piątek, 9 listopada 2018

Ogród w listopadowej szacie



Tegoroczna jesień jest niesamowita. Ciepła, kolorowa, słoneczna, po prostu piękna. 
Aż trudno uwierzyć, że już za chwilę grudzień :D
Kwiaty wciąż kwitną w najlepsze, drzewa już prawie bez liści, ale te, które pozostały są bajecznie kolorowe :D
 Nawet róże kwitną :D  
Zapraszam na spacer po  moim listopadowym ogrodzie :)


















































Mam nadzieję, że piękna pogoda zostanie z nami jeszcze trochę . Tego życzę i Wam i sobie :)))

Pozdrawiam jesiennie, Agness < 3



65 komentarzy:

  1. Ślicznie,nawet malinki jeszcze się utrzymały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Reniu, dziś zerwałam ostatnie malinki, niesamowicie długo w tym roku możemy się nimi delektować :D

      Usuń
  2. Piękny! Tyle kwiatów jeszcze kwitnie.Róża w pastelowym kolorze i obsypany owocami berberys...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różyczka ma sporo pąków jeszcze, ale obawiam się, że już nie zdążą się rozwinąć. A na tą kwitnącą, po prostu napatrzeć się nie mogę :D
      Również serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Ogród jesienią też ma swój niepowtarzalny urok. Jesień jest wyjątkowa w tym roku . Ciekawe jaka będzie zima ? Pozdrawiam Agness cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu i ja zastanawiam się nad zimą, mam nadzieję, że będzie trochę mrozu i śniegu, taka prawdziwa, biała zima :)
      Również serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  4. U mnie tez pieknie, ale kwiatki juz scielo, czekam na wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie jest w Twoim ogrodzie, pięknie w lasach i parkach! To takie niezwykłe, że o tej porze roku można sie jeszcze cieszyć tak żywymi barwami - przeważnie przecież w listopadzie jest juz szaro-buro i człowiek czeka tylko na śnieg, jako na ożywienie tego pejzażu, na przykrycie czystą bielą tej jakby przykurzonej rzeczywistości. Zima przyjdzie i zmieni wszystko, ale póki co - chwilo trwaj!:-)
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do zimy, to trzymam kciuki, żeby była biała i oby trochę pomroziło, tak jak to powinno być zimą. A na razie, tak jak mówisz, cieszę się cudnymi kolorami i nie mogę się nimi nacieszyć i tym pięknym słońcem :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  6. Dokładnie, jesień nas rozpieszcza:-) pięknie i lekko w szoku, ze ci jeszcze tyle kwiatów kwitnie.... Chociaz stwierdzam ze i u mnke róże, pelargonie, petunie jeszcze rozwijają kwiatuszki, no szok, szok. Oby tak do grudnia hihi. Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, kwitnie, kwitnie :D Chryzantemy są przecudne :D A pelargonie w donicach takie piękne, jak w sezonie nie były :D
      Ściskam gorąco :*

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Basiu, kocham jesień właśnie za nie. Cały świat zmienia się w przecudny, barwny obraz :)

      Usuń
  8. Piękne barwy masz w swoim ogrodzie, aż trudno uwierzyć, że to listopadowa odsłona...cóż, ciepełko zrobiło swoje, u mnie też róże kwitną...pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, tegoroczna wiosna naprawdę jest dla nas łaskawa i obdarowuje kolorami, słońcem i kwiatami :)) U mnie jeszcze sporo pąków na różach, ale myślę, że już nie zdążą się rozwinąć.
      Również serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  9. Pięknie :) U mnie podobnie, bo jeszcze nie mieliśmy przymrozków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też bez przymrozków, jest naprawdę piękna pogoda i słońce tak cudnie świeci :D

      Usuń
  10. Cudna jesień w Twoim ogrodzie. Moje malinki dawno zeschły, a u ciebie takie soczyście kuszące. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już ostatnie na krzaczku, ale wysłodzone i pyszne :D Na kolejne trzeba będzie poczekać do przyszłego roku :)

      Usuń
  11. OJ tak! Jesień w tym roku przedstawia nam swoje piękne i kolorowe odbicie. Cudne zdjęcia!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, bardzo mnie cieszy taka cudna pogoda, korzystam z niej ile tylko mogę :D
      I ja pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  12. Twój jesienny ogród jest przecudny. Zazdroszczę owocujących jeszcze krzaków malin. Moje w tym roku nieźle zostały doświadczone przez suszę. Kupowałam więc, by przygotować z nich frużelinę do urodzinowych tortów moich wnuków. Z kilkunastu słoiczków tylko jeden nadawał się do użycia, resztę musiałam wyrzucić, bo podeszły pleśnią. Pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, a to pech z tymi malinkami, szkoda straconych słoiczków.
      Ja zerwałam ostatnie już owoce, były słodziutkie i pyszne. Na kolejne musimy poczekać do przyszłego roku. Okropnie było z suszą w tym sezonie, mam nadzieję, że za rok będzie lepiej, bo rośliny bardzo ucierpiały.
      Ściskam Cię serdecznie :)

      Usuń
  13. Kochana!
    A mój ogródeczek już posprzątany. Niewiele kwitnie, bo ostatnio sucho było.
    Tylko jeszcze za wcześnie na kopczykowanie róż i juk.
    Piękne zdjęcia z Twojego ogrodu:)
    Za rok muszę posadzić więcej Żurawek, mam tylko 1 bordową- podarowaną ale za to cudnie rośnie:)
    Miło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żurawki, to jedne z moich ulubionych roślin, piękne są nawet zimą i fajnie zdobią wszystkie kąciki, również te zacienione. Nazbierało mi się całkiem sporo odmian, jednak trzeba je co jakiś czas odnawiać, bo są krótkowieczne.
      U mnie jeszcze nieposprzątane, ale już najwyższy czas się za to wziąć :D
      Serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
    2. Może się podzielisz?:)

