sobota, 2 kwietnia 2022

Czy to na pewno wiosna ?

 

Piękny wiosenny weekend... 

No tak, piękny faktycznie, jak z baśni, ale  nam się marzy trochę inne piękno ;)) Pełne słońca, zieleni i pierwszych kwiatów. Jeszcze przed kilkoma dniami podziwiałam kwitnące ciemierniki, krokusy i miodunki i roje pszczół i motyli, które z wielkim zaangażowaniem uwijały się nad nimi. 

Ale wiadomo, kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata :))) 

Już za kilka dni wróci piękna, ciepła wiosna, tak, że obecne załamanie pogody wcale mnie nie smuci. Wręcz przeciwnie, jest fajnym psikusem, którym uraczyła nas natura na prima aprillis ;)  


Kochani, zapraszam do spaceru po moim ,,wiosennym,, ogrodzie ;))

 


 








Miłej i dobrej niedzieli Wam życzę <3 <3 <3 




57 komentarzy:

  1. Jak w bajce!
    U mnie tylko wieje okrutnie od paru dni!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilko, dziś już pięknie świeci słonko i śnieg topnieje w szybkim tempie :D Mimo śniegu, czuć zapach wiosny :))
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  2. Natura splatała nam małego figla, zresztą nie pierwszy raz. Dlatego warto, aby wiosna zagościła w naszym sercu, skąd trudno ją będzie wygonić. Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, masz całkowitą rację, wiosna w sercu i to zawsze, jest najważniejsza. Wtedy w każdej chwili pięknie i szczęśliwie się żyje <3
      Pozdrawiam najserdeczniej <3

      Usuń
  3. Podziwiam ten zimowy ogród ! U mnie nie ma śniegu i wcale nie ubolewam nad tym. Jest ok. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula i ja bym chciała pięknej, kolorowej i ciepłej wiosny. Pociesza mnie jednak to, że przy obecnej suszy, topniejący śnieg ładnie nawodni glebę :))
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  4. U mnie również białą. Mam nadzieję, że w końcu wiosna zaznaczyy swoją obecność i przegoni zimę na stałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, jestem pewna, że tak właśnie się stanie i już za chwilę będzie cieplutko i pięknie <3

      Usuń
  5. Piękna wiosna Aguś u Ciebie:)))
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Prima Aprilis żart, ale coś długo się przeciągnął. Byle do wiosny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, to prawda. Dziś już świeci piękne słońce i śnieg szybko się topi :))

      Usuń
  7. Zima powróciła w wielkim stylu niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tak, mam nadzieję, że szybko nadejdzie ciepełko :)

      Usuń
  8. Mimo wszystko urokliwie to wygląda 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ja bym nie chciała żeby do nas wrócił śnieg ;) U nas od kilku dni mocno wieje i jest zimno, ale śniegu nie było :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że on szybko stopi się, dziś było piękne słońce i już go mniej:))
      I ja pozdrawiam najserdeczniej <3

      Usuń
  10. Prześliczny ogród zimowy. U mnie też przez trzy dni była śnieżna zima. Teraz jest lodowate zimno ale nie ma już śniegu.
    Życzę ci miłego, ciepłego i słonecznego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że i u nas szybko stopnieje, oby tylko cieplej było :)
      Kochana, bardzo dziękuję i serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  11. U mnie taka sama historia... A było już tak ciepło...Echhh... Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... kwiecień plecień ;) To chyba ostatnie podrygi zimy i będzie już tylko pięknie :)))
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  12. Ile śniegu ! Az trudno uwierzyć, że to ten sam kraj. U nas zimno i wietrznie, choć słonecznie , a białe to tylko drzewa mirabelek, które właśnie zaczęły kwitnąć i krokusy na miejskich trawniczkach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie do kwitnienia drzew jeszcze trochę. Na moim zimnym wschodzie, wszystkie kwitnienia są nieco później niż w innych rejonach kraju.
      I ja pozdrawiam najserdeczniej <3

