niedziela, 3 marca 2024

Bukiety lutego

 

Witajcie kochani <3

Wracam razem z wiosną :)))

Wprawdzie w kalendarzu jeszcze zima, ale ptaki już pięknie śpiewają, na rabatkach zaczynają się pojawiać pierwsze drobne kwiatuszki. Nieśmiało wyglądają ranniki, przebiśniegi i krokusy, a ciemierniki kwitną na całego, pyszniąc się bogatymi bukietami. 

Pojawia się coraz więcej słońca, a i powietrze inaczej pachnie. Czuć nadchodzącą wiosnę :))

Grudzień, styczeń i pierwsza połowa lutego w moim domu, to miesiące, gdy królują zimowe dekoracje. Iglaste gałązki w bukietach, wiankach i stroikach, szyszki, orzechy, laski cynamonu i roślinny susz w przeróżnych kompozycjach. Dopiero od połowy lutego zapraszam do swoich wnętrz kolorowe cięte kwiaty i napełniam nimi wazony. Taką granicą są walentynki, to dzień, gdy pojawiają się pierwsze bukiety.

Tulipany, obowiązkowe kwiaty w moim domu i ogrodzie. Jedne z moich wiosennych ulubieńców.







Kolejny bukiet, niesamowicie dziwne, delikatne tulipany, z takimi jeszcze nigdy wcześniej nie spotkałam się. Były tak wiotkie, że zwisały główkami w dół, wyglądało to pięknie, ale było zaskakujące. 







Mąż mi przyniósł piękny bukiet bazi, drzewko rośnie w pobliżu jego pracy i każdego roku zrywa mi ogromny wiecheć, tak duży, że zawsze dzielę się nim z moimi ,,babeczkami,, 





I najpiękniejsza klasyka, bukiet czerwonych róż









I pojedyncza róża ;)

 

 

 





I na koniec cudne maleństwo, Kalanchoe 







Dziękuję kochani, że zaglądaliście do mnie, mimo mojej dwumiesięcznej nieobecności. 

Dziękuję za Wasze wiadomości na blogu i na poczcie mailowej <3 <3 <3 

W blogosferze byłam cały czas obecna, zaglądałam na wasze blogi, czytałam co tam Wam w duszach gra, jestem na bieżąco :))) Jedynie nie miałam weny do pisania i robienia zdjęć, jakiś zimowy leń mnie opanował. Obłożyłam się książkami, obok zawsze był włączony laptop i w każdej wolnej chwili czytałam, czytałam, czytałam... i książki i blogi. Ale już koniec leniuchowania i biorę się za działanie ;)))

Pozdrawiam serdecznie i niech wiosna będzie łaskawa, słoneczna i ciepła dla nas wszystkich <3 

 

 

60 komentarzy:

  1. Uwielbiam kwiaty, najbardziej róże, ale tulipany też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, w takim razie bardzo się cieszę, że wśród moich bukietów trafiły się Twoje ulubione kwiaty :))

      Usuń
  2. Wzruszają mnie te czerwone tulipany z opuszczonymi główkami...
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrotko, one były naprawdę przedziwne, takie cieniutkie, wiotkie łodyżki, a stały bardzo długo :))

      Usuń
  3. Z wiosną możemy bardziej zaszaleć, ale i tak twoje lutowe bukiety zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jotko, dziękuję <3
      To prawda, wraz z wiosną pojawia się mnóstwo materiału na bukiety, ogranicza nas tylko wyobraźnia :))

      Usuń
  4. Jesteś, bukiety przesliczne, kocham wszystkie kwiaty ale te pierwsze są nam najcenniejsze, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulu, to prawda, pierwsze wiosenne kwiaty cieszą wyjątkowo, nawet te drobniuteńkie, ledwo widoczne na rabatach., a dają wiele radości :))
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń
  5. Witaj Agness początkiem meteorologicznej wiosny
    Przychodzisz razem z wiosną. Czekałam na Ciebie.
    Pozdrawiam jak zawsze serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismenko, witaj kochana, dziękuję, że czekałaś, miło mi ogromnie <3
      Również serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
    2. Przesyłam słoneczny uśmiech przedwiośnia

      Usuń
    3. Dziękuję kochana i z przyjemnością odwzajemniam :***

      Usuń
  6. Tulipany to dla mnie symbol wiosny. Bardzo lubię kwiaty chyba jak każdy, poprawiają humor i nadają barw codzienności. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, to prawda, kwintesencja wiosny, tulipanów nie może zabraknąć w wiosennych kompozycjach :))
      Również najserdeczniej Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  7. Wszystkie te bukiety są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham wszystkie kwiaty, ale te wiosenne najbardziej. Chyba dlatego, że na nie się czeka cały rok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, to prawda, wiosenne kwiaty są wyjątkowe i bardzo wyczekane :))

