niedziela, 24 marca 2019

Niedzielne śniadania - Racuchy z jabłkami



Placki, pod każdą postacią, są bardzo mile widziane w moim domu :)
 Lubimy je na śniadanie, obiad, kolację, a nawet jako słodki dodatek do kawy :D
Dziś wersja z jabłkami .




Są pyszne, a bardzo proste, robi się je krótką chwilę :)




- 2 jajka
- 1,5 szkl letniego mleka
- 2 szkl mąki pszennej
- 30 g drożdży
- szczypta soli
- 2-3 jabłka, pokrojone w plasterki
Wszystkie składniki mieszamy, zostawiamy do wyrośnięcia 
( można dodać inne owoce - banany, porzeczki, truskawki, wiśnie.... itd )
 i smażymy z dwóch stron na rumiano.




Takie ciepłe, słodkie i cudnie pachnące śniadanie, to naprawdę rozkosz :)))




I jak zawsze, dopytuję, co Wy pysznego jedliście na śniadanko ?


Pozdrawiam wiosennie, Agness <3 








69 komentarzy:

  1. Pyszności ! Kocham placki i placuszki;) Pozdrawiam słodziusieńko w niedzielne popołudnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, więc obie uwielbiamy placki :)))
      Również ściskam Cię serdecznie, miłej niedzieli <3

      Usuń
  2. Wyglądają wspaniale!Piękna, apetyczna kompozycja,aż chciałoby się zjeść, teraz i natychmiast, placuszki tak podane! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że placuszki przypadły Ci do gustu <3
      Ściskam Cię serdecznie, miłej niedzieli :)

      Usuń
  3. Mniam, mniam! Kusisz Aguś. Prawie czuję jak pachną i smakują:)
    przepis skopiuje sobie, bo z drożdżami jeszcze nie robiłam takich placuszków.
    Uściski.
    U mnie na śniadanko mężuś zaserwował... kanapki z opiekacza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś, kanapki z opiekacza baaardzo lubię, pyszne, chrupiące jedzonko :))
      Przepis koniecznie wypróbuj, są naprawdę przepyszne i tak szybko się je robi :D Trzeba tylko odczekać aż ciasto urośnie :))
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  4. jak ja dawno nie jadłam racuchów:)))nigdy nie robiłam z drożdżami,ciasto zawsze jak na naleśniki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, drożdżowe są przepyszne, spróbuj koniecznie :)
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  5. Ale pyszności. Jak ja dawno nie jadłam racuchów. Przepis kopiuję. Trzeba to nadrobić. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas placuszki są dosyć często, bo bardzo je lubimy :D
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. W takim razie namawiam na zrobienie, są pyszne :D <3

      Usuń
  7. U nas też racuchy są dobrze widziane o każdej porze dnia . Robię je zawsze na oko , przepiszę Twoje proporcje . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, ja przeważnie też robię na oko, nigdy nie trzymam się ściśle przepisu :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  8. Jak dawno już nie jadłam takich klasycznych racuchów. Aż mi się dzieciństwo przypomniało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, faktycznie, takie placuszki kojarzą się z dzieciństwem. Ja też wyniosłam je z rodzinnego domu :D

      Usuń
  9. Racuszki kto ich nie lubi :) u nas każdej niedzieli są naleśniki na różne sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ależ mi zrobiłaś ochotę na naleśniki, tak dawno ich nie jadłam, pycha :))

      Usuń
  10. O ja, jak ja dawno nie jadłam racuchów. Mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, u nas są dosyć często, bo bardzo lubimy placki wszelakie :D

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. W takim razie mamy podobny gust z Twoją mamą, co do placuchów :))

      Usuń
  12. ale apetycznie te placuszki wyglądają, pychota:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie robiłam... Aż ślinka pociekła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, są naprawdę smakowite i fajnie, że nie wymagają dużo pracy przy przygotowaniu :)

      Usuń
  14. Racuchy z jabłkami to smak mojego dzieciństwa. Moja babcia robiła tak pyszne racuchy, że kiedy pojechała pracować do Włoch, rodzina u której pracowała ciągle o nie prosiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobrażam sobie, że bardzo im smakowały :D To naprawdę smaczne jedzonko :))

      Usuń
  15. Uwielbiam racuchy. Ale mi narobiłaś ochoty.
    Wkrótce muszę je zrobić:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie, że podsunęłam Ci pomysł:D Smacznego <3
      Również serdecznie Cię pozdrawiam :D

