niedziela, 26 maja 2019

Rododendrony w moim ogrodzie



Cały rok czekam na ten czas... czas królowania Rododendronów w ogrodzie <3
Kocham ten widok, gdy wśród zieleni zaczynają wyłaniać się intensywne kolory.... jak tęcza, jak cudowna cygańska spódnica, jak paleta artysty... wszystkie wymarzone barwy. I mimo ogromnej różnorodności, wszystkie do siebie pasują :)))
Jedne już zaczynają przekwitać, inne jeszcze czekają w pąkach na swój czas, ale już ogród aż krzyczy kolorami :D


Kochani, zapraszam na spacer wśród ogromu barw <3 










































Pogoda w tym roku jest idealna dla tych pięknych krzewów. Nie jest zbyt gorąco, więc będą kwitły długo i cieszyły swoją urodą :D 


Kochani, pozdrawiam serdecznie i życzę pięknej niedzieli <3 



102 komentarze:

  1. Witaj powoli kończącym się majem
    Piękne.
    Ja za chwilę zmykam na poranny spacer do mojego ogrodu.
    Pozdrawiam moim ulubionym zapachem akacji, którym zachwycam się teraz na każdym kroku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, już na pewno jesteś dawno po spacerze, chociaż jestem pewna, że na jednym, tym porannym, nie skończyło się ;)
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam, pięknego tygodnia <3

      Usuń
    2. Witaj już czerwcowo
      Na początku jak zawsze dziękuję, za ciepłe słowo od Ciebie, które znalazłam na moich zielonych stronkach.
      Na nadchodzące dni życzę Ci odwagi na każdy następny dzień i życzliwości od innych
      Pozdrawiam urzekającymi już zapachami czerwca

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam Cię serdecznie i życzę pięknych, ciepłych i dobrych dni <3

      Usuń
  2. Aż się rozmarzyłam na widok tych barwnych roślin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, one potrafią oczarować, to wspaniałe krzewy :D

      Usuń
  3. Piękny ogród, ta feeria barw... Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, bardzo mi miło, że podoba Ci się, dziękuję <3
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Przepiękna feeria barw! I porównanie zrobiłaś zachwycające Agness :) Uwielbiam Twój ogród. U mnie za oknem słońce dziś, więc pozdrawiam słonecznie - Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, bardzo dziękuję za miłe słowa <3
      U mnie też dosyć słonecznie, ale niesamowicie wieje i naprawdę chłodno :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Ogród prezentuje się przepięknie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Dech mi zaparło. Rajski ogród!
    Uściski Aguś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś, bardzo dziękuję i również ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  7. Piękne masz rododendrony. Ja mam dwa i tylko jeden kwitnie , ale nie tak intensywnie jak u Ciebie ..Wyglądają malowniczo , cudnie . Miłej niedzieli Agness.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu bardzo dziękuję <3 Kocham te krzewy i sadziłabym bez opamiętania, tym bardziej, że jest tyle przecudnych odmian, jednak brak miejsca narzuca swoje prawa :/
      Kochana, Tobie życzę wspaniałego tygodnia <3

      Usuń
  8. Dziękuję za ten spacer.
    Prawdziwa uczta dla zmysłów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że spacer sprawił Ci przyjemność <3

      Usuń
  9. Kocham ten czas:))kiedy zakwitają azalie i rododendrony:))))Mam swoje miejsce na zachwycanie się nimi:)to park w Pszczynie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, i ja zawsze bardzo czekam na ten okres :D Jest chyba najpiękniejszy :D Park w Pszczynie uwielbiam, niestety zbyt rzadko tak bywam :(

      Usuń
  10. Cudnie!!! Wyglada to jak wielki park obsadzony tylko rododendronami :)
    U mnie rosnie "tylko" 8 rodkow, wszystkie rosly juz jak kupilismy dom. Sa duuuze :) rozowe i fioletowe. Kocham je :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, 8 dużych rodków to jest coś :))) Na pewno wyglądają przepięknie <3 Ja swoich niestety nie będę mogła prowadzić na duże krzewy, będę musiała przycinać od pewnego momentu, bo miejsca zbyt mało na zbyt duże egzemplarze. Ale to jeszcze daleko, na razie niech rosną :D

