piątek, 2 września 2022

Słodki stół

 

Jeszcze jeden post w temacie przyjęcia weselnego mojej córci :))

Jak wiecie wzięłam na siebie zrobienie młodym tortu i słodkiego stołu. Tort już zaprezentowałam, a teraz chciałabym pokazać deserki, które przygotowałam. Było ich całkiem sporo ;)))

Zdjęcia nie są najlepszej jakości, mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Nie było kiedy robić fotek i to co mam, to robione na szybko telefonem, w niezbyt dobrym świetle. Ale ważne, że coś tam zostało uwiecznione na pamiątkę, mimo, że jakością nie powala ;)))

 


 

 


 

 Mini bezy z kremem malinowym i czekoladowym, oraz owocami. 

Były też mini dacquoise z kremem karmelowym, z dodatkiem daktyli i prażonych orzechów włoskich

 


 

 



Tartaletki waniliowe z wiśniową frużeliną, czekoladowym ganache i czekoladowym kremem






Czekoladowe tartaletki z malinową frużeliną, serniczkiem na zimno i owocami






Kilka rodzajów muffinek - cytrynowe z konfiturą malinową i polewą kajmakową






Muffinki brownie z kremem czekoladowym

 


 

Mini serniczki w pucharkach, z pistacjami, na spodzie z pokruszonych ciasteczek owsianych




A oprócz tego szarlotka, serniczek z solonym karmelem i orzeszkami ziemnymi, snickers i przekładany kremem miodownik - ciasta to już nie moje dzieło, ale przyjaciół :)))




56 komentarzy:

  1. Takie pyszności mi tu kochana pokazujesz, a ja na diecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ło matko pojedyncza! Ja się staram trzymać wagę, po kilku latach od czasu gdy byłam dwa razy większa, a tu takie pyszności! ;-)))
    Jesteś prawdziwą stylistką tych niewiarygodnych słodkości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilko, dziękuję kochana z miłe słowa :***
      Z tą wagą, to trudna sprawa, trzeba się pilnować, chociaż i od czasu do czasu można zgrzeszyć ;)))

      Usuń
  3. Ojej jakie pyszności. Wszystko tak pięknie wygląda, że szkoda jeść. Mogę sobie tylko wyobrazić jak smakuje. Z pewnością wszyscy byli zachwyceni. Pozdrawiam serdecznie :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję, miło, że słodkości spodobały Ci się <3
      Przyznam nieskromnie, że były chwalone i szybko znikały :)))

      Usuń
  4. Agness, jesteś cukierniczą czarodziejką!!! Podziwiam torty, które tworzysz a teraz jeszcze deserki do kompletu - wyglądają tak smakowicie...
    Pozdrawiam słodko i chylę czoło przed Twoim talentem :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, dziękuję kochana za tak miłe i budujące słowa <3 Ogromną przyjemność mi sprawiły :***
      Ściskam najserdeczniej <3

      Usuń
  5. Jesteś mistrzynią świata Agness! Nie wiedziałam, że tort był Twojej produkcji :) Piękne smakołyki tworzysz. Czy to Twoja profesja, czy pasja? Pozdrawiam gorąco...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, dziękuję kochana za tak przemiłe słowa :****
      Wypieki to jedna z moich pasji, bardzo lubię je robić, sprawia mi to ogromną frajdę... ja w ogóle kocham karmić ludzi :)))
      Uściski serdeczne Polu :*

      Usuń
  6. To niemożliwe, takie cuda własnoręcznie? To morze cierpliwości, talent i duża szczypta miłości! Widziałam niedawno słodki stół w restauracji, a le nie umywał się do Twojego!
    Brawa, wielkie brawa!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jotko, dziękuję kochana za tak miłe słowa, wielką przyjemność mi sprawiły <3<3<3
      Uściski serdeczne :***

      Usuń
  7. OMG
    Te wszystkie słodkości to prawdziwe arcydzieła. Agness z Twoim talentem cukierniczym na mur do swojego zespołu wziąłby Cię - Elias Läderach ze Szwajcarii. Domyślam się, że te pyszności obłędnie smakowały.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej... dziękuję kochana za takie miłe słowa :***
      Przyznam szczerze, że smakowały całkiem nieźle, były chwalone, co sprawiło mi ogromną radość :)))
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  8. Jejku, aż slinka cieknie, jak się na to patrzy ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło, dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  9. Jestem pod tak ogromnym wrażeniem, że nie bardzo wiem, co napisać. Po prostu mi szczęka opadła. To wszystko jest takie piękne, takie doskonałe! I z pewnością cudowne w smaku. Zrobiłaś przepiękny prezent Młodej Parze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, Twoje słowa sprawiły mi ogromną przyjemność, bardzo, bardzo dziękuję <3 <3 <3

