niedziela, 31 marca 2019

Bransoletki z kamieni naturalnych - Jaspis cesarski



Zaprezentuję dziś bransoletki z jednego z moich ulubionych kamieni, a mianowicie z jaspisu cesarskiego. Często stosuję ten minerał w swojej biżuterii, to piękny i niesamowicie dekoracyjny kamień. .
 Pokazywałam już wcześniej biżuterię z jego udziałem, ale w innych kolorach TUTUTUTUTU  Dziś przecudny błękit ze złotym żyłkowaniem, a towarzyszy mu jadeit, howlit, hematyt i obowiązkowe srebro :)





 Jaspis ma świetne właściwości, jeśli ktoś wierzy w moc natury i tego jak ona oddziałuje na człowieka :D   Czy wierzymy, czy nie, jest to ciekawe i fajnie poczytać :D
Tak w wielkim skrócie - Jaspis nazywany jest matką wszystkich kamieni, powstał z połączenia kwarcu i chalcedonu.
Jest kamieniem antystresowym, wspiera i uspokaja, polecany osobom żyjącym w stresie.
Pomaga w kontaktach z ludźmi, w łagodzeniu konfliktów, wspiera partnerstwo i rodzinę.
Działa uspokajająco na układ nerwowy, wzmacnia naszą pewność siebie.
Wzmacnia wzrok, słuch, wątrobę, śledzionę, nerki




Jest to kamień przypisany szczególnie takim znakom zodiaku jak - Baran, Byk, Bliźnięta, Rak, Panna, Waga, Skorpion i Koziorożec.







Bransoletki dzięki barwie kamienia niesamowicie delikatne,  idealne na wiosenny i letni czas :))

Dziś, po zimnym poranku, u mnie prawdziwie wiosenny, piękny i ciepły dzień... oby tak dalej, tego życzę i Wam i sobie <3







 


96 komentarzy:

  1. Cudne bransoletki , jaspis cesarski jest wyjątkowym kamieniem . Widzę , że nie jest przypisany mojemu znakowi. Miłej niedzieli Agness.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, to jeden z moich ulubionych kamieni, po który bardzo często sięgam. Jest wyjątkowo piękny :D
      Tobie również życzę miłej niedzieli i serdecznie Cię ściskam <3

      Usuń
  2. Jak one ładnie wyglądają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Z tego co piszą to idealny kamień dla mnie i dodatkowo jest przypisany do mojego znaku zodiaku. Śliczne bransoletki.:) Pozdrawiam Agnieszko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko, jak fajnie, że kamień podpasował Tobie i że bransoletki spodobały się <3
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bransoletki są cudne:)
    Ooo, dla Byka, czyli dla mnie:):)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Te bransoletki mnie zauroczyły:) każda z nich piękna, ale wszystkie razem - cudo! Czy ty je robisz? Ja podziwiam niezwykle osoby o złotych rękach:). Ja mam akurat dwie lewe.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu niesamowicie mi miło, że spodobały Ci się. To dla mnie wielka radość, ponieważ faktycznie ja je robię i po prostu je kocham, to taka moja mała pasja :D
      Pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  6. Przepiękne bransoletki w moich kolorkach :)
    Miłej niedzieli dla Ciebie i rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję, jak fajnie, że trafiłam z kolorem :D
      Tobie również miłej niedzieli, uściski serdeczne <3

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję serdecznie i ciepło pozdrawiam <3

      Usuń
  8. Nie wierzę w moc kamieni, ale uradowały moje oczy swym pięknem. Lubię oglądać Twoje zdjęcia, robisz ciekawe aranżacje ze swoją wyjątkową biżuterią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysiu, nawet nie wiesz jak mi miło, ciesze się, że zdjęcia i bransoletki na nich podobają Ci się <3
      Uściski serdeczne :)

      Usuń
  9. Pięknie wyglądają! Nosiłabym najlepiej po parę na jednym nadgarstku :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to właśnie mój typ, tak noszę, najlepiej lubię 3-4 sztuki :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  10. Są prześliczne Aguś! Niesamowicie łączysz kamienie i ukazujesz ich piękno.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś, bardzo się cieszę, że podobają Ci się... uściski serdeczne <3

      Usuń
  11. Piękne i co ważne szczęśliwe dla Bliźniaków ;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, bardzo dziękuję, ja Koziorożec i dla mnie również odpowiednie :D
      I ja pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  12. Bardzo ładne zestawienie kolorów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem Twoich zdolności :) branzoletki wyglądają przepiękne bardzo elegancko i z klasą :) cudowne
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, naprawdę niesamowicie mi miło, bardzo dziękuję <3
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  14. Takie bransoletki bardzo mi się podobają. Kocham naturalne kamienie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, cieszę się,że trafiłam w Twój gust :D Ja również uwielbiam naturalne kamienie i noszę je cały czas :)))

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Sylwia, bardzo dziękuję i serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dorotko bardzo dziękuję i ciepło Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Łukasz, bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  18. Ładne:)
    Złapałam się na tym, że bransoletki noszę tylko na większe okazje, te srebrne od męża.
    Słonecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dla odmiany jestem pasjonatką bransoletek, po prostu je uwielbiam i noszę każdego dnia. Jeśli zdarzy mi się nie założyć, to bardzo mi czegoś brakuje :))
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  19. Łał są piękne, idealne tak jak piszesz na wiosnę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podobają Ci się, dziękuję <3

      Usuń
  20. Prześliczną biżuterię robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bransoletki są przecudne ❤ kolorystyka i wykończenie są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję, cieszę się, że podobają Ci się <3

      Usuń
  22. Piękne bransoletki! Niezapominajki idealnie do nich pasują. Podoba mi się jaspis i jego działanie!A wiesz,że nie ma wśród znaków zodiaku mojego?! Szkoda. Jestem Wodnikiem. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Kochana, jest mnóstwo pięknych kamieni dla Wodnika, na pewno znalazłoby się coś, co przypadłoby Ci do gustu :D możesz wybierać spośród kamieni takich jak - cytryn, bursztyn, granat, ametyst, turkus, chryzokola, opal, topaz, akwamaryn, fluoryt, szafir- też same cudowności :))
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  23. Śliczna bizutetia, chciałabym potrafić umieć taka zrobic😍

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam serdecznie. To piękna niespodzianka! Dziękuję.
    Z biżuterią trafiłaś idealnie w moje serduszko. Bardzo ładne kolory i ślicznie komponują z innymi kamieniami.
    Piękny blog!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, bardzo dziękuję za tyle miłych słów <3
      Cieszę się bardzo, że bransoletki przypadły Ci do gustu :)
      Ściskam Cię serdecznie, Agness :)

      Usuń
  25. Bardzo eleganckie nawet przyszło mi do głowy słowo: wytworne :)
    Moc uścisków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, dziękuję kochana <3
      I ja ściskam Cię serdecznie :)

      Usuń
  26. Piękne :) co prawda nie ma mojego znaku zodiaku, ale i tak chętnie bym nosiła taką biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, bardzo dziękuję <3 Dla Twojego znaku zodiaku też znajdzie się mnóstwo pięknych minerałów :D

      Usuń
  27. Wierzyć można lub nie, ale jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bransoleta rewelacyjna, cos wspanialego . Pozdrawiam An :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. An, niesamowicie mi miło, bardzo dziękuje i również pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  29. Prześlicznie stworzone :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  30. te bransoletki skradły moje serce! przepiękne są!

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne, podziwiam bransoletki, kamienie, których użyłaś, ich kolory...ale podziwiam też zdjęcia...niezapominajki to wspaniałe tło dla Twojej biżuterii,pięknie współgrają :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nawet nie wiesz jak jest mi miło, bardzo dziękuję <3
      Uściski serdeczne :D

      Usuń
  32. Uwielbiam takie kolory, bardzo mi się podobają te bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, cudownie, że przypadły Ci do gustu <3

