wtorek, 30 maja 2017

Bransoletki z kamieni naturalnych, cd



Od kiedy jest tak pogodnie i ciepło, przeniosłam się ze swoją biżuterią na taras i cisząc się pięknymi kwiatami i zapachami, tak sobie działam na łonie natury :)))
Pracę uprzyjemnia mi pyszne jogurtowe ciasto    z rabarbarem i kokosową kruszonką i herbatka :D






Dziś pokażę komplet z jaspisu cesarskiego, w pięknym niebieskim kolorze :)








I niezwykle urokliwy jaspis w odcieniu purpury :)







Pozdrawiam, życząc wspaniałego tygodnia <3 

Agness :) 


36 komentarzy:

  1. To ciasto to jest mój nr 1 u Ciebie. Mam do niego sentyment i uwielbiam je. A bransoletki - klasa sama w sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holly, dziękuję kochana <3 Niesamowicie mi miło, że podobają Ci się bransoletki, ja je po prostu uwielbiam, stąd cieszy mnie niezmiernie, gdy się komuś podobają :D
      Również bardzo się cieszę, że ciasto przypadło Ci do gustu <3
      Ściskam serdecznie :*

      Usuń
  2. Piękne bransoletki :) A ciasto wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Ciasto naprawdę pyszne i bardzo łatwe do zrobienia, polecam :)

      Usuń
  3. tak pieknie zawsze ujmiesz w kadrze swoje rękodzieło ,że zachwyca wciąż:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grzechem było by nie korzystać z dobrodziejstw natury:))śliczna biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, dziękuję <3
      Pogoda jest przepiękna, aż nie chce się wchodzić do domu :D

      Usuń
  5. Zrobiłaś mi Droga Agness smaka na ciasto z rabarbarem :))
    Kolejne bransoletki przepiękne, zwłaszcza w niebieskiej palecie barw !!!
    Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję <3
      Kochana, ciasto polecam, jest naprawdę pyszne i bardzo łatwo i szybko się je robi :)
      Również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Pogoda sprzyja pracy na zewnątrz jeżeli jest to możliwe. Piękna biżuteria. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, dziękuję <3
      Faktycznie, każda praca na powietrzu zamienia się w przyjemność :D
      Również pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. No w takich okolicznościach przyrody to biżuteria sama się robi :))
    Uściski kochana :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magduś, zdecydowanie tak :D
      Również ściskam serdecznie <3

      Usuń
  8. Śliczne kolorki :O i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieski to ostatnio mój numer jeden więc trafiłaś w moje gusta:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, bardzo się cieszę, że trafiłam :D
      Uściski wielkie <3

      Usuń
  10. Przepiękne bransoletki, a kolorki jak dla mnie niesamowite!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu dziękuję <3 Kolory tych kamienie też mnie nieodmiennie zachwycają :D
      Również pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. No i nie wiem, który komplet jest ładniejszy. Barwy kamieni są tak cudne, że wszystkie mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ja również zachwycona jestem jaspisem cesarskim, to niesamowicie dekoracyjny i piękny kamień :)

      Usuń
  12. Twoje bransoletki w każdym wydaniu i kolorze przyciągają uwagę. Zawsze myślałam, że jak mam swój ulubiony kolor to i biżuterię w takim kupię. A u Ciebie nie potrafiłabym wybrać, bo wszystkie są piękne :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, nawet nie wiesz jak bardzo cieszą mnie Twoje słowa <3 Ja również uwielbiam bransoletki we wszystkich kolorach, też nie potrafię wybrać, bo nawet te barwy, których na co dzień nie noszę i nie lubię, tu mnie zachwycają i kuszą :D Np, blady, pastelowy róż... kompletnie nie mój kolor, a ostatnio to właśnie ten zestaw noszę i to każdego dnia. Tak cudnie komponuje się z szarościami :D
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  13. Piękna biżu, a ciasto ? pewnie cudnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna biżuteria.Uwielbiam ciasto jogurtowe.Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna biżuteria.Uwielbiam ciasto jogurtowe.Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję :)
      Ciasto jogurtowe jest faktycznie pyszne, takie soczyste i pachnące :)Ze wszystkimi owocami świetnie smakuje :)
      Również ciepło pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Też sobie sama robię....Twoje bardziej strojne.Moje proste.Kolczyki kiedyś też robiłam.Lubię je nosić.Ten jaspis jest śliczny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, faktycznie moje bransoletki są dosyć urozmaicone, takie lubię najbardziej, ale i proste pięknie wyglądają :D Jaspis mnie oczarował, jest przecudny, bajecznie wygląda w każdej wersji kolorystycznej :)
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  17. Piękne kolory bransoletek.
    A jakie smakołyki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pysznie i pięknie u Ciebie.
    Cudna biżuteria.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga, bardzo dziękuję <3
      Również pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  19. Przepiękna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń