wtorek, 30 sierpnia 2022

Weselny tort

 

Sierpień tego roku jest pod znakiem ślubu mojej córci.

Na początku miesiąca ślub i kameralne przyjęcie w restauracji, noc poślubna w hotelu, następnego dnia wyjazd w podróż poślubną, a po powrocie przyjęcie weselne dla rodziny i przyjaciół.

Tak nietypowo i niesztampowo, tak jak lubimy najbardziej :))) 


Przyjęcie odbyło się w minioną sobotę. Podjęłam się, jako prezent dla młodej pary, zrobić słodki stół.

Było kilka ciast, 7 różnych monoporcji deserkowych i król stołu - tort :D

Nieco zaskakujący, ponieważ na zewnątrz delikatny, same biele i kremy, z odrobiną złota, a w środku ciemny i intensywny - trufla, gorzka i mleczna czekolada i malina :))








Zdjęcia przekroju niestety nie miałam okazji zrobić, ale została odrobina w lodówce, więc pokażę jak mniej więcej wyglądał środek :)))



Stresik przy przygotowaniu tortu był spory, bo to taka wielka i ważna rodzinna uroczystość, zależało mi żeby był idealny, a wiadomo, że gdy najbardziej nam zależy, to różnie może być ;)))

Na szczęście wszystko poszło dobrze :)))

54 komentarze:

  1. Prawdziwe cudo cukiernictwa!
    Szacunek dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tort wygląda przepięknie Wszystkiego najlepszego dla młodej pary.

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie wygląda. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Karolinko i również pozdrawiam :****

      Usuń
  4. Noooo ! Najlepszy cukiernik nie powstydził by się takiego dzieła . Przepięknie ozdobiłaś, a na widok środka ślinka leci. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo mi miło <3 Cieszę się, że spodobał Ci się :***
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  5. Przepiękny. Dekoracje delikatne, subtelne i jakże eleganckie. Cudo. Ależ smakowicie wygląda środek tortu. Jaka Ty zdolna jesteś. Gratuluję 🌹🍰

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż ślinka leci, wygląda smakowicie i z pewnością tak smakował, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Agness, tort wygląda przepięknie - delikatnie i elegancko, a na widok środka już mi ślinka cieknie... Uwielbiam smak gorzkiej czekolady i trufli. No cudo cukiernicze i tyle! Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusi, miło mi bardzo, że podoba Ci się, dziękuję kochana <3

      Usuń
  8. Agness, Twój tort to prawdziwe arcydzieło cukiernicze.
    Oglądam je kolejny raz i za każdym razem cieknie mi ślinka.
    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, miło mi przeogromnie, dziękuję za ciepłe słowa <3
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  9. Dzieło sztuki, aż się nie chce jeść. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach Przecież on jest idealny, brawo. Przemiło być na Twoim blogu, witam najserdeczniej. :**** Chcę życzyć też Twej córci, co najlepsze, niech życie jej się układa wręcz bajecznie, bo czemu nie. Zdrówka, radości, czego tylko osobie życzy, zresztą Ty też. :)))) Pozdrawiam najserdeczniej. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agusiu, dziękuję kochana <3 I za życzenia i za jak zawsze przemiłe, ciepłe słowa. Ściskam Cię najserdeczniej i dziękuję, że zaglądasz, mimo, że ja mam ogromne zaległości w blogosferze. Ale powolutku nadrobię ;)

      Usuń
  11. Kochana, to dzieło sztuki przez duże s.
    Pogodzić wygląd tortu ze smakiem to dla mnie magia, a u Ciebie i różne ciasta i kremy, i jeszcze galaretka!
    Stres nie zaszkodził wypiekowi na pewno:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jotko, bardzo dziękuję, cieszę się, że podołałam na taką ważną uroczystość :)))

      Usuń
  12. Podziwiam Twój kunszt w zrobieniu torta. Wyszedł genialny. Gratulacje dla młodej pary. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, pięknie dziękuję i za życzenia i miłe słowa o torcie <3
      Również serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Nie jestem cukiernikiem i nawet ze mnie żadna dobra kucharka ale raz postanowiłam zrobić tort na moje urodziny. Stresa miałam ale wszystkim smakował ten mój pierwszy tort. Twój wygląda rewelacyjnie i na zewnątrz i w środku .Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, jestem pewna, że Twój torcik smakował wspaniale :)))
      Dziękuję i pozdrawiam najserdeczniej :***

      Usuń
  14. Aga, perfekcyjny i piękny i na pewno smakowity. Ty zdolna jesteś i pracowita bo tyle warstw i tak cudnie dobranych to mało kto potrafi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś mistrzynią cukiernictwa. Tort na zewnątrz wygląda wspaniale, a w środku tak smacznie że z chęcią bym spróbowała, jakby można to zrobić przez internet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo dziękuję kochana, miło mi niesamowicie <3 <3 <3

      Usuń
  16. Taka mama to skarb, tort prawdziwe dzieło sztuki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, miło mi ogromnie, bardzo dziękuję kochana <3

      Usuń
  17. Przepiękny i bardzo apetycznie wyglądający tort. Wszelkiego dobra dla Młodych, dużo zdrówka i miłości. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko, bardzo dziękuję kochana za życzenia i miłe słowa o torcie.
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  18. wow ależ tort śliczny zarówno na zewnątrz jak i w środku, chętnie bym posmakowała takiego....

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny torcik i na pewno przepyszny :) Teraz cukiernicy potrafią wyczarować cuda... Serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, bardzo dziękuję kochana :*** Buziaki serdeczne <3

      Usuń
    2. Ojeju, a ja nie wiedziałam, że Ty Agness zrobiłaś go przecudnie, z serca dla Córci i SAMA! Jest bossski! :) :) :)

      Usuń
    3. Dziękuję kochana... bardzo, bardzo , bardzo :*****

      Usuń
  20. Tort wspaniały, wyobrażam sobie stres przy wykonaniu.
    Dla Młodej Pary wszystkiego najlepszego.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu, przyznam, że stresik był, bo to ważna uroczystość, zależało mi, żeby był naprawdę dobry :))
      Dziękuję kochana w imieniu młodych, za życzenia <3

      Usuń
  21. Piękny tort! Środek wygląda bardzo apetycznie:))) Podziwiam Cię Aguś, że podjęłaś się tego zadania. Za kilka miesięcy czeka nas też taka uroczystość:) Do pieczenia i takiego cudownego strojenia nie mam daru, dlatego znalazłam już odpowiedniego fachowca:)
    I tak stres będzie :DDD
    Buziaki i jeszcze raz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu <3 <3 <3
      Bardzo dobrze, że powierzyłaś to słodkie zadanie fachowcowi, to naprawdę ogrom pracy, praktycznie cały tydzień po wiele godzin dziennie. Przyznam szczerze, że na koniec byłam wykończona, ale i naprawdę szczęśliwa, że wszystko tak pięknie się udało, młodzi i goście zachwyceni i zadowoleni :)) To największa nagroda :))
      Buziaki serdeczne :***

      Usuń
  22. Tort mistrzostwo, piękny! Patrząc na ten kolorowy przekrój zapewne wyśmienity w smaku. Gratuluje serdecznie i winszuje Młodym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila, bardzo dziękuję i za życzenia i za miłe słowa o torcie <3

      Usuń