      Usuń
  11. Zaczarowany ogród , pięknie faktycznie jak wirująca w tańcu spódnica. Pozdrawiam kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, bardzo dziękuję i również serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  12. cudny kolaż kolorów letnich i wiosennych cudnie masz u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bardzo dziękuję <3 Miło mi, że podoba Ci się :D

      Usuń
  13. Piękne okazy!
    U mojej siostry w ogrodzie też takie kwitnące cuda.
    Miłego dnia życzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 U Twojej siostry na pewno jest pięknie w ogrodzie :D
      Ściskam Cię serdecznie :)

      Usuń
  14. Bajecznie cudne i kolorowe, a u nas powódź zniszczyła większość kwiatów i zapewne krzewów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo mi przykro :( U mnie na szczęście nie było podtopień, deszczu wręcz zbyt mało, dziś już podlewałam ostatnie nasadzenia, bo pomdlałe. Ale gdy oglądam wiadomości ze szkodami jakie poczyniły ulewy, to aż przerażenie ogarnia :(

      Usuń
  15. Miło mi się z Tobą spacerowało po tym ślicznym ogrodzie. Masz sporą ilość rododendronów, które pięknie rozkwitły. U mnie fioletowe dopiero zaczynają rozkwitać.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że spacer sprawił Ci przyjemność <3
      Faktycznie troszkę się tych rododendronów nazbierało, uwielbiam te krzewy. U mnie kilka już przekwita, ale kilka jeszcze w pąkach, dopiero otworzą kwiatuszki :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  16. Przepiękny ogród ! Tak właśnie wyobrażam sobie raj !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, bardzo dziękuję <3 Niesamowicie jest mi miło <3
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :D

      Usuń
  17. U mnie po tych ulewach mało który ogród tak pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo współczuję tych ulew i strat jakie poczyniły :( U mnie deszczu było zdecydowanie zbyt mało, dziś podlewałam ogród w miejscach najświeższych nasadzeń.

      Usuń
  18. Ale mi się marzy spacer po takim ogrodzie pełnym kwiatów 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny ogród. W takim na pewno i poranna kawa i wieczorny kubek herbaty smakuje wyjątkowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, uwielbiam pić kawę w ogrodzie. Jeśli tylko pogoda pozwala to i większość posiłków jemy na tarasie :)) Niestety w tym roku, nie zdarza się to zbyt często, bo majowa aura nas nie rozpieszcza, ale mam nadzieję, że to już lada chwila się zmieni :D

      Usuń
  20. Ahhh, takie fotografie cieszą moje oczy! :)
    Uwielbiam kwiaty, nie wyobrażam sobie bez nich wiosny-lata.
    Niejednokrotnie podkreślam na swoim blogu - bliskość natury i czas spędzony na świeżym powietrzu jest niezwykle cenny.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natka, mam podobne zdanie na temat natury i roślin :D Jak najwięcej czasu staram się spędzać wśród roślin :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Piękna kolekcja. Przepiekne rododendrony. Fotki aż krzyczą kolorami. Cudowny tęczowy ogród :-) gratuluję kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, bardzo dziękuję za miłe słowa <3 Buziaki serdeczne :*

      Usuń
  22. Spacer po Twoim ogrodzie to relaksująca przyjemność. Kolory oszałamiające !!!
    Taki ogród to duma dla jego Właściciela.
    Pozdrawiam wieczorową porą i życzę pięknego, pogodnego tygodnia.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anita, bardzo dziękuję za miłe słowa <3 Cieszę się, że wirtualny spacer sprawił Ci przyjemność :)
      Również serdecznie Cię pozdrawiam, pięknego tygodnia <3

      Usuń
  23. O rany jaki piękny ogród, ile bym dała za taki kawałek swojego miejsca :) Przepiękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Kocham spędzać w nim czas :D

      Usuń
  24. Cudownie wygląda Twój ogród otulony kwiatami różaneczników. :) Pozdrawiam Cię Agness serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bardzo się cieszę, że podoba Ci się, dziękuję <3 i również pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  25. Ale śliczny ogród i kwiaty :) jeszcze tylko kubek kawy i można się relaksować :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, uwielbiam przesiadywać z kawą, czy herbatą w ogrodzie :)) To cudowny relaks :))
      I ja pozdrawiam Cię serdecznie :D

      Usuń
  26. Piękne kwiaty! Masz bardzo zadbany ogród :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miło mi, że podoba Ci się <3