      Usuń
  9. Miło Ciebie znów widzieć:)
    Brakowało Twoich bukietów i niedzielnych śniadanek i zwykłych pogaduch o czymkolwiek :)
    Róże oczywiście piękne, bazie mają sobie tę wiosenną magię a tulipany zwisłe są niesamowite i urokliwe:)
    Wiosnę widać już dosłownie wszędzie. Rośliny ruszyły z niesamowitą energią. Nie pamiętam ani takiego lutego ani takiego początku marca. Kwitną forsycje,tawuły w liściach, bzy się pozieleniły....Szok!
    Energii nam też przybyło bo ciepło i słoneczko robi swoje:)
    Wszystkiego dobrego życzę i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maminku, dziękuję kochana za tak miłe słowa, bardzo cieszą <3
      Faktycznie, na rabatach i w ogrodach już widać wiosnę, a podobno zapowiadają jeszcze duże mrozy, niech nasze roślinki jeszcze się tak nie spieszą :/// Dziś był piękny słoneczny dzień i na rabatkach aż kolorowo od przepięknych kęp krokusów.
      Również serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  10. A już się zastanawiałam , co się z Tobą dzieje. Miło Cię znów widzieć. Też kocham tulipany , a z kwitnących roślin mam aktualnie storczyki , anturium i kalanchoe. Pozdrawiam najserdecziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, już jestem z powrotem, wiosna przepędziła lenia ode mnie, mam nadzieję, że na stałe ;)))
      Piękne masz kwiaty w domu, mam nadzieję, że pokażesz :))
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  11. Zawsze podziwiam Aguś, jak pięknie jest wokół Ciebie. Jak cudownie potrafisz aranżować, dekorować i eksponować piękno przedmiotów, roślin w domu i ogrodzie. Robisz też cudne zdjęcia. Zawsze miło spędzam u Ciebie czas. Bukiety śliczne:)
    Ściskam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu, nawet nie wiesz jak dużo radości sprawiłaś mi swoimi słowami, dziękuję serdecznie <3
      Również pozdrawiam i ściskam gorąco <3

      Usuń
  12. Kwiaty w wazonach czynią nasze wnętrze domu przytulniejszym. Lubię zawsze mieć coś w wazonie. Na dniach zmienię dekorację na wiosenną, bo u mnie jeszcze suche hortensje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłeczko, u mnie też dopiero niedawno zawitały wiosenne klimaty :) Mój dom jest bardzo stonowany kolorystycznie, więc barwne kwiaty wnoszą dużo koloru i urozmaicenia :))

      Usuń
  13. Miło, że jesteś. Czasem jest potrzebny taki czas dla siebie. Piękne bukiety i śliczne dekoracje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lenko, to prawda, czasami potrzeba odmiany i oddechu, skupienia się na własnych potrzebach :)) Lenistwo też czasami potrzebne ;))
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  14. Chyba na każdego nachodzi czas niewielkiej przerwy od blogowania, ale potem wraca się:-) To nawet nie lenistwo, ale czas absorbują inne zajęcia:-) Zimowe bukiety wnoszą do domu trochę koloru w zimie, tym tęskniej wypatrujemy wiosny; pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario, masz całkowitą rację, czasami potrzeba odpoczynku, nawet od rzeczy, które bardzo lubimy :)) Po takim oddechu, wracamy ze zdwojoną energią:))
      Na rabatkach już wiosennie, pięknie wyglądają kępy krokusów i przebiśniegów, są też ranniki, ale niestety, prawie całkiem zostały przykryte przez iglaki. Zapowiadają spore mrozy, mam nadzieję, że roślinki dadzą radę.
      I ja najserdeczniej Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  15. Piękne aranżacje kwiatowe. Zawsze je u Ciebie podziwiam. Kocham tulipany i wszelkie kwiaty. A w tak ponurym czasie jaki mam nadzieję za nami umilają nam życie. Brakowało niedzielnych śniadań, ale Twój komentarz na moim blogu uspokoił mnie. Każdy ma taki czas w którym trzeba też poleniuchować. Jest nam to potrzebne. Pozdrawiam serdecznie 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko, dziękuję kochana <3 Wracam z nową energią :))
      Muszę Ci powiedzieć, że zamówiłam tę serię książek o której wspomniałaś w swoim ostatnim poście, czekają w kolejce lektur do przeczytania :)))
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  16. Aguś! Super że jesteś! Obawiałam się czy jakaś paskudna choroba Cię dopadła...na szczęście to tylko leń, któremu czasem każdemu się należy!
    Bukiety jak zwykle cudne! Te żółte tulipany to kwintesencja wiosny ! Serdecznie Cię pozdrawiam i ściskam 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję za troskę :*** U mnie wszystko dobrze, tylko leń mnie opanował ;)) Wprawdzie ostatnio przez 2 tygodnie przeziębienie zagościło w moim domu, wszyscy ciągaliśmy nosami, były nawet antybiotyki, bo u mnie wywiązało się zapalenie oskrzeli, ale to wiadomo, raz na jakiś czas, w okresie zimowym, pojawia się jakaś infekcja :) Ale już wszystko dobrze, szybko minęło :)
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  17. Dobrze, że już jesteś. Wpadałam do Ciebie i sprawdzałam czy pojawiają się Twoje odpowiedzi na komentarze. Były, więc byłam spokojniejsza. Prześliczne są Twoje bukiety.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusiu, dziękuję kochana, że zaglądałaś sprawdzając, czy się pojawiam :*** U mnie wszystko dobrze, potrzebowałam chyba po prostu krótkiej przerwy na naładowanie akumulatorków i wracam z nową energią :))
      Również pozdrawiam Cię najserdeczniej <3

