poniedziałek, 30 maja 2022

Weekendowy wypadzik



W weekend, wreszcie, po długim czasie udało mi się wyrwać w odwiedziny do córuni. Spędziłyśmy przepiękny babski czas, pełen wielogodzinnych pogaduch, spacerów w piękne miejsca, miłych spotkań z przyjaciółmi, odwiedzin w uroczych knajpkach i pysznego jedzenie <3 <3 <3 

 

 

Gdy przyjechałam, taka piękna niespodzianka czekała na mnie od córci i zięcia <3 

 


 

Pogoda taka sobie, strasznie wiało, od czasu do czasu padało, było chłodno, ale nie przeszkodziło nam to w całodziennych wędrówkach i miłym spędzaniu czasu :)))

 








Odpoczynek w klimatycznych knajpkach. Nasza ulubiona Green Caffe Nero, która jest obowiązkowym punktem każdego dnia. Świetny klimat, przepyszna kawa, obłędne ciasta, między innymi moja ulubiona bezunia ;) niesamowita wygoda i co bardzo fajne, relaksując się można sięgnąć po ciekawą lekturę. Mają naprawdę pokaźne biblioteczki w większości punktów :))

 


 





Odkryłyśmy też bardzo miłą kawiarenkę Słodki Bez, można wypić pyszną kawę, herbatę i połasuchować zdrowymi słodyczami. Każdy znajdzie coś dla siebie - bez- nabiału, -bez- cukru, -bez- glutenu. Niby wszystko -BEZ- a naprawdę pyszne :))





No i oczywiście ważny element każdego dnia, ulubione restauracje i pyszne potrawy :))
















Tak, że weekend spędzony w cudownym nastroju i akumulatory naładowane na dłuuuugo :D



37 komentarzy:

  1. Karty od czasu do czasu potrzebuje takiego spontanicznego wypadu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym się chętnie wybrała gdzieś poznać nowe miejsca, ale klimatyczne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie tak się zresetować od czasu do czasu :))

      Usuń
  3. Świetny wypad i piękna córka !

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana!
    U mnie odwiedzin rodzinnych ostatnio sporo, zarówno u dalszej i bliższej Rodzinki🧡🤗
    W sobotę byłam, na ten przykład na weselu, bardzo miła atmosfera, tym bardziej, że z niektórymi dawno się nie widziałam💖
    Piękna Twoja foto-relacja😃
    Pozdrawiam serdecznie obie Panie💚🍀😊🌷☕
    Nie wiem, dlaczego nie wyświetlił się mój nowy post na Waszych blogach🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem mocno uwiązana w domu, więc taki wypad jak ten, zdarza się bardzo, bardzo rzadko. Ale może przez to jeszcze bardziej cieszy :))
      Dziękuję za pozdrowienia i ściskam Cię serdecznie <3

      Usuń
  5. Super , naprawdę warto czasami spędzić tak miło.czas. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, bardzo rzadko mam szansę na taki wypad, więc tym bardziej cieszy :)

      Usuń
  6. no, no, no, córcia niczym Alicja Bachleda-Curuś, może jak ona aktorką zostanie, u mnie ciągle zimno, nie lubię takiego maja
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zimno, zimno... a podobno tak ma być do połowy czerwca... słabo :(
      Dziękuję za miłe słowa o Oli <3
      Również serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  7. Pięknie spędziłyście czas:)))bardzo ładna masz córcię:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bardzo dziękuję, kochana i również pozdrawiam najserdeczniej <3

      Usuń
  8. Wspaniale, że miałyście taki wspólny cudowny czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, było cudownie. Bardzo tęsknię do tych spotkań. Niestety nie mam zbyt często możliwości na nie.

      Usuń
  9. Cudny bukiet ! Wycieczka taka bardziej kulinarna , ale czas z Córką bezcenny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypadzik obfitował w wiele miłych wrażeń, kulinaria były jednym z nich, również bardzo istotnym :))

      Usuń
  10. Cudne zdjęcie matki i córki. Świetny miałaś pobyt. Piękne klimatyczne miejsca. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, bardzo dziękuję za przemiłe słowa i również serdecznie Cię pozdrawiam <3 <3 <3

      Usuń
  11. Dobre rano Agness
    Mam nadzieję, że nie obudziłam. Dzisiaj tylko zapraszam Cię na poranny spacer. Idę zobaczyć, czy zakwitły moje róże jak co roku tego majowego dnia
    Pozdrawiam, jak zawsze ciepłe słowo zostawiam i mam nadzieję, że dołączysz do mnie. Chociaż Twojego spotkania z córką to nie przebije

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ismeno <3
      Z prawdziwą przyjemnością wpadnę do Ciebie na miły spacerek :*** U mnie różyczki jeszcze w pąkach, ale rododendrony dają niezły spektakl ;))
      Uściski serdeczne :))

      Usuń
  12. Piękne miejsca pokazałaś Agness :) I czas dla Ciebie był cudowny... Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, dziękuję kochana i również pozdrawiam najserdeczniej <3

      Usuń
  13. I piękne jesteście Obie- zapomniałam dodać... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie obie jesteście piękne, a te oczy!
    Dobrze, ze jestem po kolacji, bo apetyczne wszystko i knajpki cudowne!
    takie chwile długo się pamięta:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jotko, bardzo, bardzo dziękuję, miło mi przeogromnie <3 <3 <3
      Knajpki naprawdę fajne, z prawdziwą przyjemnością do nich zaglądałyśmy na odpoczynek i dobre jedzonko, w czasie intensywnego dnia :))

      Usuń
  15. tak spędzony czas jest bezcenny, klimatyczne te knajpki, bardzo chętnie wypiłabym w nich kawkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, to prawda, są naprawdę bardzo przyjemne, a czas w nich spędzony, to bardzo miły relaks :))

      Usuń
  16. Wspaniale, piekne Wy , miłe klimaty, pyszne jedzenie.Dobrze tak sie wypuścić na chwilę z domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana za miłe słowa <3 To prawda, nawet taki króciutki wypadzik niesamowicie oczyszcza głowę i odpręża.

      Usuń
  17. Widzę, że brakuje mojego komentarza.
    Obie jesteście przecudne. Nie mogę oderwać oczu od tego zdjęcia.
    Jedzonka przepyszne a smakowały wybornie w takim towarzystwie.
    Miłej relaksującej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Agness!
      Pozwoliłam sobie wkleić Twój komentarz, który był w spamie.
      Blogger szwankuje. Zamieszczone komentarze na blogu, po dwóch, trzech godzinach znikają z niego bezpowrotnie.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Kochana, bardzo dziękuję za takie przemiłe słowa, sprawiły mi ogromną przyjemność <3 <3 <3
      Przyznam, że od czasu zmian na bloggerze, ciągle są jakieś problemy. Bardzo często nie mogę komentować, nie ma szans na napisanie komentarza, jeśli wejdę na jakiś blog, wchodząc w profil osoby, która napisał do mnie komentarz, jedynie udaje się, jeśli wejdę z paska z blogami, na które zaglądam i to nie zawsze... czyste szaleństwo. Nie wyświetla się zdjęcie przy skrócie postu na bocznym pasku... wcale mi się nie podobają te zmiany:/
      Ściskam Cię serdecznie i dziękuję że zaglądasz <3

      Usuń
  18. Uwielbiam spontaniczny wypad na weekend w jakiś fajne miejsce. Istnieje naprawdę wiele możliwości. Można fajnie wypocząć i naładować się pozytywną energią.

    OdpowiedzUsuń