niedziela, 2 września 2018

Niedzielne śniadania - Jaglany pudding jeżynowy


Jakoś tak wyszło, że ostatnio krążę wokół kasz :)
W poprzednim poście podrzuciłam pomysł na obiad z kaszą w roli główniej, dziś zupełnie inna wersja -  śniadaniowa :)




Pudding z kaszy jaglanej jest bardzo częstym śniadaniem w moim domu. Jest niesamowicie zdrowy i pyszny. Nawet osoby nie przepadające za kaszami z przyjemnością go jedzą, ponieważ tak naprawdę wcale nie czuć tu kaszy :)
To takie słodkie i pyszne, no i oczywiście niesamowicie zdrowe.
Kasza, mnóstwo owoców przeróżnych, miód i naturalny jogurt.




Kaszę jaglaną kilkakrotnie płuczę, na końcu przelewam wrzątkiem.
Pół szklanki kaszy zalewam szklanką wrzątku, lekko solę i gotuję około 15 min.
Podstudzam, przekładam do blendera, dodaję banana, sporo jeżyn i malin, miód, miksuję na gładki krem. Jeśli jest zbyt gęste, to w czasie blendowania dodaję więcej owoców, do odpowiedniej konsystencji.
Nakładam w pucharki, na wierzch dodaję jogurt naturalny wymieszany z wanilią, można dodać odrobinę cukru lub miodu i dekoruję owocami i tymiankiem lub szałwią




Owoce można dodawać przeróżne, w zależności od sezonu i naszej ochoty. Ja uwielbiam też wersję  z prażonymi jabłkami lub gruszką, świetnie smakuje też ze śliwkami  :D  




Cudowny jest ten czas, kiedy każdego ranka można wyjść do ogródka i narwać świeżych, pachnących owoców wprost z krzaczków. Kocham to <3 
Osoby nieposiadające ogrodu wcale nie są poszkodowane... stragany na targach aż się uginają od pięknych, dojrzałych darów lata. Tylko wybierać ... choć decyzja wcale nie jest łatwa, wszystko takie pyszne i tak bardzo kusi :D 




Lubicie kaszę podawaną w ten sposób?

Kochani, życzę dobrego nadchodzącego tygodnia i do napisania <3



55 komentarzy:

  1. W takiej formie kaszy jaglanej jeszcze nie jadłam... muszę spróbować!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, bardzo polecam, to naprawdę pyszna wersja :D Z różnymi owocami smakuje świetnie :D
      Również pozdrawiam Cię serdecznie <3

      Usuń
  2. Uwielbiam :) Na widok Twoich zdjęć od razu chce się biec do kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie robiłam aż ciekawa jestem smaku:)pięknie podane jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu dziękuje <3 Spróbuj koniecznie, robi się bardzo łatwo, a to naprawdę wartościowe i pyszne śniadanko :D Zapewniające energię na długo :D

      Usuń
  4. Nie jadłam do tej pory puddingu z kaszy jaglanej. Myślę, że w najbliższym czasie go zrobię z jeżynami, których mam masę w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wietrzyku, polecam, naprawdę :D
      Faktycznie owoców w tym roku zatrzęsienie, u mnie już końcówka owocowania jeżyn, myślę, że jeszcze z tydzień będą i koniec. Aż żal, ale w przyrodzie nie ma pustki, kończą się jeżyny, a zaczynają jabłka, winogrona :D

      Usuń
  5. U mnie nie ma dnia bez kaszy na śniadanie, obiad, w pasztetach, ciastach itd. Liczba możliwości chyba nieograniczona. I coraz częściej bez dodatkowych slodzidel w deserach z owocami.
    Piękne zdjecia☺ ślinka leci 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nie ma dnia bez kaszy na śniadanie, obiad, w pasztetach, ciastach itd. Liczba możliwości chyba nieograniczona. I coraz częściej bez dodatkowych slodzidel w deserach z owocami.
    Piękne zdjecia☺ ślinka leci 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasza rzeczywiście daje ogrom możliwości, jest pyszna i co ważne taka zdrowa :D
      Z tym pasztetem to mnie zastrzeliłaś, nie robiłam nigdy pasztetu z kaszy... z gryczanej robiłam chleb, ale nie powalił mnie tak naprawdę , tym pasztetem to mnie zaciekawiłaś :D
      U mnie bardzo często banan robi za słodkość w różnych potrawach, chociaż nie powiem, dużo piekę ciast wszelakich, więc i cukru sporo używam.

