poniedziałek, 26 grudnia 2022

Święta, święta i ...

 

Święta , święta i po  świętach...

Ależ ten cudny, rodzinny, pełen ciepła i miłości czas szybko mija. Szykowania mnóstwo, czyszczenie wszystkich kątów, zakupy, gotowanie, strojenie domu, zajmuje ogrom czasu, a później Wigilia i dwa świąteczne dni przemijają jak błyskawica.  A w naszym przypadku nawet jeden dzień, ponieważ dzieci wyjechały dziś od razu po śniadaniu. 

Pokażę kilka świątecznych migawek, żeby tę cudną magię zatrzymać jak najdłużej :)))

 


 

 


 

 
















Kochani, a jak u Was minęły święta ? Mam nadzieję, że było to piękny i miły rodzinny czas <3

 


 



51 komentarzy:

  1. Piękne migawki. Ja zawsze tak mam, że do nowego roku czuję ten klimat świąt i bardzo mnie to cieszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, ja również, nawet do 2 lutego, bo do tej pory mam wystrojony świątecznie dom. Tylko najbliżsi się już rozjechali i smutno...

      Usuń
  2. Oj tak szybko minęły te miłe chwile. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miły czas mija błyskawicznie, ale cóż... wszystko co piękne i miłe jeszcze przed nami :)))

      Usuń
    2. Doskonale Cię rozumiem kochana. ❤️ Ja mam swoich najbliższych aż do drugiego stycznia.

      Usuń
    3. Agnieszko, to wspaniale, spędzicie cudowny, rodzinny czas <3 Pięknych dni kochana <3

      Usuń
  3. Fajnie było, ale rzeczywiście ten czas leci tak szybko, a tyle czekania było na te chwile...

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że klimatycznie i aromatycznie.
    Świętować mozna też bez dzieci, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalnie tak. Jednak dla mnie największą radością w święta jest to, że można się spotkać i spędzić czas z tymi, których się kocha. Samemu to już nie to samo.
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  5. ja nawet nie zauważyłam że były święta xd tak szybko minęły

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta minęły, fakt, jak błyskawica. Pocieszymy się jeszcze trochę gwiazdkowymi dekoracjami i wnet będzie wiosna. Prace w ogrodzie i nowe radości.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, już dni coraz dłuższe, niedługo wiosna :))) Zanim się obejrzymy będziemy wypatrywali pierwszych kwiatów
      I ja serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  7. Kochana, wykorzystałam Twój przepis na śledzia z selerem, który zamieściłaś kilka lat temu - pychotka, do powtórzenia ☺ Nawet w chorobie mi smakował, to cóż będzie, gdy normalny apetyt wróci 😉 Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że skorzystałaś z przepisu, a jeszcze bardziej, że śledziki zasmakowały :))) U mnie są obowiązkowo na Wigilii, bardzo je lubimy :))
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  8. U mnie czas rodzinny, pełen ciepła i radości. Niewiele czyszczenia, szykowania, strojenia i zakupów. Jedzonko proste. U Ciebie racuszki smakowite, przedświąteczne. pierniczki i kruche gwiazdki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, ja kocham tę przedświąteczną krzątaninę, ma dla mnie magię, a szczególnie rodzinne ubieranie choinki, z którym czekamy aż do wigilii, kiedy dzieci przyjadą do domu, czy pieczenie ciasteczek razem z dorosłą już córunią, które pielęgnujemy co roku, od czasu, gdy była przedszkolaczkiem. A razem z kurzem wymiatam całą negatywną energię, która nazbierała się w kątach, taki mój miły rytuał :))
      Pozdrawiam najserdeczniej <3

      Usuń
  9. Wszystko co mile jakoś szybciej się kończy:)))Ładne kadry:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, dziękuję kochana i ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  10. Rodzinny, wesoły, smakowity!
    Niechaj trwa jak najdłużej, przynajmniej do Nowego Roku!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jotko i pozdrawiam Cię najserdeczniej <3

      Usuń
  11. Mam takie same odczucia ; za szybko! Piękne dekoracje ! A jakie smakowitości !

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne dekoracje,ciasteczka no i to co zawsze będzie się dla mnie kojarzyło z rodzinnym domem-racuszki:)
    Mamy coś wspólnego. U nas też dekoracje są do 2 lutego:) . Jest to jakiś sposób na rozjaśnienie tych krótkich zimowych dni i poprawienie nastroju.
    Czas mam wrażenie, że coraz bardziej przyspiesza.
    Dlatego chyba wolę te przygotowania do świąt i oczekiwanie niż same święta, które to wszystko kończą:)
    Przed nami nowy rok.
    Niech przyniesie Tobie i Twoim bliskim same dobre dni,zdrowie,spokój i spełnienie marzeń.
    Pozdrawiam❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maminku, i ja uwielbiam przygotowania do świąt, masz rację, dzięki nim dłużej czujemy magię świąt, nawet wcześniej nie pomyślałam o tym w ten sposób... :D
      Tobie również dużo szczęście i radości w Nowym Roku <3

      Usuń
  13. Piękno i ciepło aż emanuje na odległość...
    Uściski ślę, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, dziękuję kochana, za jak zawsze przemiły komentarz <3

      Usuń
  14. Było cudownie, jednak co piękne i miłe bardzo szybko mija.
    Moc uścisków i pozdrowień:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie ze to był piękny czas....
    A teraz szykujemy się do sylwestrowych szaleństw :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrotko... u mnie szaleństwa z grypą pod kołdrą buuuu....

