środa, 22 maja 2019

Biżuteria męska z hematytu



Zaprezentuję dziś biżuterię męską. 
Jest to naszyjnik z doczepianą zawieszką - krzyżykiem.
Koraliki powstały z minerału, który przywodzi na myśl twardy i mocny metal. Ten kamień idealnie pasuje właśnie Panom :) A mowa o hematycie, użyłam ten w kolorze ciemnego grafitu. Minerałowi towarzyszy srebro :)  Krzyżyk również w prostej, minimalistycznej formie.











Wybaczcie jakość zdjęć, ale robione  telefonem  w wielkim pośpiechu ;))

Pozdrawiam serdecznie, do napisania <3 


 


43 komentarze:

  1. Piękny męski komplet . Lubię biżuterię u mężczyzn . Mój M nie założy niestety ..... a może stety. Pozdrawiam cieplutko Agness.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, ja również uwielbiam biżuterię u mężczyzn :D Uważam, że paradoksalnie dodaje męskości :)) Mój eM również nie nosi, baaardzo staram się go namówić, ale na razie nie udało mi się :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
    2. A mój bardzo lubi biżuterię, ale taka w stylu militarnym. Ostatnio dostał w prezencie nieśmiertelnik ze sklepu https://e-kaydo.pl/niesmiertelniki-meskie i cieszył się jak dziecko !

      Usuń
  2. Bardzo fajny komplet, lubię, kiedy mężczyzna nosi biżuterię 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Ja również bardzo lubię :D

      Usuń
  3. Aguś przepiękny męski komplet ❤. I jeszcze tak z wyjątkowego kamienia zrobiony. Idealny dla Panów o mocnej osobowości :). Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, miło mi bardzo, że podoba Ci się <3 Faktycznie ten kamień jest dla twardzieli :))
      I ja ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  4. Bardzo gustowna propozycja dla Panów Agness. Lubię, gdy mężczyzna nosi biżuterię... A ja dziś także cieszę się świeżutkim prezentem :)Dostałam wisior afgański z lapisem lazuli... wymarzony... Pozdrawiam cieplutko Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, ale fajnie, że dostałaś wymarzony prezent... już biegnę do Ciebie podziwiać :))) Jestem pewna, że przepiękny :)
      Ściskam Cię serdecznie :D

      Usuń
    2. Ha, ha jeszcze o nim nie napisałam Agness... Ale napiszę... Bye!

      Usuń
    3. Kochana, no właśnie zaglądałam i będę grzeczniutko czekać aż pokażesz :D Jestem bardzo ciekawa tego cudeńka :))

      Usuń
  5. No trzeba powiedzieć że bardzo ładna ta biżuteria 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie niejednemu facetowi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, to było zrobione dla konkretnego pana, bardzo się cieszę, bo jest zadowolony :D

      Usuń
  7. Tak, pasuje do mężczyzny. Naszyjnik stonowany z pięknym hematytem. Świetne są Twoje prace Aguś. Potrafisz zrobić piękną biżuterię dla każdego:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś, bardzo dziękuję za ciepłe słowa <3 Miło mi bardzo, że podoba Ci się :)

      Usuń
  8. Bardzo ładna bransoletka i krzyżyk idealnie do niej pasuje !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko to naszyjnik :) Miło mi bardzo, że podoba Ci się <3
      I ja pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  9. Biżuteria piękna, ale mój mężczyzna nie nosi. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, mój też nie. Staram się go namówić, ale jest uparty jak osioł ;))) Chociaż widzę troszkę progres, bo ostatnio jakby coś drgnęło w kwestii skórzanej bransolety ;))

      Usuń
  10. Cudowna biżuteria :) Prezentuje się świetnie :) Niestety mój ukochany nie kolekcjonuje biżuterii, ma obecnie srebrny łańcuszek, bransoletkę i dwa zegarki. Dla niego to wystarczająco dużo :)
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to i tak dużo. Mój eM poza zegarkiem nie nosi nic, mimo, że usilnie nad nim pracuję ;)))
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Faktycznie hematyt jest piękny, wygląda jak polerowany metal :D

      Usuń
  12. Ten komplecik naprawdę super wygląda ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że podoba Ci się <3
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :D

      Usuń
  13. Mimo, że męski, to mi się podoba - noszę podobny, właśnie z hematytu:) Kupiłam kiedyś w Nałęczowie na jakichś targach, mam już go kilka lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo taka surowa biżuteria ma to do siebie, że pasuje i kobiecie i mężczyźnie :D Ja również mam bransoletki z hematytu i często noszę :D

      Usuń
  14. Super ! Panowie też lubią biżuterię i noszę jej coraz więcej.
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, masz rację :D Bardzo mnie to cieszy, bo uwielbiam, jak pan ma jakiś ładny akcent biżuteryjny, uważam, że paradoksalnie, dodaje mu to męskości :D
      Tobie również pięknego weekendu <3

      Usuń
  15. Nie mam zdania, bo moi Panowie nie noszą takich "błyskotek".
    Pozdrawiam za to serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój eM też nie daje się namówić, ale usilnie nad tym pracuję :))))
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  16. Szukałam bransoletki dla męża i dosłownie przez przypadek trafiłam na Twojego bloga. Jestem zachwycona Twoim talentem! Robisz prawdziwe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i serdecznie zapraszam Cię do mojego świata <3 Bardzo dziękuję za ciepłe słowa, jest mi niesamowicie miło :D

      Usuń
  17. Ładnie wygląda, ja myślę, że kobieta też mogłaby nosić taką biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, masz całkowitą rację, pewnie że tak :D Ja mam bransoletki z hematytu i bardzo je lubię :D

      Usuń
    2. Piękna propozycja dla panów, szkoda że tak mało mężczyzn ją nosi :)

      Usuń
    3. Na szczęście coraz więcej panów sięga po takie drobiazgi :D Bardzo mnie to cieszy, bo uwielbiam, gdy panowie mają takie dodatki :D

      Usuń