niedziela, 8 marca 2015

Niedzielne śniadania :)

Kochane Kobiety 
z okazji naszego święta, życzę  wszystkiego co najlepsze, samych pięknych chwil w życiu i spełnienia wszystkich marzeń, tych wielkich i tych całkiem malutkich  <3







Z cyklu niedzielnych śniadań, polecam dziś pyszne grzanki z pomidorową salsą lub sałatką i jajkiem sadzonym :) Pożywne i pyszne śniadanko :)


Bułeczkę lub kromkę chleba opiekamy w tosterze.
Sałatka z tego co najbardziej lubimy, lub mamy w domu - u mnie są to zawsze pomidory , czerwona cebulka i zamiennie albo sałata , albo awokado . Wszystko kroję w kosteczkę, solę , posypuję pieprzem i polewam oliwą z suszonych pomidorków ( może być oliwa z oliwek, lub ulubiona smakowa oliwa )
Sałatkę wykładam na gorące pieczywo, na to sadzone jajko ...i gotowe :)
Szybkie, zdrowe, pożywne i pyszne:))





Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałej niedzieli, Agness :))

30 komentarzy:

  1. dziękuję i wzajemnie...
    sniadanko... pyszne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jestem w trakcie picia porannej kawy i przed zrobieniem śniadania dla moich chłopców. Dziękuję za życzenia i pomysł na śniadanie. Wygląda bardzo apetycznie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że trafiłam z pomysłem na śniadanko, mam nadzieję, że chłopcom smakowało :))
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Ja też właśnie jajeczko na niedzielne śniadanie pochłonęłam :) i przyznam szczerze, że nie wyobrażam sobie poranka w niedzielę bez jajek :), tak się przyzwyczaiłam w domu rodzinnym.
    Z okazji Dnia Kobiet samych wspaniałości życzę, stale nie przemijającego uśmiechu ;-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i wzajemnie :)
      U nas w domu jajka też bardzo lubiane, pod różnymi postaciami :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. No, i jutro zrobię :-)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu bardzo się cieszę, że pomysł przypadł Ci do gustu :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Wzajemnie Kobietko :)
    Sniadanko wyglada smakowicie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszne śniadanie i pewnie celebrowane :)
    Również dla Ciebie wszystkiego co najlepsze!
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto bardzo dziękuję :)
      Niedzielne śniadania to u nas bardzo rodzinny i miły posiłek, szczególnie, gdy przyjeżdża studiującą córcia. Wtedy to najpiękniejsze chwile :)
      Również ściskam :)

      Usuń
  7. I Tobie też najlepszego!;)
    Śniadanie przepyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzajemnie wszystkiego dobrego.Śniadanie pychota,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Również wszystkiego dobrego, bardzo apetyczna zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzajemnie...
    Co prawda, Ja już po kolacji, ale taką kanapeczkę bym jeszcze strawiła... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Na pyszną kanapeczkę zawsze odpowiednia pora ;))
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  11. Jakie pyszne śniadanko-mniam!
    Śliczne goździki:) Wszystkiego co najlepsze moja droga!
    ściskam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio bardzo dziękuję i również ściskam serdecznie <3

      Usuń
  12. Goździki maja śliczny kolor,a jak patrzę na to jedzonko to aż zgkodnialam heh
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam goździki, i właśnie ten kolor mnie urzekł, również uważam, ze jest cudny :)
      Dziękuję za zaproszenie, już się do Ciebie wybieram :))
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  13. Dzięki za życzenia i wzajemnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Moniko bardzo dziękuję i wzajemnie, pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń
  15. dziękuje wzajemnie

    PS Kolor kwiatów jest bajeczny taki wiosenny:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu bardzo dziękuję <3
      Ja również zachwyciłam się kolorkiem goździków :))

      Usuń