      Usuń
  16. Kochana!
    Świąteczna atmosfera jeszcze trwa, cieszmy się obecnością bliskich🎄💚😀
    Dziękuję za 2022r. i życzę, aby nowy 2023 był tylko lepszy🍀🌹🤗💝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety moi bliscy rozjechali się już w drugi dzień świąt, a od razu po świętach dopadło nas paskudne grypsko, tak że na tyle byłoby z tego cieszenia się :/ Oby choróbsko minęło jak najszybciej...

      Usuń
  17. Piękny świąteczny klimat tworzysz w swoim domu i widać, ile miłości wkładasz w dekorowanie i przygotowanie potraw. Teraz jest czas na odpoczynek... Trwajmy jak najdłużej w świątecznej atmosferze! W nowym roku życzę Ci dużo pozytywnej energii i radości z wszystkiego co robisz, wielu dalszych sukcesów kulinarnych :) Serdeczności dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusi, dziękuję kochana za miłe słowa i życzenia. Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze <3

      Usuń
  18. Poświątecznego wyciszenia, ale także radości ze wszystkiego, co Przyniesie Nowy Rok! Niech będzie lepszy od odchodzącego, i przyniesie nowe Nadziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana <3 Niestety tego poświątecznego wyciszenia nie udało się posmakować, od razu po świętach wszyscy się rozchorowaliśmy, paskudne grypsko, oby minęło jak najszybciej :/

      Usuń
  19. Ależ u Ciebie pięknie, nastrojowo i tak po prostu czuć świąteczny nastrój już od samego patrzenia na dekoracje. Ciasteczka wyglądają tak apetycznie, że aż żałuję, że nie da się ich zjeść przez ekran komputera. Pozdrawiam serdecznie (bo z tego co wyczytałam to zmagasz się z grypą), a w wolnych chwilach nieśmiało zapraszam do mnie na wirtualny gyros (https://na-sciezkach-codziennosci.blogspot.com/2023/01/1513-nieatwy-rok-2022.html)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, dziękuję kochana, za jak zawsze przemiły komentarz <3 Do Ciebie zajrzę z ogromną przyjemnością, powolutku zaczynam nadrabiać pochorobowe zaległości i odwiedzać ulubione blogi :))

      Usuń
  20. Witaj po raz pierwszy w Nowym Roku Agness
    Życzeń nigdy nie za dużo, więc przyjmij ode mnie kolejne.
    Niech w tym roku nadal ciepłem promienieje Twoje domowe zacisze.
    Niech zdrowie Cię nie opuszcza
    Cieszę się, że jesteś
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismeno, dziękuję kochana za przepiękne ciepłe życzenia <3 Niech się spełnią <3
      Ściskam Cię serdecznie :))

      Usuń
  21. Och już po świętach i po Sylwestrze no za chwilkę czas "rozbierać"choinke. Udanego roku🙂🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, u nas jeszcze troszkę choinka postoi :D Zawsze do 2 lutego :))

      Usuń
  22. Witaj Agnes! U Ciebie zawsze jest pięknie :) Śliczne koronkowe ozdoby :) (u mnie w tym roku też dużo koronkowych aniołków, dzwonków i śnieżynek, upominki od przyjaciółek i znajomych). Ciasteczka rożki przypominają mi, że jeszcze ich nie upiekłam, ale na pewno upiekę w karnawale. U mnie będą z mielonymi orzechami (mam tych orzechów bardzo dużo w tym roku, dodaję do wszelkich możliwych ciast).
    Święta też miałam rodzinne i pracowite, odpoczęłam dopiero w nowym roku.
    Piękne masz wspomnienia i piękne zdjęcia..
    Mam nadzieję, że już grypa za wami i z nowymi siłami rozpoczęliście nowy rok. Wszystkiego najlepszego! Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu witaj kochana, powolutku wracam do blogowego świata. Jeszcze osłabiona, ale z każdym dniem silniejsza :))
      Bardzo dziękuję Ci za ciepłe słowa <3
      Rożki z orzechami muszę koniecznie zrobić, na pewno smakują przepysznie, dziękuję za inspirację :))
      Ściskam Cię najserdeczniej <3

      Usuń
  23. Dzień dobry! Cudowne zdjęcia, ciepłe teksty (totalnie w moim stylu:)- wszystkiego dobrego w Nowym Roku! BzPR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, jest mi niesamowicie miło <3
      Pozdrawiam Cię najserdeczniej i również wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  24. Przepiękne zdjęcia. Bardzo magiczne i klimatyczne. Ty to potrafisz wyczarować atmosferę. Ślicznie :) Mnie święta zleciały nie wiem kiedy, okropnie szybko. Styczeń tak samo. I już ferie zimowe, zaraz będzie Wielkanoc.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, już za chwilę wiosna, to prawda, czas pędzi :)))

      Usuń