      Usuń
    3. A bardzo chętnie :D Przypomnij się pod koniec lata, to podzielimy <3

      Usuń
  14. Śliczny ten ogród. Pogoda jesienna też cudna, bo już powinnam zdrapywać szron z okna samochodu, a tu cieplutko. Trochę się boję, że nie będzie zimy w ogóle, nie lubie tej pory roku, ale na święta mogłoby popadać śnieżnym puchem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mogłoby napadać śniegu na święta. W ogóle tęskno do prawdziwych białych zim, ze śniegiem i mrozem. Zmianę klimatu właśnie chyba najbardziej widać po szaro-burych zimach.
      Również pozdrawiam Cię serdecznie :D

      Usuń
  15. Piękny ogród i do tego jeszcze całkiem w nim kolorowo.U mnie już porządki zrobione . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, ja się nie mogę zmobilizować do porządków, ale już marcinki przekwitły i można będzie wszystko, poza chryzantemami ciąć, więc się za to wezmę :)
      Ściskam Cię serdecznie :)

      Usuń
  16. o proszę i u nas też malinki są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to już były ostatnie, były wyjątkowo pyszne :D

      Usuń
  17. Z przyjemnością spaceruję po Twoim ogrodzie :) jest piękny w tych jesiennych kolorach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję i serdecznie zapraszam :D Gorąca kawa na tarasie zawsze czeka <3
      Również pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  18. Jesień w tym roku jest fantastyczna... śnieg niech sobie spadnie 21 grudnia;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, naprawdę nas rozpieściła, połowa listopada a wciąż tak ciepło, słonecznie i pięknie... i tyle kwiatów jeszcze kwitnie :D Pelargonie na tarasie, to mam piękniejsze niż latem :)))
      I ja pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  19. Listopad w tym roku jest wyjątkowo ciepły. Efekty są widoczne po Twoim pięknym ogrodzie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, faktycznie jesień sprawiła nam ogromną niespodziankę pięknym słońcem i ciepłem :D Oby tak dalej :)))
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  20. Jesień w tym roku jest niezwykle piękna.
    U Ciebie jest niezwykle pięknie i kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ami, faktycznie jesień w tym roku czaruje :D jeszcze tak pięknie kwitną kwiaty :D

      Usuń
  21. :) pięknie. Każda pora roku w ogrodzie ma coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, to prawda, o każdej porze roku jest czym się zachwycać :D

      Usuń
  22. U Ciebie jeszcze mnóstwo pięknych kwiatów, u mnie juz pozostałości i tylko trawy sie puszą:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie kwitną jeszcze różne odmiany chryzantem, pogoda bardzo im sprzyja :D Ale już podobno mają przyjść mrozy.

      Usuń
  23. A u mnie w galerii już choinki haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany... to naprawdę wcześnie zaczynają święta :)))

      Usuń
  24. Moja droga, masz bajeczny ogród! I ile w nim jeszcze kwiatów i kolorów. Zafundowałaś nam wspaniały wirtualny spacer:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu bardzo dziękuję <3 Cieszę się, że spacer w jesiennych klimatach sprawił Ci przyjemność <3
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  25. Piękne , jesienne kolorki pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Joasiu <3 Jesień zachwyca w tym roku :D Pelargonie na tarasie piękniejsze niż latem :D

      Usuń
  26. Ogród gaśnie, ale w dalszym ciągu jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jeszcze jest czym się zachwycić :D Najpiękniej kwitną chryzantemy :D

      Usuń
  27. Naprawdę jest niesamowita :)
    Co z resztą świetnie u Ciebie widać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku jest wyjątkowo pięknie, ciepło i kolorowo :D
      I ja serdecznie Cię pozdrawiam <3

      Usuń
  28. Witaj w ten szary, jesienny dzień
    I mamy już drugą połowę listopada. Za oknem szaro, buro i ponuro. O spacerze nie chce się mi nawet myśleć. Dlatego postanowiłam, że:
    "Napiszę list do Ciebie
    A w liście tym opiszę
    Mój zwykły szary dzień
    I powiem Ci, jak pusto
    Ponuro mi i smutno
    Bo dni są bez wyrazu
    A myśli me bez sensu
    Napiszę list do Ciebie"
    bo nawet o spacerze nie chce się mi nawet myśleć. Bardzo mnie zatem rozgrzewają i pozytywnie nastrajają takie chwile celebrowane wolniutko i delikatnie. Mam jednak nadzieję, że dni upływają Tobie w bardziej nielistopadowych nastrojach. Ale przecież napisałaś, że podobnie jak ja, lubisz tą płaczącą, coraz bardziej szarą Panią Jesień. Ale jak widzę króluje u Ciebie ta ciepła, kolorowa.
    Pozdrawiam wszystkimi , nie tylko szarymi, kolorami listopada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, Ty nawet sobie nie wyobrażasz, jak ja uwielbiam Twoje komentarze. Zawsze przywołują uśmiech <3
      U mnie biało. Wczoraj cały dzień padał śnieg, jest lekki mróz i pięknie jak w bajce :D Aż mam ochotę złapać za aparat i uwiecznić ten cudny widok :D
      Pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  29. Piękne kolory jesieni ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń