środa, 3 maja 2023

Kwietniowe bukiety

 

Rośliny to moja miłość, czy w ogrodzie, czy w domu, zawsze mnie otaczają.

Kocham i te doniczkowe i cięte, poukładane w bukiety. Był czas, że pokazywałam je dosyć często, później jakoś zaniechałam, bardzo chętnie do tego wrócę i podzielę się ich niesamowitym urokiem.

 

Takie oto towarzyszyły mi w kwietniu <3

 


 

 





























Każdy kwiat jest przepiękny, a bukiet niepowtarzalny. Nie umiem wybrać, która z kwietniowych kompozycji podobała mi się najbardziej. A czy Wy macie swojego faworyta ? 



44 komentarze:

  1. Przepiękne bukiety. Dobrze wyglądają te złożone z różnorodnych kwiatów, jak i pęk żonkili. Biała róża w bardzo dekoracyjnym wazonie, to jak królowa w godnej dla siebie oprawie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, róża to bezapelacyjna królowa kwiatów, jest majestatyczna i piękna.
      I ja serdecznie pozdrawiam, pięknej majówki <3

      Usuń
  2. Wszystkie są piękne, ale najbardziej podoba mi się ten z czerwonymi różami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, dziękuję za Twoją opinię <3 Róże czarują :)))

      Usuń
  3. Wszystkie są przecudnej urody!
    fuscila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilko, miło mi bardzo, że spodobały Ci się <3

      Usuń
  4. W sumie wszystkie piękne , ale jak dla mnie to zdecydowanie samotna biała róża w baniaczkowym wazonie . U mnie w kwietniu królują tulipany. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta samotna róża faktycznie ma w sobie coś :))) Jest taka majestatyczna i królewska :))
      Uściski serdeczne :)

      Usuń
  5. Twoje bukiety są piękne bez wyjątku. Mnie zachwycają żółte żonkile, a przecież ponoć nie przepadam za żółcią:)))
    Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu, u mnie wiosna z przewagą żółci :)) Chyba przywodzi mi na myśl słońce, którego brakuje mi po długiej, szarej jesieni i zimie :)) Cieszę się bardzo, że spodobały Ci się :*
      Uściski serdeczne :)

      Usuń
  6. przepiękne bukiety uchwycone na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta samotna róża w pięknej oprawie robi największe wrażenie!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta biała róża z ostatniej fotki jest fascynująca. Uwielbiam białe róże...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, ona taka majestatyczna i szlachetna. Też napatrzeć się nie mogę :)) Przypomina mi Chopina, odmianę którą miałam w ogrodzie, jednak tamta bajecznie pachniała, a ta całkowicie bez zapachu.

      Usuń
  9. U mnie w wazonie obecnie cudnie pysznią się tulipany papuzie -podarowane od serca🧡🌷🤗
    Lubię kwiaty sezonowe, nie zabieram ich jednak z ogródeczka.
    Pozdrawiam cieplutko 🌼😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morgano, kiedyś też tak miałam, że nie zrywałam kwiatów w ogrodzie do wazonów, teraz sadzę więcej, a niektóre nawet specjalnie z przeznaczeniem na cięte :))
      I ja pozdrawiam najserdeczniej <3

      Usuń
  10. Przepiękne, a róże wyjątkowe. Też kocham kwiaty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty potrafią zauroczyć :))
      Miło mi bardzo, że bukiety spodobały Ci się <3

      Usuń
  11. Piękne, wiosenne bukiety. Na pewno wniosły dużo radości do Twojego domu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, to prawda, kwiaty i w ogóle przeróżne rośliny, dają mnie mnóstwo radości :))
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  12. Witaj majowo Agness
    Dziękuję za miłe słowa. Cieszę się, że lubisz do mnie zaglądać. Zapraszam częściej:)))
    A bukiety piękne. Jednak najbardziej rozczulił mnie kryształowy wazon. W moim domu też taki jest.
    Pozdrawiam żółto-zielonymi kolorami mojego ogrodu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismenko, kocham swoje kryształy miłością wielką, to po mojej mamie, więc nie tylko doceniam ich piękno, ale mają ogromną wartość sentymentalną, dla mnie bezcenną :))
      Pozdrawiam najserdeczniej <3

      Usuń
    2. U mnie są kryształy po mojej babci. Też mają dla mnie wartość sentymentalną

      Usuń
    3. Takie przedmioty, które odziedziczymy po kochanych osobach, są dla nas bezcenne <3

      Usuń
  13. Wszystkie bukiety przepiękne! Trudno wybrać, choć ta pojedyncza biała róża ma coś w sobie wyjątkowego... Uściski dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusi, ta róża jest taka majestatyczna, prawdziwa królowa kwiatów :)))
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  14. Jak tu wybierać spośród takich piękności! Najbardziej lubię białe kwiaty, ale przyznam się, że mam ostatnio zapotrzebowanie na kolory, więc tym razem wybrałabym chyba jednak te wielobarwne bukiety :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magosiu, ta potrzeba kolorów to chyba u nas wszystkich po długiej, szarej zimie. Teraz wreszcie nasycimy się barwami, wszystko tak pięknie rozkwita :))

      Usuń
  15. Pieknie dekorujesz mieszkanie kwiatami.Ja uwielbiam wiosenne kwiaty. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, te wiosenne chyba cieszą najmocniej. Jesteśmy tak bardzo spragnieni koloru i roślin po długiej szarej zimie, że nawet najmniejszy fiołeczek zachwyca :)))
      Ściskam Cię serdecznie :)

      Usuń
  16. Piękne są Twoje bukiety. Cieszę się, że je znowu prezentujesz.
    przesyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, to Ty mnie zmotywowałaś do powrotu do tego cyklu, za co Ci dziękuję i postaram się kontynuować, już bez lenistwa :)) <3

      Usuń
  17. Prześliczne bukiety pięknie się wszędzie komponują - u mnie były tulipany :) A teraz jak mam kwiaty w ogrodzie to jakoś mi szkoda ich rwać - dziwne ale już tak mam może czas to zmienić ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, też tak miałam przez długie lata, ale ostatnio od jakiegoś już czasu zrywam do bukietów. W ogródku nie zawsze mogę je podziwiać, czasami pogoda też na to nie pozwala, a ja stwierdziłam, ze chcę się cieszyć ich widokiem na co dzień :))
      Pozdrawiam Cię najserdeczniej :))

      Usuń
  18. Ja też kocham kwiaty i dlatego tyle ich w moich haftach, tylko w taki sposób można zatrzymać je na dłużej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, hafty wspaniale oddają urodę kwiatów. Właśnie ostatnio podziwiałam cudne kwiatki na Twoich rękawiczkach :))

      Usuń
  19. Tak, zdecydowanie kwiaty to mój temat. Piękne bukiety i wiosenne akcenty tulipanów i narcyzów. Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłeczko, tak, właśnie dzięki kwiatom się poznałyśmy :)))

      Usuń
  20. Kocham kwiaty w każdej postaci. Zajmuję się nimi na codzień więc moja ocena nie będzie obiektywna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilo, to prawda, ciężko wybrać najpiękniejsze kwiaty, każde mają niesamowity urok :))

      Usuń
  21. Uwielbiam wszelakie rośliny zarówno w ogrodzie, doniczkach i wazonach. Super, że trafiłam na pani blog dużo ciekawostek, przepisów i ogólnie tematów, które mnie interesują. Pozdrawiam serdecznie Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, i ja bardzo się cieszę z Twoich odwiedzin i zapraszam najserdeczniej jak najczęściej, bardzo miło mi jest Cię gościć.
      Pozdrawiam gorąco <3

      Usuń