      Usuń
  18. Piękne zdjecia róż. Co do bazi i tulipanów to kojarzą mi sie z wiosną. Bazie to Wielkanoc:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, masz rację, bazie nieodłącznie kojarzą się z Wielkanocą, aż żałuję że w tym roku nie będzie ich w tym czasie, bo zdążą dawno przekwitnąć :/ Ale to nic, będą inne ozdobniki wielkanocnego domu :))

      Usuń
  19. Ale fajnie się zrobiło... Piękne bukiety, ten i tulipanów, ten i różany... Ach... Kochana uważaj... Ostrożnie, bo po takim leniuchowaniu, mówię też o sobie to pierwsze, porządne wyjście w ogród to mi po dupie dało... Faktycznie chovilam połamana, ale czułam, że odżyłam 🤭😁😁😁 przyjemności życzę...
    Dzieki że jesteś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, u mnie zimno i leje, tak, że ogródek musi jeszcze troszkę poczekać.
      Buziaki kochana <3

      Usuń
  20. Przepiękne bukiety. Jak miło popatrzeć! Uwielbiam kwiaty w domu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie zachwyca, gdy dom dekorują kolorowe bukiety. Chyba nie ma piękniejszych dekoracji :))

      Usuń
  21. Uwielbiam wiosnę i patrzeć jak wszystko się zmienia, budzi do życia. U mnie już bratki wyszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to cudowne obserwować, gdy świat zaczyna się zielenić i pojawiają się pierwsze rośliny :)) Każdy, nawet najmniejszy pączek, czy kwiatek bardzo cieszy :)

      Usuń
  22. Z takimi bukietami każdy dzień to jak małe święto

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się że znów jesteś! Pokazujesz piękne bukiety. Wiosną uwielbiam bukiety z tulipanów, a róże to całoroczna klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusi, to prawda, róże cieszą przez cały rok, tulipany to kwintesencja wiosny :)))

      Usuń
  24. Witaj ponownie! :) Bukiety prezentują się przepięknie. Tulipany są również moimi ulubionymi wiosennymi kwiatami. Mam nadzieję, że wiosna przyniesie Ci dużo inspiracji i energii do tworzenia pięknych dekoracji.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne przebudzenie - każde kwiatki są urocze, a te wiosenne w szczególności bo wyczekiwane :) faktycznie ciekawie zwisały :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, to prawda, wiosenne kwiaty długo wyczekane, więc cieszą nawet te najmniej okazane, najdrobniejsze :))
      Pozdrówki serdeczne <3

      Usuń
  26. Uwielbiam żywe kwiaty. Wiosną szczególnie kiedy są tulipany.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie i kolorowo. Tulipanom do wazonu można dodać łyżeczkę cukru, albo trochę węgla z kotłowni jak się węglem pali. To często pomaga i dłużej kwitną. U mnie raz to działa a raz nie. Z bzami to węgiel. Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, z cukrem metodę znam, jednak o węglu nie słyszałam, z prawdziwą ciekawością wypróbuję. Dzięki za pomysł :*
      Buziaki serdeczne <3

      Usuń