      Usuń
  16. Właśnie mam na takie ochotę ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  17. :) ja też je robię na "oko". Bardzo je lubimy i robię tylko z jabłkami. Jakoś nie pomyślałam, że można inne owoce dodać....
    ściskam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, można, można, ale powiem Ci szczerze, że z jabłkami lubię najbardziej :D
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  18. Ale apetycznie wyglądają mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam racuchy, to smak mojego dzieciństwa! <3 A teraz serwuję je bardzo często Mężowi :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu i w moim rodzinnym domu były bardzo często i zostały ze mną na zawsze :D Fajnie, że u Ciebie jest podobnie :D
      Uściski serdeczne :)

      Usuń
  20. Uwielbiam takie racuszki, aż mi smaka narobiłaś:D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, super :D My też bardzo je lubimy :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  21. Racuchy u nas to konieczność, kiedy przyjeżdżają wnuki. Lubię je robić, chociaż u mnie raczej bez drożdży. Twoje zdjęcia są piękne.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu, bardzo dziękuję <3
      Ja też robię placuszki bez drożdży, uwielbiam placki w każdej odsłonie :D
      Ściskam Cię serdecznie :)

      Usuń
  22. Ależ smakowicie wyglądają te racuszki....zdjęcia super, jak ilustracje z najlepszej książki kucharskiej...Gdyby nie to, że już prawie dwudziesta, a trzeba chwilkę poczekać do wyrośnięcia ciasta pewnie smażyłabym na kolację :))) jutro je robię, zastanawiam się tylko, czy na mące orkiszowej wyrosną tak ładnie? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję Ci za miłe słowa o zdjęciach, nawet nie wiesz jaką mi przyjemność sprawiły <3
      Cieszę się, że zrobiłam Ci smaka na racuszki, smacznego <3 Na mące orkiszowej jeszcze nie robiłam, robiłam na żytniej pomieszanej z pszenną, nie były takie puszyste, ale były również pyszne :D
      Również serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  23. O tak racuchy uwielbiamy:-) z jablkami w roli glownej:-) najlepsze, u nas przewaznie na kolacje:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, z jabłkami lubię najbardziej :D
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  24. Super placuszki, uwielbialam je bardzo, szczegolnie z jablkami. Niestety, przyszedl jednak czas, ze musialam zrezygnowac z takich przyjemnosci, na rzecz diety. Dieta sluzy mi bardzo dobrze i mam zaleczone dolegliwosci, wiec tylko teraz moge z rozkosza podziwiac smakowite zdjecia na blogach :) Pozdrawiam serdecznie An

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. An, to dobrze, że udało Ci się utrafić z dietą w ten sposób, że pomogła na Twoje dolegliwości. To bardzo do ważne, nawet mniejszy żal za ulubionymi potrawami, których trzeba się wyrzec :)
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  25. Uwielbiam racuchy, ale raczej robię je na obiad lub podwieczorek a o śniadaniu nie pomyślałam, czas to zmienić :) Twoje wyglądają przepysznie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, ja bardzo często robię przeróżne placki na śniadanie, lubimy takie ciepłe jedzonko rano :D
      Pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  26. No tak ja za racuchami nie przepadam. Zresztą wszystko co ma owoce w zmienionej postaci nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz... czasami mamy awersję do pewnych produktów :D Mnie np. łosoś odrzuca :))) Poza wędzonym, bo tego uwielbiam :D

      Usuń
  27. Zapisuję sobie przepis i kiedyś na pewno wypróbuję :) Wyglądają nieziemsko smacznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę pyszne , bardzo polecam i już z góry życzę smacznego :D <3

      Usuń
  28. Pięknie się prezentują i na pewno wybornie smakują :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję :D Placuszki są naprawdę pyszne :)
      Buziaki <3

      Usuń
  29. U nas mówimy "jabłka w cieście" i ciasto jest z odrobiną proszku. Ja znam i bardzo lubię takie "oładki" z drożdżami. To wschodnia tradycja. Jadałam takie w Rosji i na Ukrainie, także z serem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, uwielbiam wszelkie placki :D Te o których wspominasz też muszą być pyszne, ser to bardzo ciekawy dodatek do placków :)

      Usuń
  30. Poczułam cudowny zapach Twoich racuszków. Bardzo rzadko je robię ponieważ zbyt się nimi objadam.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to prawda, one takie smakowite, że trudno się oprzeć :)))
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  31. Kocham racuchy, smak mojego dzieciństwa😍

    OdpowiedzUsuń