      Usuń
  10. O Jezusie.... cudowności, przecudowności!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia słabe? Fantastyczne są, a to co wyczarowałaś to prawdziwe arcydzieła.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu, bardzo dziękuję kochana, miło mi przeogromnie :***

      Usuń
  12. Jak to nie powala ! Od samego patrzenia ślinka cieknie. Nie źle się napracowałaś , żeby tyle rodzajów przygotować to i czasu potrzeba i inwencji. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana <3 Przyznam, że pracy było całkiem sporo :)))

      Usuń
  13. To wszystko co pokazałaś to NAJPRAWDZIWSZA SŁODKA ROZPUSTA :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem. Wyglądają obłędnie. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, bardzo dziękuję i również najserdeczniej Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  15. Pokazujesz prawdziwe arcydzieła sztuki kulinarnej, którym na pewno nikt się nie oprze! Na pewno wymagały wiele pracy, ale efekt jest doskonały. Serdeczności dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusi, dziękuję kochana <3 Pracy faktycznie było naprawdę dużo, ale i satysfakcja była ogromna i zadowolenie młodych było największą nagrodą :))
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  16. Wspaniałe pyszności przygotowałaś i takie niepospolite :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, bardzo dziękuję za miłe słowa i ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  17. Oj, trafiłam tu po kolacji, a patrząc na Twoje cukiernicze cuda ślinka cieknie! Nie dość, że wyglądają przepięknie, to na pewno są przepyszne. Spróbowałabym wszystkiego (chociaż po kawałeczku), jestem łasuchem. A ty jesteś artystką, na wielu polach, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, dziękuję kochana z tak miłe słowa :*** Powiem Ci, że właśnie tak próbowaliśmy, po kawałeczku każdego, bo chcieliśmy spróbować wszystkiego :)))
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  18. Ojej ale słodkości... Wyglądają obłędnie... Normalnie ślinka mi poleciała... Aguś Ty zdolniacho.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, dziękuję kochana i ściskam Cię serdecznie :***

      Usuń
  19. Witaj wrzosowo Agness
    Prawdziwe dzieła sztuki. Cudnie wyglądają i zapewne tak smakowały. Jesteś niesamowicie zdolna.
    Pozdrawiam snującą się nitką nostalgii 

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismenko, dziękuję kochana za miłe słowa :*** i również pozdrawiam najserdeczniej <3

      Usuń
  20. Aż szkoda jeść tak cudnie wyglądające słodkości. A takie ciasteczko to chyba nie na jeden kęs? Bo wyglądają na spore. A jak się chce każdego spróbować to co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, to prawda, są spore. Nie da rady spróbować każdego przy jednej posiadówce, chyba, że ktoś jest prawdziwym łasuchem ;))) Ale my dzieliliśmy każdy deserek na 2-3 części, wtedy było po sporym kęsie i można było posmakować każdego :)))

      Usuń
  21. Ależ to wszystko smakowicie wygląda. Aż szkoda jeść. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi przeogromnie, dziękuję kochana <3
      Również serdecznie Cię pozdrawiam :))

      Usuń
  22. Ile pyszności!!!! Jakaś okazja był ku temu? Prowadzisz cukierenkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, to było przyjęcie weselne mojej córci. Zaoferowałam się, że słodki stół i wszelakie łakocie wezmę na siebie i taki prezent ode mnie :))

      Usuń
    2. Ach!!! Wspaniały pomysł. A myślałam, że może... takie pyszności tworzysz :))

      Usuń
    3. Dziękuję kochana <3 Przyznam, że kocham gotować, piec i wymyślać przeróżne łakocie... mam to chyba w genach, bo sporo rodzinki obraca się w sferach ciastkarskich ;)))

      Usuń
  23. Aguś, gratuluję! Stół wygląda przesmakowicie! Lecę obejrzeć tort:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. No jestem pod wrażeniem :) cuda widzę na tym stole :) gratuluje talentu i wszystkiego dobrego dla młodych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo bardzo dziękuję :)) I za życzenia i za miłe słowa <3

      Usuń