      Usuń
  27. Niesamowity tajemniczy ogród z bajki. Ileż tam kolorów, zapachów, faktur ... Ileż pomysłów, koncepcji, pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ci za takie miłe słowa, niesamowicie się cieszę, że w tak piękny sposób odbierasz mój ogród <3

      Usuń
  28. Piękny, baśniowy ogród! Śliczne kolory masz rododendronów, razem tworzą bajkowy widok i moc inspiracji :) Dziękuje za ten spacer! Miłego dnia Aguś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję za miłe słowa <3 Cieszę się bardzo, że spacer sprawił Ci przyjemność <3
      Tobie również miłego dnia :)

      Usuń
  29. Wspaniałe, nie wiedziałam, że rododendrony tak pięknie kwitną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to chyba najpiękniejsze kwitnące krzewy :D

      Usuń
  30. Ale cudnie :) Też mam ale tylko jednego małego rododendronka na mojej rabacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On się szybko rozrośnie i będzie pięknym potężnym krzewem :D

      Usuń
  31. Pięknie jak w ogrodzie botanicznym . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowicie mi miło, że tak odbierasz mój ogród, dziękuję <3
      I ja pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  32. Ślicznie u Ciebie. Pięknie kwitną Twoje rododendrony. U mnie w tym roku pierwszy raz pojawiły się pąki na krzewie, który wsadziłam rok temu. Już nie mogę się doczekać, kiedy kwiaty będą w pełni rozwinięte :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bardzo dziękuję <3 Już niestety pierwsze krzewy przekwitają.
      Jak cudnie, że i Twój za chwilę zakwitnie, na pewno będzie przepiękny :D

      Usuń
  33. Ile wspaniałych kolorów, każdy inny i niepowtarzalny. W naszym ogrodzie też mamy kilka ale o wiele mniejszych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, nawet nie obejrzysz się, kiedy zamienią się w duże okazałe krzaczki :D

      Usuń
  34. Ale cudnie u Ciebie taki mały raj ogrodowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że podoba Ci się :D
      Również pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  35. Agnieszko cudny był to spacer po Twoim ogrodzie :) Rh i azalie przepięknie zakwitają w swych barwach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, bardzo się cieszę, że spacer sprawił Ci przyjemność <3
      I ja pozdrawiam Cię serdecznie :D

      Usuń
  36. WOW!
    Przepiękny czas kwitnienia różaneczników. Cudowny ogród, Agness.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miło mi że podoba Ci się <3
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  37. Kolejny raz wpadłam, żeby nasycić zmysły tymi pięknymi ujęciami. Kocham różaneczniki a pogoda dla nich wwtym roku wymarzona i kwitna długo.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu, bardzo się cieszę, że wpadłaś na spacer :D Faktycznie, dzięki chłodom i sporej wilgotności rododendrony kwitną naprawdę długo :)))
      Ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  38. Ale mi się podoba twój ogród. Chętnie bym posiedziała w tym ogrodzie z książką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, miło mi bardzo. I ja uwielbiam tu przesiadywać w każdą wolną chwilę :))

      Usuń
  39. Jak ja lubię Twój ogród, od razu oczy odpoczywają. Jest pięknie jak w bajce.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo się cieszę, że podoba Ci się, dziękuję <3
      Uściski serdeczne :)

      Usuń
  40. Az zamarzylo mi sie miec wlasny ogrodek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby Twoje marzenie się spełniło <3

      Usuń
  41. cudowne zakątki udało Ci się stworzyć.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że podobają Ci się, dziękuję :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  42. Przepiękne! Po prostu rododendronowy raj!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Uwielbiam te krzewy i sadzę bez opamiętania :))
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  43. O matulko, ale bym tam wpadła z kubkiem dobrej kawy i aparatem! ten ogród należałby do mnie i moich zdjęć ♥ Widać, że wsadziłaś w niego masę czasu i serducha, ale jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, kawa i ciacho zawsze u mnie czeka na miłych gości, tak więc, zapraszam serdecznie <3 :D

      Usuń
  44. Ten ogród jest przepiękny. Zakochałam się.

    OdpowiedzUsuń
  45. Spacer po Twoim ogrodzie to zawsze wielka przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i zapraszam w takim razie serdecznie. Kawa i ciacho czeka na huśtawce :D

      Usuń
  46. Ogród jak marzenie! cudny :)

    OdpowiedzUsuń