      Usuń
  7. Tak po zdjęciu to w życiu nie powiedziałabym, że to pudding z kaszy, a to mnie zszokowałaś. :D Pudding wygląda rewelacyjnie, chce się go wyrwać ze zdjęć. hehe Bardzo chętnie zjem taki pudding. Zdjęcia fantastyczne, no musiałam to napisać. :D Wspaniałego dnia i wielu cudownych poranków takich, jakie właśnie kochasz. :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko prawda, że trudno zgadnąć, że jest to potrawa z kaszy, jeśli nie jest to podkreślone ??? :D
      Kochana namawiam Cię bardzo na spróbowanie, jest pyszny, niesamowicie zdrowy, daje energię na wiele godzin i bardzo prosto się go robi :D
      Dziękuję Ci bardzo, za jak zawsze cudne, ciepłe słowa <3 Ściskam Cię serdecznie, dobrego tygodnia <3

      Usuń
  8. Ojej jak kolorowo i smacznie. Nie jadłam kaszy w takiej wersji. Chętnie wypróbuję, bo Twoje cudne fotki aż proszą, by to zrobić:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za takie miłe słowa, cieszę się bardzo, że zdjęcia podobają Ci się :*
      Pudding naprawdę polecam, jest pyszny :D

      Usuń
  9. Przepyszny musi być ten pudding. Już same zdjęcia miałoby się ochotę schrupać! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Bardzo lubimy kaszę w takiej postaci, z różnymi owocami sezonowymi. Ze wszystkimi świetnie smakuje :D
      Również pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  10. Ależ propozycja, ślinka mi pociekła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, są pyszne, znikły szybciutko. Fajnie, że teraz takie mnóstwo owoców, można szaleć :D

      Usuń
  11. TO ja jutro robię z tymi jabłkami i gruszką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Małgosiu, naprawdę bardzo fajnie smakuje i to praktycznie ze wszystkimi owocami :D

      Usuń
  13. jak mogłam jeść kaszę jaglaną to robiłam z niej mus z bananem i kakao:))krem czekoladowy bajkowy:)))niestety p.doktor pozbawiła mnie tej przyjemności:))ale chętnie bym zjadła:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, cudny pomysł z tym kakao, koniecznie muszę zrobić taką wersję :D Szkoda, że nie możesz jeść kasz, gluten ?

      Usuń
  14. O, jak pysznie :) I do tego śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój ukryty w słoiczkach pudding wygląda tak apetycznie, że mimo późnej pory miałabym ochotę natychmiast go przygotować:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż ślinka cieknie na widok tych pyszności!:) Kolejny Twój przepis do wypróbowania:) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bardzo dziękuję <3 Cieszę się niesamowicie, że korzystasz z przepisów :*

      Usuń
  17. Piękne fotki i mmmm jaka pychota :)

    OdpowiedzUsuń
  18. woow mega to wygląda;) aż bbym zjadła:3

    OdpowiedzUsuń
  19. Toż to wygląda jak wypasiony, ekskluzywny deser, a nie posiłek. Piękna zachęta i energia na rozpoczęcie dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że śniadanko przypadło Ci do gustu :D Jest naprawdę pyszne i na dodatek samo zdrowie :D

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Zuziu, bardzo się cieszę, że pomysł na śniadanie spodobał Ci się :D

      Usuń
  21. Coś wspaniałego widzę na zdjęciach... jako artysta zauważam cudowną kompozycję :) Jako łasuch, mniam pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za takie ciepłe słowa, miło mi, że spodobało Ci się <3

      Usuń
  22. Aż ślinka cieknie gdy widzę tak pięknie przygotowane desery :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, bardzo się cieszę, dziękuję i również serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  23. chyba kiedyś wproszę się do Ciebie na takie śniadanko:))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie to wszystko wygląda i napewno jest smaczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :D Faktycznie świetnie smakuje :D

      Usuń
  25. Pyszności i samo zdrowie w jednym i jak pięknie wygląda :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, faktycznie i zdrowe i nieźle wygląda. Fajnie, że kaszę można przemycić w takiej postaci osobom, które jej nie lubią :D
      Uściski serdeczne <3

      Usuń
  26. To musi być pyszne ale zdjęcia to już w ogóle mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna prezentacja :)

    wwww.ewa-n-k.pl

    OdpowiedzUsuń