      Usuń
  13. Agness, a ja mam już dość tych "baśniowych" scenerii. Ta biel byłaby ujmująca w grudniu lub styczniu. Aktualnie mam dość zimy, ale ona nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa. Okryliśmy więc z mężem magnolię, bo pąki już w lekkim rozkwicie, a nocą kolejne przymrozki :-((
    Ech, aby do wiosny!
    Ślę moc pozdrowień :-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to prawda, wszyscy już chcemy ciepłej i słonecznej wiosny. Taka ilość śniegu to było prawdziwe zaskoczenie, nawet zimą tyle nie było. Jest bajkowo, ale nie pora na takie widoki. Cieszy mnie jedynie to, że topniejący śnieg nawodni okrutnie suchą glebę, bo deszczu nadal ani widu ani słychu. Już w tym roku podlewałam ogród. Trzymam kciuki za Twoją magnolię,oby udało się jej kwiatom przetrwać i zakwitnąć.
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  14. Będę trochę nietypowa, ale przy mrozie który towarzyszył opadom to śnieg działa jak kołderką ochraniająca roślinki. Najlepiej by było, gdyby zima już sobie poszła na dobre.
    Twój ogród zawsze wygląda pięknie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      To prawda, śniegowa kołderka. Pocieszające też jest to, że gdy stopnieje, roślinki dostaną dawkę wody, a teraz taka susza, że każda wilgoć mile widziana :)
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :))

      Usuń
  15. Jak to się mówi, kwiecień plecień poprzeplata... Tym razem jednak dobitnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie śnieg nie padał ale to jest równoznaczne z ciągle panującą suszą. Przydałoby się trochę wody. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, sucho jest niesamowicie, troszkę ten topniejący śnieg u nas nawilżył glebę, ale to kropla w morzu przy panującej suszy.
      uściski serdeczne <3

      Usuń
  17. No cóż, wiosna prawie co roku bawi się z nami w kolory! Woda była potrzebna, ale każdy myślał że będzie w postaci deszczu... Miejmy nadzieję, że niedługo powróci ciepło i słońce, a z nimi prawdziwa wiosna :) Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusi, to prawda, wszyscy tęsknimy już za ciepłem i takim wiosennym deszczykiem. Roślinki bardzo spragnione wody. Liczę na to, że święta będą już piękne i słoneczne.
      Ściskam Cię serdecznie :)

      Usuń
  18. Ten śnieg zaskoczył chyba wszystkich. Z niecierpliwością czekam na ciepłe dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak kochana, ja też już baaardzo czekam na ciepło i słońce :)

      Usuń
  19. Oj tak, w tym rou wiosna zrobiła nam świetny prima aprilis.
    Ale u Ciebie tego śniego rzeczywiście bardzo dużo.
    W moim Wrocławiu też pośnieżyło, ale nie aż tak.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Florentynko, śniegu spadło naprawdę dużo, chyba nawet zimą tyle nie było. Ale już nie zostało po nim śladu. Teraz pozostaje czekać na słońce i ciepło :))
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  20. Taaaak... w tym roku prima aprilis był ogólnopolski. Wiosna sobie z nas zażartowała;)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, to prawda, niesamowitym zaskoczeniem był ten śnieg po pięknych słonecznych dniach. Na szczęście już nie ma po nim śladu :D
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  21. Jak to mówią piękna zima tej wiosny. Piękna..... Piękne widoki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, na szczęście po śniegu już nie ma śladu. Oby jak najszybciej zrobiło się cieplutko :)) Liczę na piękne, słoneczne święta :)
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  22. U nas też przez jeden dzień było biało , a ja już posadziłam bratki. Na szczęście nic im się nie stało. Teraz jest cieplej , ale ciągle wieje. Pozdrawiam serdecznie 🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu i u nas już po śniegu, ja też jeszcze zanim spadł posadziłam bratki, ale to siłacze i śnieg im nie straszny, nie zaszkodził im na szczęście :D
      Ściskam serdecznie <3

      Usuń
  23. U mnie śnieg nie padał. Za to już była pierwsza burza

    OdpowiedzUsuń
  24. To prawda, udał się psikus wiośnie. U mnie zalegały na rabatach podobne ilości śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten śnieg zaskoczył wszytskich. Ja się śmiałąm że będę lepić zające ze śniegu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, duża niespodzianka, na szczęście już nie ma po nim śladu :D

      Usuń
  26. I really happy found this website eventually. Really informative and inoperative, Thanks for the post and effort! Please keep sharing more such blog.
    ភ្នាល់បាល់

    OdpowiedzUsuń
  27. Droga Agness!
    Niech Twój koszyczek Wielkanocny będzie pełen Radości, Szczęścia i Pokoju.
    Teraz i na zawsze.
    Wesołych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, serdecznie dziękuję za życzenia <3 Ja życzę Ci, aby wszystko pięknie i szczęśliwie się układało <3

      Usuń
  28. Kochana
    Pora chyba zmienić szatę graficzną, bo za oknami wybuch wiosny, zieleni i kolorów🍀🌳🌞💛😊
    Pozdrawiam bardzo serdecznie 😀🌼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety wciąż zimno, wprawdzie kolorów coraz więcej, ale chłód nie pozwala się nimi cieszyć, dziś było 10*C

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło, dziękuję i zapraszam serdecznie <3

      Usuń