      Usuń
  33. Piekne bransoletki, ich kolor jest jak niebo.Bardzo lubie patrzeć na niebieskie czy na fioletowe kamienie.Ale nie lubię i nie noszę żadnej biżuterii. Próbowałam kiedyś nosić, ale wszystko mi przeszkadza.Taka ze mnie kaczka dziwaczka. Tym niemniej zachwycam sie piękną biżuteria u kogoś!:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga, ciesze się, że spodobały Ci się :D
      Ja mam podobnie z pierścionkami, jakoś nie mogę się przekonać do ich noszenia, bo zwyczajnie mi przeszkadzają, nawet obrączki nie noszę ;) . Ciągle myję ręce i jak miałam jakieś założone, to zdejmowałam, później zapominałam założyć, gubiłam... i tak w kółko :))
      Pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  34. Oooooo.... i są dedykowane mojemu znakowi:D Przyznam że bardzo mi się podobają, chociaż w ich moc zdrowotną tak średnio wierze:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, jak fajnie, że trafiłam ze znakiem :))) Ja kamienia kocham jako biżuterię, fascynują mnie i zachwycają. Dla mnie to niesamowicie istotne, że są tworem natury, bo ja na punkcie naturalnych rzeczy mam po prostu kręćka :D Nie toleruję plastiku, nawet najpiękniejszego. Czy wierzę w ich moc... też nie do końca, jednak tak naprawdę jej całkowicie nie neguję, bo tak jak wierzę w działanie ziół, słońca, itp... po prostu natury, na organizm człowieka, tak samo myślę, że kamienie też mogą jakiś wpływ mieć, bo są naturą, tak jak i my :D Znam osoby, które np robią nalewki z bursztynu i go piją albo się nim nacierają :D
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  35. Są przepiękne Agness, jestem oczarowana! Pozdrawiam ciepło Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, bardzo mi miło, dziękuję serdecznie <3
      I ja cieplutko Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  36. Kolory tych bransoletek przepiękne a i właściwości idealne na pęd tego świata:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też urzekła barwa, taki delikatny wiosenny odcień :D

      Usuń
  37. Nie jestem bransoletkowa ale te kamienie mnie urzekły.

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj już kwietniowym porankiem
    Nie chce mi się wierzyć, że kilka dni temu zerwałam kolejną kartkę kalendarza. Ale i ta kwietniowa jest piękna i cieszę się, ze przez pewien czas będę ją podziwiać.
    Piękne te Twoje bransoletki. Chyba już wspominałam, że jest to mój ulubiony dodatek. Co prawda niebieski kolor nie należy do moich ulubionych, ale te Twoje z żółtym żyłkowaniem chętnie pożyczyłabym chociaż na chwilę...
    Dziś od rana dzielę się z Tobą moją wiośnianą radością i jak zawsze przesyłam dobre słowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to prawda, czas płynie tak szybko... i chyba im jestem starsza, to mam wrażenie że płynie szybciej ;)
      Jest tak wiosennie, słonecznie i pięknie, ale na razie bardzo zimno i wietrznie, mam nadzieję, że już szybciutko temperatura ładnie się podniesie :)
      Bardzo się cieszę, że bransoletki podobają Ci się. To i mój ulubiony element biżuterii :D
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  39. Piękne bransoletki i cudne kamienie. Nie wiedziałam,że ma takie "właściwości".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Uwielbiam czytać o właściwościach kamieni... w ogóle kocham naturę i bardzo interesuje mnie jej wpływ na nasz organizm :D

      Usuń
  40. Nie będę oryginalna, ale znów napiszę - cuuuudne są! :) Pozdrawiam Cię Agness serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, serdecznie Ci dziękuję za miłe słowa i również pozdrawiam Cię bardzo ciepło <3

      Usuń
  41. Przecudne bransoletki!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję kochana i również serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  42. Są piękne!!! Aż dech zapierają!! Bardzo lubię bransoletki z naturalnych kamieni i noszę je do każdej stylizacji :). Wierzę w moc naturalnych kamieni więc chętnie poczytałam Twój opis :) Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miło mi, że podobają Ci się <3 Ja też uwielbiam kamienia naturalne i uwielbiam czytać o ich właściwościach, to niesamowicie ciekawe, jesteśmy wszak częścią natury :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  43. Przepiękne bransoletki !
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, bardzo dziękuję i również pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń