą wolną chwilę :D

      Usuń
  26. ogród idealny, a gofra chętnie bym zjadła, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, bardzo dziękuję <3 A na gofra wpadaj, upiekę Ci świeżutkie :D
      Również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  27. Twój ogród jest najpiękniejszy ze wszystkich tych, które widzieliśmy na blogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysiu, kochana jesteś :*** Bardzo dziękuję za takie miłe słowa <3

      Usuń
  28. Cudowne miejsce. Odpoczywam oglądając te zdjęcia, a co dopiero być w tej zieleni w rzeczywistości:) Widać, że wiele serca włożyłaś w ten ogród :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja, bardzo dziękuję <3 Masz rację, ogród jest moją miłością i pasją, uwielbiam te wszystkie krzaczory i pracę przy nich :D
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  29. Que lindas imagens. Um jardim encantado. As flores são maravilhosas. Tenha uma feliz semana.

    OdpowiedzUsuń
  30. Que lindas imagens. Um jardim encantado. As flores são maravilhosas. Tenha uma feliz semana.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny spacer po przepięknym ogrodzie.
    Do tego jeszcze gofry z bitą śmietaną.
    Można się rozpłynąć z rozkoszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i zapraszam na gofry na ogrodowej huśtawce :D

      Usuń
  32. Twój ogród mnie zachwyca:-) O każdej porze roku na pewno jest osobliwie piękny. Nie mam gofrownicy, nie kupię z premedytacja, bo w żaden ciuch już się nie mieszczę, ale jednego, u Ciebie bym zjadła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo dziękuję za miłe słowa i bardzo zapraszam na gofry <3
      I ja długo się opierałam przed zakupem gofrownicy, a tak naprawdę to kupiłam ją mężowi w prezencie, bo on gofry wprost uwielbia. Ja najbardziej je lubię na śniadanie, w wersji wytrawnej, eM na słodko :D

      Usuń
  33. A wśród zieleni przepiękne kolory kwiatów. Śliczny ogród, w takim miejscu można się odciąć od wszystkiego i prawdziwie odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Faktycznie ogród jest dla mnie miejscem relaksu i odpoczynku :D

      Usuń
  34. Piękny, dojrzały ogród :) Podziwiam :) No i znowu robisz mi ochotę na gofry :D Chyba muszę zacząć zaglądać do Ciebie po bardzo obfitym posiłku ;D Bo dostaję ślinotoków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anua, dziękuję <3
      Bardzo mnie to cieszy, że moje jedzonko wydaje się kuszące ;)
      Uściski <3

      Usuń
  35. Czy jesteś może ogrodnikiem z zawodu? Trudno uwierzyć, że tak piękny ogród mógłby stworzyć nie-profesjonalista... Ja od dawna próbuję pod moim domem stworzyć jakąś ładną rabatkę kwiatową i wciąż mi nie wychodzi... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, bardzo dziękuję, to miło, że pomyślałaś, że mogę być ogrodnikiem :D Nie jestem, jestem amatorem, pasjonatą krzaczorów :D Kocham ogród i badyle wszelakie i tak sobie dłubię w nich :D
      Jestem pewna, że Twoja rabata, gdy roślinki się rozrosną będzie bujna i piękna :D

      Usuń
  36. Odpowiedzi
    1. Łukasz, bardzo dziękuję :D Miło mi, że podoba Ci się :D

      Usuń
  37. Kochana ale piękny ogród. Ile cudownych kwiatów! :) a na. Koniec jeszcze gofry. Dobrze że nie umiem ich robić bo ciągle bym je piekła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3
      Ja dziś chyba znów usmażę gofry, obiecałam eMowi. To prawdziwy miłośnik gofrów ;))
      Buziaki <3

      Usuń
  38. Kocham Twój ogród. :) Jest dla mnie piękny, w najczystszej postaci. Te wszystkie kolory, cały układ. Kochasz go całkowicie i to czuć, widać. Twoje zdjęcia są zawsze cudowne, a magię ogrodu i miłość do niego, jaką czujesz, pięknie na nich oddajesz. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusiu, strasznie to miłe co piszesz, bardzo dziękuję <3 Ogród faktycznie kocham i spędzam tu każdą wolną chwilę. Nawet teraz piszę do Ciebie z tarasu :)))
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń